колата два пъти е ходила на диагностика всичко е добре проблема е само в този датчик!
Проблема е решен.
Заключвам
mod. edit: Sunny
чука аванса на газ!РЕШЕНО
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
ivo123 написа:колега този датчик за мерене температурата на въздуха ако го заменяш с резистор - резистора трябва да е между 500 и 1000 ома .
Ако е 2500 ома - е на границата, т.е. датчика се взима наизпредвид от компютъра от минусови температури до +20 градуса. След това компа не го търси.
.....................................
Mммм все едно входящият въздух да е с температура 50...60 С'

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
не е висока, защото се подгрява от двигателя, а и освен това ако загрееш мотора и отвориш пластмасата - отгоре моното ще е доста топло.
Мерил съм като ми е загрят двигателя доло-горе стойностите на датчика на температурата на засмуквания въздух се доближава до тази на датчика за температура на антидфиза.
А при такова съпротивление няма да оказва влияние върху работата на мотора при нормална работна температура.
Иначе според мене компа може да пуска повечко гориво.
Мерил съм като ми е загрят двигателя доло-горе стойностите на датчика на температурата на засмуквания въздух се доближава до тази на датчика за температура на антидфиза.
А при такова съпротивление няма да оказва влияние върху работата на мотора при нормална работна температура.
Иначе според мене компа може да пуска повечко гориво.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Колега не се вкарваи във филми,за да чука предварението на гас то явно предварението е дооста голямо,тоя датчик изобщо не ми се вярва да е способен да мести много.Така че не се занимаваи с датчици а иди на диагностика да се види колко точно градуса е предварението,може и зъб на ангренажния ремак да е прескочил вапреки че е малко вероятно.Незнам дали някои ще ми повярва но на голф 2 1.6 карб при предварение 50 почукваше само при ниски обороти и повечко гас 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
golf_mania написа:Колега не се вкарваи във филми,за да чука предварението на гас то явно предварението е дооста голямо,тоя датчик изобщо не ми се вярва да е способен да мести много.Така че не се занимаваи с датчици а иди на диагностика да се види колко точно градуса е предварението,може и зъб на ангренажния ремак да е прескочил вапреки че е малко вероятно.Незнам дали някои ще ми повярва но на голф 2 1.6 карб при предварение 50 почукваше само при ниски обороти и повечко гас
само не ми е ясно как се мерят точните градуси на предварението

- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
аванса продължава да чука но по слабичко след захлаждането!кажете какъв резистор да му сложа и да видия дали ще има промяна!ако има някой колега на който му се занимава с двигател като моя да измери какво съпротивление има този датчик при загрял двигател да пише точните параметри и да пробвам!на буксата към моното са четири крачета датчика е на крайните две(най лявото и най дясното)!
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
titi28 написа:аванса продължава да чука но по слабичко след захлаждането!кажете какъв резистор да му сложа и да видия дали ще има промяна!ако има някой колега на който му се занимава с двигател като моя да измери какво съпротивление има този датчик при загрял двигател да пише точните параметри и да пробвам!на буксата към моното са четири крачета датчика е на крайните две(най лявото и най дясното)!
По горе в темата съм ти написал приблизителните стоиности за различните температури,а още по горе съм дал два линка с решенията на братушките!!!!
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
чука аванса на газ!РЕШЕНО
проблема е решен датчика го смених и вече няма проблеми!нито чука аванса нито задържа високи обороти!благодаря на всички за помоща! 

- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
чука аванса на газ!РЕШЕНО
дори разхода падна с около литър на сто газ 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта