Реле на ламбдасондата
Реле на ламбдасондата
Искам да сложа едно реле нормално отворено сварзано кам другото реле дето прекасва дюзата ама мисалта ми е на кой кабел да прекасна на ламбдасондата
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пак те питам - дай цветове на кабелите, които са преди и след буксата на ламбдата (намира се като застанеш срещу двигателя долу вляво при изпускатения колектор)
Кабела, който управлява релето на дюзата може и да е пак синия - всъщност както е вързано то, просто го повтори за ламбдата - и двете неща идеята е да се прекъсват на газ...
Кабела, който управлява релето на дюзата може и да е пак синия - всъщност както е вързано то, просто го повтори за ламбдата - и двете неща идеята е да се прекъсват на газ...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The_Machine написа:Пак те питам - дай цветове на кабелите, които са преди и след буксата на ламбдата (намира се като застанеш срещу двигателя долу вляво при изпускатения колектор....
Ти направо го уби човека

Какъв цвят да ти таде като от сондата тръгва един кабел,който завършва с един куплунг,завинтен на колектора отстрани....този кабел е различен за ралзичните производители на сондите (на моята оригиналния беше лилав а на новата кафяв).След куплунга тръгва черен екраниран кабел (малко прилича на коаксиален на външен вид) покрай предния рог и заминава нагоре към ECU-то.Вътре в него са два кабела по спомен - черен (маса) и лилав (сигнала).
Ама за чии му е това реле - по-добре да се сложи един ламбда симулатор - така или иначе като сложи реле ще прекъсне сигнала и ще вкара комп-а в авариен режим и той ще отсвири сондата.....ефекта от симулатора според мен е малко по-добър (пак ще отсвири сондата ама след по-дълго време).
Отделно прблема с релето на толкова чуствителен ход е доста сериозен - като нищо може от индукцията на бубинката в момента на превключване да опържи операционния усилвател,който е на входа на комп-а (един колега го постигна с една батериика от 3V докато ръчкаше нещо по ламбда сондите) така че релето незнам колко е удачно.
Каква му е тайната идея на това реле?
да прекасва на газ зада нетрупа грешки ламбдата .Колега нали като съм на газ релето прекасва веригата комп влиза в авариен режим ама като вклуча на бензин са въстановява веригата и сондата подава сигнал на комп и си бачка сондата по тоз начин,нали зада влезе в авариен режим трябва да работи мотора на бензин и да изклучеш ламбдата зада влезе в аватриен режим
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре де ама има друг момент :
-колата си ти работи на газ и комп-а е авариен режим.
-след като колата мине на бензин това не означава,че мигновенно ламбда сондата ще тръгне - в комп-а все още си е записана грешката и ще създава проблеми и ламбда сондата така или иначе ще е тръгнала да си заминава и няма да работи коректно (на газ сместа никога не е идеална спрямо оборотите и сондата се износва много по-бързо отколкото ако караш на бензин).
Та дефакто така или иначе това,което ще постигнеш е да вкарваш комп-а по-бързо в авариен режим при работа на газ и нищо друго....
Все пак ако си решил - да,възможно е и няма никакъв проблем да се направи ама от някой дето знае какво прави (The_Machine например
).
Успех!
-колата си ти работи на газ и комп-а е авариен режим.
-след като колата мине на бензин това не означава,че мигновенно ламбда сондата ще тръгне - в комп-а все още си е записана грешката и ще създава проблеми и ламбда сондата така или иначе ще е тръгнала да си заминава и няма да работи коректно (на газ сместа никога не е идеална спрямо оборотите и сондата се износва много по-бързо отколкото ако караш на бензин).
Та дефакто така или иначе това,което ще постигнеш е да вкарваш комп-а по-бързо в авариен режим при работа на газ и нищо друго....
Все пак ако си решил - да,възможно е и няма никакъв проблем да се направи ама от някой дето знае какво прави (The_Machine например

Успех!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта