Здравейте колеги. Имам един въпрос към вас но искам 1-во да уточня каква ми е газовата инсталация. Инсталацията е електрическо Ловато с автоматичен ключ т.е 3 позиционен ключ за превключване. Преди монтирането си мислех а и газаджията по неговите думи автоматоичният ключ е по добре от ключа с 2 положения т.е 3 позиционният ключ е като 2 позиционният но има и положение което след 1800 оборота минавам от бензин на газ ( това е така ) но си и мислех 4е при едното положение паля само на газ а при другото положение паля замо на бензин. Уви не е така при всяко едно положение на ключа се пали винаги на бензин и след това се минава на газ. Това го установих след като ми даде "фира" бензиновата помпа и паленето беше невъзможно освем с дърпане и палене на скорост. Сега си мисля дали не може да се сложи едно "авариино ключе" което да може да се пали деректно на газ ако един ден ми недаиси Боже ми заниме помпата, или трябва да се преправя цялата система. Моля за съвет колеги.
P.S. - Колеги мнoго малко то газаджиите им се занимава с прекъсване на бензинповата помпа след като двигателя работи на газ, икономията е 1 реле и 30-на минути труг , а за вас разхода е от сорта на 250-300 лв. Така че настояваите да ви прекъснат с реле захранването на бензиновата помпа , подчертавам бензиновата помпа а не дюзата.

Корегиране на газова инсталация с 3 позиционен ключ
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Корегиране на газова инсталация с 3 позиционен ключ
Не е до труда приятелю, работата с релето е за под 5 мин, особено на масови коли като Голф/Пасат и Т.Н., проблема е в смолистите бензини, които утаяват яко и като не работи помпата всичко се затлачва...
Колкото до ключето - най-елементарния и груб метод - едно Ц/К ключенце с три позиции. Прекъсваш захранването на ключа някъде през един от контактите на Ц/К-то (входа е на средното, изхода на едно от крайните), на другото крайно пускаш кабел с един диод към синия кабел и това е
- в едното положение си работи ключа, а на другото си директно на газ, но не дръж колата само на контакт, защото ще се удави!
Колкото до ключето - най-елементарния и груб метод - едно Ц/К ключенце с три позиции. Прекъсваш захранването на ключа някъде през един от контактите на Ц/К-то (входа е на средното, изхода на едно от крайните), на другото крайно пускаш кабел с един диод към синия кабел и това е

- proxy
- Мнения: 259
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Корегиране на газова инсталация с 3 позиционен ключ
И аз си мислех така за моят ключ, но се оказа че не е точно така. В крайното положение -газ, ако дам и на контакт и не запаля 5 секунди той се превключва на бензин, но ако не задържа и запаля ведната си пали на газ. Времето е доста кратко и затова се обърках отначало.
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Корегиране на газова инсталация с 3 позиционен ключ
Благодаря ти колега .. ще пробвам да не 4акам да сработи релето като е в положение газ ключа и ще видя дали ще запали колата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта