Проблем след отсраняване на катализатора?
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем след отсраняване на катализатора?
Използвам ГИ на Голф4 1.6,като разхода ми е около 12/100.След замяната на катализатора с резонатор,при работа на газ не смея да спирам на дв-л.След около 5-10 сек. след отнемане на газта се чува як гръм от ауспуха,при което имам чувството,че вече се е разпрал.При работа на място се усеща мириз на газ.Ще ходя на майстор,но все пак някаква идея.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем след отсраняване на катализатора?
Как е на бензин?
Иначе при това положение мога да предположа - прескочил зъб на ангренажа или изпускащи клапани...
Иначе при това положение мога да предположа - прескочил зъб на ангренажа или изпускащи клапани...
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем след отсраняване на катализатора?
липсата на катализатора не може да е причина за проблема които описваш,освен ако колата ти не е с две ламб.сонди енда преди и една след него и ако ти си с инйекционно газово но така и не разбрахме каква е колата?
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем след отсраняване на катализатора?
Колата е Голф 4 /1.6/1998г. с монтиран газов инжекцион PowerJet.На бензин нямам този гърмеж.Доколкото знам ламбсондата е една и я прехвърлиха върху резонатора.Възможно ли е да се натрупва газ в ауспуха,който вследствие на температурата се възпламенява?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Проблем след отсраняване на катализатора?
Сигурен ли си че това е ГИ? По спомен PowerJet правиха ТАП.
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем след отсраняване на катализатора?
Съжлявам за късния отговор,но не разбирам от външния вид на ГИ.Има четири клапана монтирани на колектора,нещо като блок(може би компютъра) и множество кабели.Колата е пълна инжекция.Вече изработих устройството за връзка със RS232 и си купих преходник към USB.Утре ще се 'подключвам' и ще публикувам резултатите.
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем след отсраняване на катализатора?
Ако някой е сигурен в изводите на куплунга за вкл.към РС,моля да сподели.Той представлява четири изхода съответно с цветове червен,зелен,бял и черен.Според мен червения е +12в. ,черния е маса а другите два са съответно TX и RX.Този куплунг се връзва към USB или към RS232 ?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта