Високи обороти на празен ход-около 2000-не искат да паднат?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 21 мар 2006 13:27


Ами не мисля.. аз карах около 1 година с предварение 26 градуса :)
пък да ти кажа кихане рядко.. само от задавяне..

И си оправи авт. смукач.. не е трудно.. а спестява мого нерви :)
личен опит :) ако са здрави маркучите, и черната ампула която регулира клапата... само купуваш коруба за авт. смукач направо на старо.. струва 10-15 кинти и пей сърце...
ааа и още нещо.. имам силни подозрения, че газовата е вързана точно към тези маркучи.. разкарй я от там, и я вържи към парното :)

всъщност я кажи първите 2-3 букви/цифри демек кода на мотора.. за да погледнем какво предварение трябва да е заводско :)




Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 21 мар 2006 13:56


Сериозно ли авт.смукач ще е тъй евтин,иначе ампулата с маркучите си стои на място,ако е за тея пари ще търся.
За газовата-не не е там ,точно на маркучите на парното е,нямам проблем със затоплянето и,или със замръзване.
Мотора е HW,имах някъде инфо за предварението -7гр.,а и над шайбата има белези-0 и 7,смятам че е това,за бензин де. :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 21 мар 2006 14:16


Aми не знам какво си изкъртил..
Надявам се да си изкъртил само биметалната пружина отвътре....

Ами не е скъп.. на старо!!!!
за ново не говорим...

Иначе онзи черният вакуум там е около 100 кинта... как се казва не знам...
ама ако той се лигави, тогава и с жило няма да се оправиш :)
Всъщност гледахме днес при Ваското1 и се оказа, че по книга предварението ти е 5 градуса...


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Сря 22 мар 2006 16:21


Ignition timing (at idle):
1.05 and 1.3 litre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 to 6° BTDC
1.6 and 1.8 litre (carburettor engine) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 to 19° BTDC
1.8 litre (fuel injection engine) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 to 7° BTDC
Май наистина е толкова,значи сега сум с 10-12 на газ,нямам грижи :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта