Голф 3 агу гаснене

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
nikola_s
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 агу гаснене

Мнениеот nikola_s » Пет 16 яну 2009 0:58


Здравейте,
Става въпрос за Голф 3 1,6, агу-то е ловато, слагано преди 3-4 месеца(6-7000км). Проблемът е, че колата гасне и после не може да запали. В началото ми се случи само няколко пъти на бензин като позагрее и ако паднат малко оборотите. Сега редовно го прави това на бензин, а отвреме на време и на газ и дори и при по-високи обороти и изобщо не мога да запаля. След известно време се оправя от само себе си. Дайте съвет от какво може да е. Също така днес видях, че нивото на маслото много бързо е паднало под минимума (редовно го проверявам) - дали това може да има нещо или това си е отделен проблем.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот The_Machine » Пет 16 яну 2009 1:15


Маслото най-вероятно е отделен проблем.

За гасненето залагам на датчик на Хол или бобина :)


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот Marto_Polo » Пет 16 яну 2009 12:55


И аз съм за датчик на Хол


Потребителски аватар
checheto
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот checheto » Пет 16 яну 2009 19:39


още един глас за датчика на Хол. Абсолютно същите симптоми като на мен. Голям зор беше докато го хвана- принудих се да закача диод към датчика. След поредното гаснене при опит да запаля диода не мигаше и хоп- датчик на Хол. Има писано във форума как се връзва диода. Направи го, ще ти спести много пари.
Успех!!!


nikola_s
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот nikola_s » Пон 19 яну 2009 15:54


Здравейте отново,

Благодаря за отговорите. Оказа се, че е бобината. Смених я и сега всичко е ок. Надявам се това да помогне на някой в бъдеще.

Поздрави.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот Marto_Polo » Пон 19 яну 2009 17:30


checheto написа:още един глас за датчика на Хол. Абсолютно същите симптоми като на мен. Голям зор беше докато го хвана- принудих се да закача диод към датчика. След поредното гаснене при опит да запаля диода не мигаше и хоп- датчик на Хол. Има писано във форума как се връзва диода. Направи го, ще ти спести много пари.
Успех!!!


Колега би ли описал как се свързва диода или линк към темата, че нещо не успях да я открия :bowdown


Потребителски аватар
checheto
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот checheto » Пон 19 яну 2009 19:18


от датчика излизат 3 кабела: '-', '+' и '0'. Значи, диодът се връзва м/у '-' и '0' през резистор ( примерно 680ома, до 1килоом). Резистирът е м/у '0' и анода. Аз си прекарах по-дълги кабели директно в купето и при работа на двг диода мига.
Надявам се инфото да е полезно. поздрави!
Прикачени файлове
Hall element.JPG
Hall element.JPG (7.93 KиБ) Видяна 960 пъти


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот nikolai_an » Пон 19 яну 2009 21:34


checheto написа:от датчика излизат 3 кабела: '-', '+' и '0'. Значи, диодът се връзва м/у '-' и '0' през резистор ( примерно 680ома, до 1килоом). Резистирът е м/у '0' и анода. Аз си прекарах по-дълги кабели директно в купето и при работа на двг диода мига.
Надявам се инфото да е полезно. поздрави!

колега,резистора се вързва последователно на диода и с тях се затваря веригата м/у "-"и "0"така ли е,че не ми стана ясно от обясненията,ако съдим по схемата е така....


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот Marto_Polo » Пон 19 яну 2009 21:51


Колега много благодаря :applause: това е една много полезна схема за локализиране на проблем с датчика на хол.

Как точно трябва да се държи диода при нормално работещ и при неработещ датчик?

колега,резистора се вързва последователно на диода и с тях се затваря веригата м/у "-"и "0"така ли е,че не ми стана ясно от обясненията,ако съдим по схемата е така....


Да колега последователно е резистора.


Потребителски аватар
checheto
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот checheto » Пон 19 яну 2009 22:14


резисторът се слага винаги последователно на светодиода, иначе диода ще изгори от тока, преминаващ през него.
На тихи обороти светодиодът мига, като подадеш гас започва да мига с по-висоа честота ( увеличават се импулсите, подавани от Хол датчика). Ако има проблем в датчика,колата не пали и съответно при въртене на стартер няма да има индикация от диода.


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот nikolai_an » Пон 19 яну 2009 22:28


значи и по време на въртенето на стартера трябва диода да премигва?


Потребителски аватар
checheto
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот checheto » Пон 19 яну 2009 22:41


да


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Голф 3 агу гаснене

Мнениеот nikolai_an » Пон 19 яну 2009 22:52


ами аз съм а абу мотор и маи че тази букса ми е на стоиката до делкото,ако не бъркам.... :oops:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта