



"Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
dimitarpetrov написа: ............................
Основният въпрос е дали някой има идея защо газта не се разбира с плазменото....
Да не би да се получават някакви частични пробиви по дистрибутор, кабели, лули в следствие на по-високата енергия на искрата, и от там да има някакви прекъсвания на самата искра??
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
mafiota написа:dimitarpetrov написа: ............................
Основният въпрос е дали някой има идея защо газта не се разбира с плазменото....
Да не би да се получават някакви частични пробиви по дистрибутор, кабели, лули в следствие на по-високата енергия на искрата, и от там да има някакви прекъсвания на самата искра??
Не знам Машина....
На бензин съм просто перфектно с плазмата, ако проблемите бяха на високи обороти - да речем че сигналите се застигат и поради повишената продължителност на импулса да се застъпват и да подава твърде дълго и от там да пали преди затваряне на клапана, ама не е - при около 2000 об. при отнета газ и последващо натискане на педала се получаваше кихането.
Другото може да е евентуално ако мощността е толкоз висока че да пуска и на някоя друга свещ - по принцип системата ползва основната искра да направи пробива и след това я удължава, но ако имам някоя бъгава свещ може да пали и през нея.
Решил съм да сложа едноелектродни БРИСК-ове и да пробвам пак, макар че ако беше калпава запалителна система - без плазмата би трябвало да имам още по-големи ядове, а нямам... никакви!
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: "Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено
Колега, сега виждам темата и реших да се включа макар и да е стара вече, защото имам отговор на един от твоите въпроси. Карам с Аванс процесор на Рунел и имам инфо за това как се държи колата. Аз съм с мотор PB с пълна инжекция (ако може така да се нарече при положение, че дюзите пръскат заедно и няма ламбда сонда по принцип този вариант на Диджифанта
). Колата дойде от Италия с газова уредба още навремето. Изпарител БРЦ 140 kW (с голям запас, защото колата е 82 kW) и в началото карах на бензин няколко дни, но после вече след като я прегледах и смених каквото имаше по нея си я карам на газ. Трябва да кажа, че колата НЕ Е ГЪРМЯЛА при мен НИКОГА нито на газ, нито на бензин и си работи супер и на двете горива. Дори в началото на газ работеше по-добре, защото най-вероятно в последните си години в Италия не е карана на бензинец много често и дюзите нещо бяха се поразсърдили
.
Та ТАП-чето го сложих преди година и нещо, но понеже не я карам много напоследък си направих нарочен тест преди и след слагането и установих, че колата набира като на бензин от 2000 до 3000 оборота, където преди се чудеше леко. ТАП-а е нагласен на 6.5 градуса предварение, ако не се лъжа и ефектът е доста осезаем.
При теб си мисля, че плазменото ти прави проблемите именно, защото нямаш процесор на аванса и газта при теб се пали в съвсем късен момент. Много вероятно е и за това да ти е проблемът с греенето.


Та ТАП-чето го сложих преди година и нещо, но понеже не я карам много напоследък си направих нарочен тест преди и след слагането и установих, че колата набира като на бензин от 2000 до 3000 оборота, където преди се чудеше леко. ТАП-а е нагласен на 6.5 градуса предварение, ако не се лъжа и ефектът е доста осезаем.
При теб си мисля, че плазменото ти прави проблемите именно, защото нямаш процесор на аванса и газта при теб се пали в съвсем късен момент. Много вероятно е и за това да ти е проблемът с греенето.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: "Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено
Колега,
Проблема беше от плазмата и реглажа на изпарителя - сега съм ОК, не съм се отказал от ТАП-а но в момента имам по-сериозна грижа (ето това: viewtopic.php?f=6&t=119561&start=15)
Понавикнах на реглажа и съм ток
Проблема беше от плазмата и реглажа на изпарителя - сега съм ОК, не съм се отказал от ТАП-а но в момента имам по-сериозна грижа (ето това: viewtopic.php?f=6&t=119561&start=15)
Понавикнах на реглажа и съм ток

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта