Симулатор и помощ за кабели

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
gizzard
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Симулатор и помощ за кабели

Мнениеот gizzard » Вто 21 окт 2008 18:45


Колеги, искам да ви питам каква роля изпълнява симулатора , и кой от 3 кабела които стигат до бобината трябва да се вземе сигнала за оборотите за управлението на газовата уредба.Иии.. последен въпрос кой кабел трябва да се прекъсне за да не работат дюзите когато е на газ . Благодаря предварително :)

Последна промяна от gizzard на Сря 22 окт 2008 9:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
gizzard
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gizzard » Нед 26 окт 2008 9:23


Никой ли незнае :(


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Симулатор и помощ за кабели

Мнениеот The_Machine » Нед 26 окт 2008 10:32


gizzard написа:Колеги, искам да ви питам каква роля изпълнява симулатора , и кой от 3 кабела които стигат до бобината трябва да се вземе сигнала за оборотите за управлението на газовата уредба.Иии.. последен въпрос кой кабел трябва да се прекъсне за да не работат дюзите когато е на газ . Благодаря предварително :)


Симулатор се слага на дюзите, а емулатор на ламбда сондата :) - имитира работата им ;)

Не взимаш сигнал от буксата на бобината, а навиваш кабела около централния кабел, отиващ към дистрибуторната капачка - правиш 10-на стегнати навивки и ги фиксираш например със свински опашки

Какъв е двигателя?


Потребителски аватар
gizzard
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gizzard » Пон 27 окт 2008 10:16


1.6 АЕК многоточков инжекцион 101 к.с. Благодаря ти


Потребителски аватар
gizzard
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gizzard » Пон 27 окт 2008 19:57


Значи аз имам обща букса в която влизат 3 кабела които са нисковолтови (според мен + , - , и сигнала от компютъра за искрата ) и излиза 1 високоволтов кабел който отива към делкото.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 28 окт 2008 0:11


Така де, омотаваш си "антената" около високоволтовия без да го свързваш към каквото и да било :) - чрез индукцията той си "лови"

АФТ-то трупа грешки за дюзи, тъй че по-добре дай 25-40 лв за един симулатор за дюзите и 20-40 лв за един емулатор за ламбда сондата и забрави за проблема :)


Потребителски аватар
gizzard
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gizzard » Вто 28 окт 2008 9:34


:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта