чука аванса на газ!РЕШЕНО

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Чет 28 авг 2008 18:03


колата два пъти е ходила на диагностика всичко е добре проблема е само в този датчик!


Проблема е решен.
Заключвам
mod. edit: Sunny




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 28 авг 2008 21:12


ivo123 написа:колега този датчик за мерене температурата на въздуха ако го заменяш с резистор - резистора трябва да е между 500 и 1000 ома .
Ако е 2500 ома - е на границата, т.е. датчика се взима наизпредвид от компютъра от минусови температури до +20 градуса. След това компа не го търси.
.....................................



Mммм все едно входящият въздух да е с температура 50...60 С' :roll: не е ли малко висока ??


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 29 авг 2008 7:26


не е висока, защото се подгрява от двигателя, а и освен това ако загрееш мотора и отвориш пластмасата - отгоре моното ще е доста топло.
Мерил съм като ми е загрят двигателя доло-горе стойностите на датчика на температурата на засмуквания въздух се доближава до тази на датчика за температура на антидфиза.
А при такова съпротивление няма да оказва влияние върху работата на мотора при нормална работна температура.
Иначе според мене компа може да пуска повечко гориво.


golf_mania
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот golf_mania » Съб 30 авг 2008 0:11


Колега не се вкарваи във филми,за да чука предварението на гас то явно предварението е дооста голямо,тоя датчик изобщо не ми се вярва да е способен да мести много.Така че не се занимаваи с датчици а иди на диагностика да се види колко точно градуса е предварението,може и зъб на ангренажния ремак да е прескочил вапреки че е малко вероятно.Незнам дали някои ще ми повярва но на голф 2 1.6 карб при предварение 50 почукваше само при ниски обороти и повечко гас :twisted:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Съб 30 авг 2008 12:08


golf_mania написа:Колега не се вкарваи във филми,за да чука предварението на гас то явно предварението е дооста голямо,тоя датчик изобщо не ми се вярва да е способен да мести много.Така че не се занимаваи с датчици а иди на диагностика да се види колко точно градуса е предварението,може и зъб на ангренажния ремак да е прескочил вапреки че е малко вероятно.Незнам дали някои ще ми повярва но на голф 2 1.6 карб при предварение 50 почукваше само при ниски обороти и повечко гас :twisted:


само не ми е ясно как се мерят точните градуси на предварението :roll:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Нед 14 сеп 2008 20:42


аванса продължава да чука но по слабичко след захлаждането!кажете какъв резистор да му сложа и да видия дали ще има промяна!ако има някой колега на който му се занимава с двигател като моя да измери какво съпротивление има този датчик при загрял двигател да пише точните параметри и да пробвам!на буксата към моното са четири крачета датчика е на крайните две(най лявото и най дясното)!


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Нед 14 сеп 2008 21:30


titi28 написа:аванса продължава да чука но по слабичко след захлаждането!кажете какъв резистор да му сложа и да видия дали ще има промяна!ако има някой колега на който му се занимава с двигател като моя да измери какво съпротивление има този датчик при загрял двигател да пише точните параметри и да пробвам!на буксата към моното са четири крачета датчика е на крайните две(най лявото и най дясното)!


По горе в темата съм ти написал приблизителните стоиности за различните температури,а още по горе съм дал два линка с решенията на братушките!!!!


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

чука аванса на газ!РЕШЕНО

Мнениеот titi7707 » Пет 17 окт 2008 17:22


проблема е решен датчика го смених и вече няма проблеми!нито чука аванса нито задържа високи обороти!благодаря на всички за помоща! :wink:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

чука аванса на газ!РЕШЕНО

Мнениеот titi7707 » Съб 25 окт 2008 20:28


дори разхода падна с около литър на сто газ :lol:


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Пон 27 окт 2008 11:29


имах същия проблем :) само така се оправя,смяна на датчик,добре че един приятел го погледна с компютър,че ми взеха 100 лв. за диагностика без да разберат какво е



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта