Проблем след отсраняване на катализатора?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ba6ticata
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот ba6ticata » Вто 03 мар 2009 15:46


Използвам ГИ на Голф4 1.6,като разхода ми е около 12/100.След замяната на катализатора с резонатор,при работа на газ не смея да спирам на дв-л.След около 5-10 сек. след отнемане на газта се чува як гръм от ауспуха,при което имам чувството,че вече се е разпрал.При работа на място се усеща мириз на газ.Ще ходя на майстор,но все пак някаква идея.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот andro_ » Вто 03 мар 2009 17:49


Как е на бензин?

Иначе при това положение мога да предположа - прескочил зъб на ангренажа или изпускащи клапани...


Потребителски аватар
HAMELION
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот HAMELION » Вто 03 мар 2009 17:55


липсата на катализатора не може да е причина за проблема които описваш,освен ако колата ти не е с две ламб.сонди енда преди и една след него и ако ти си с инйекционно газово но така и не разбрахме каква е колата?


Потребителски аватар
ba6ticata
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот ba6ticata » Вто 03 мар 2009 18:36


Колата е Голф 4 /1.6/1998г. с монтиран газов инжекцион PowerJet.На бензин нямам този гърмеж.Доколкото знам ламбсондата е една и я прехвърлиха върху резонатора.Възможно ли е да се натрупва газ в ауспуха,който вследствие на температурата се възпламенява?


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот Ivo_ » Чет 05 мар 2009 9:25


Сигурен ли си че това е ГИ? По спомен PowerJet правиха ТАП.


Потребителски аватар
ba6ticata
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот ba6ticata » Съб 07 мар 2009 19:06


Съжлявам за късния отговор,но не разбирам от външния вид на ГИ.Има четири клапана монтирани на колектора,нещо като блок(може би компютъра) и множество кабели.Колата е пълна инжекция.Вече изработих устройството за връзка със RS232 и си купих преходник към USB.Утре ще се 'подключвам' и ще публикувам резултатите.


Потребителски аватар
ba6ticata
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот ba6ticata » Нед 08 мар 2009 14:23


Ако някой е сигурен в изводите на куплунга за вкл.към РС,моля да сподели.Той представлява четири изхода съответно с цветове червен,зелен,бял и черен.Според мен червения е +12в. ,черния е маса а другите два са съответно TX и RX.Този куплунг се връзва към USB или към RS232 ?


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след отсраняване на катализатора?

Мнениеот najdobrix » Пон 09 мар 2009 7:44


да



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта