Здравейте,
Става въпрос за Голф 3 1,6, агу-то е ловато, слагано преди 3-4 месеца(6-7000км). Проблемът е, че колата гасне и после не може да запали. В началото ми се случи само няколко пъти на бензин като позагрее и ако паднат малко оборотите. Сега редовно го прави това на бензин, а отвреме на време и на газ и дори и при по-високи обороти и изобщо не мога да запаля. След известно време се оправя от само себе си. Дайте съвет от какво може да е. Също така днес видях, че нивото на маслото много бързо е паднало под минимума (редовно го проверявам) - дали това може да има нещо или това си е отделен проблем.
Благодаря предварително.
Голф 3 агу гаснене
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 агу гаснене
Маслото най-вероятно е отделен проблем.
За гасненето залагам на датчик на Хол или бобина
За гасненето залагам на датчик на Хол или бобина

-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Голф 3 агу гаснене
И аз съм за датчик на Хол
- checheto
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 агу гаснене
още един глас за датчика на Хол. Абсолютно същите симптоми като на мен. Голям зор беше докато го хвана- принудих се да закача диод към датчика. След поредното гаснене при опит да запаля диода не мигаше и хоп- датчик на Хол. Има писано във форума как се връзва диода. Направи го, ще ти спести много пари.
Успех!!!
Успех!!!
Re: Голф 3 агу гаснене
Здравейте отново,
Благодаря за отговорите. Оказа се, че е бобината. Смених я и сега всичко е ок. Надявам се това да помогне на някой в бъдеще.
Поздрави.
Благодаря за отговорите. Оказа се, че е бобината. Смених я и сега всичко е ок. Надявам се това да помогне на някой в бъдеще.
Поздрави.
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Голф 3 агу гаснене
checheto написа:още един глас за датчика на Хол. Абсолютно същите симптоми като на мен. Голям зор беше докато го хвана- принудих се да закача диод към датчика. След поредното гаснене при опит да запаля диода не мигаше и хоп- датчик на Хол. Има писано във форума как се връзва диода. Направи го, ще ти спести много пари.
Успех!!!
Колега би ли описал как се свързва диода или линк към темата, че нещо не успях да я открия

- checheto
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 агу гаснене
от датчика излизат 3 кабела: '-', '+' и '0'. Значи, диодът се връзва м/у '-' и '0' през резистор ( примерно 680ома, до 1килоом). Резистирът е м/у '0' и анода. Аз си прекарах по-дълги кабели директно в купето и при работа на двг диода мига.
Надявам се инфото да е полезно. поздрави!
Надявам се инфото да е полезно. поздрави!
- Прикачени файлове
-
- Hall element.JPG (7.93 KиБ) Видяна 960 пъти
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Голф 3 агу гаснене
checheto написа:от датчика излизат 3 кабела: '-', '+' и '0'. Значи, диодът се връзва м/у '-' и '0' през резистор ( примерно 680ома, до 1килоом). Резистирът е м/у '0' и анода. Аз си прекарах по-дълги кабели директно в купето и при работа на двг диода мига.
Надявам се инфото да е полезно. поздрави!
колега,резистора се вързва последователно на диода и с тях се затваря веригата м/у "-"и "0"така ли е,че не ми стана ясно от обясненията,ако съдим по схемата е така....
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Голф 3 агу гаснене
Колега много благодаря
това е една много полезна схема за локализиране на проблем с датчика на хол.
Как точно трябва да се държи диода при нормално работещ и при неработещ датчик?
Да колега последователно е резистора.

Как точно трябва да се държи диода при нормално работещ и при неработещ датчик?
колега,резистора се вързва последователно на диода и с тях се затваря веригата м/у "-"и "0"така ли е,че не ми стана ясно от обясненията,ако съдим по схемата е така....
Да колега последователно е резистора.
- checheto
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 агу гаснене
резисторът се слага винаги последователно на светодиода, иначе диода ще изгори от тока, преминаващ през него.
На тихи обороти светодиодът мига, като подадеш гас започва да мига с по-висоа честота ( увеличават се импулсите, подавани от Хол датчика). Ако има проблем в датчика,колата не пали и съответно при въртене на стартер няма да има индикация от диода.
На тихи обороти светодиодът мига, като подадеш гас започва да мига с по-висоа честота ( увеличават се импулсите, подавани от Хол датчика). Ако има проблем в датчика,колата не пали и съответно при въртене на стартер няма да има индикация от диода.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Голф 3 агу гаснене
значи и по време на въртенето на стартера трябва диода да премигва?
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Голф 3 агу гаснене
ами аз съм а абу мотор и маи че тази букса ми е на стоиката до делкото,ако не бъркам.... 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта