Мисля, че има такава тема, но неможах да я открия,или не изписвам правилно?
Идеята е следната да я няма плочката на газ която спира потока от въздух.Видях една снимка на която маркуча на газта влиза в дупката в която влизат картерните газове в въздушната кутия.
Речено сторено от мен,но сега на газ не вдига повече от 2500оборота има и един маркуч от изпарителя които влизаше в плочката, та тои каде може да бъде или... се занимавам с глупости
съвети всякакви приемам

16в КР-ПЛ,без плочка за газ
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 16в КР-ПЛ,без плочка за газ
Маркуча, който отива на гърба/предния капак на изпарителя го вържи някъде в обема между въздушния филтър и дросела 
Ще започне да си вдига оборотите, ако си я настроиш де...

Ще започне да си вдига оборотите, ако си я настроиш де...
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 16в КР-ПЛ,без плочка за газ
Днеска гледах един Пасат с 5 цилиндров двигател от Ауди с механична инжекция,газта се подава под пластината на дебитометъра с маркуч
няма плочка и работи сравнително добре.Газ на 16V е грехота,по добре недей.

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 16в КР-ПЛ,без плочка за газ
Achim Lauritzen написа:Днеска гледах един Пасат с 5 цилиндров двигател от Ауди с механична инжекция,газта се подава под пластината на дебитометъра с маркучняма плочка и работи сравнително добре.Газ на 16V е грехота,по добре недей.
Toва с подаването веднага след въздушния филтър е другия вариант... проблема е, че ако дойде отнякъде искра си представи какъв обем е пълен с газовъздушна смес...
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: 16в КР-ПЛ,без плочка за газ
The_Machine написа:Achim Lauritzen написа:Днеска гледах един Пасат с 5 цилиндров двигател от Ауди с механична инжекция,газта се подава под пластината на дебитометъра с маркучняма плочка и работи сравнително добре.Газ на 16V е грехота,по добре недей.
Toва с подаването веднага след въздушния филтър е другия вариант... проблема е, че ако дойде отнякъде искра си представи какъв обем е пълен с газовъздушна смес...
Ами нищо не става без плочката,но не съм и пробивал мъркуча да ги размествам.
16В на газ, ами ако я бях купил без газ сигурно колата е щеше да е друга,млад не разбирах много от коли и хоп с 16в на газ тогава
иначе голям разход отива 12-18л бензин в градски условия

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта