:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

След смяна мембраните на изпарителя гасне...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот nero » Вто 28 юли 2009 8:55


Купил съм нови мембрани и тези дни ще се сменят. Някакви съвети и препоръки? Има ли нещо специфично при смяната и някакви допълнителни настройки след това?

Последна промяна от nero на Вто 28 юли 2009 19:28, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Смяна мембраните на изпарителя ...

Мнениеот Winner25 » Вто 28 юли 2009 10:34


Аз скоро си сменях мембраните :)
Направих всичко което е обяснено в тази тема
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=77673
Смених мембраните, гумичките, местата на които лягат гумичките ги почистих с водна шкурка, сложих нови о-пръстени на штуцерите. Почистих газовите клапани, смених филтъра на газта сложих нови маркучите за антифриза че старите се бяха нацепили.
ПОсле си трябва настройка на изпарителя, след като изгориш 2-3 бутилки газ, пак донастройваш ако е необходимо :)


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот nero » Вто 28 юли 2009 19:34


значи смених мембраните както е описано, всичко беше направено по обясненията и снимки. събрах изпарителя и го качих на колата. запалих на бензин и като вдигнах обороти за да прехвърли на гас. колата изгасна и от изпарителя се чу шум, все едно изпускаш надуваема топка за няколко секунди. резултата след това е, че не иска да върви, а само гасне. някакви идеи ?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот Winner25 » Сря 29 юли 2009 0:00


Развий повече тройника и със винта на изпарителя се пробвай да насроиш ниските :)


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот zmei » Сря 29 юли 2009 11:57


Колко даде за мембраните?

За 50 лв. си купуваш нов изпарител и :banana


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот The_Machine » Чет 30 юли 2009 0:40


Змейчо, тия по 50-на лв я изкарат 10 000 я не... и през тези 10к трябва да го пренастройваш през две паления тъпия турчоляк... айде няма нужда...

Неро - първо започни с това какъв е изпарителя.
Ако пазиш старите мембрани ще е много хубаво...
Драсни какъв е изпарителя и ще помагам нататък.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот nero » Чет 30 юли 2009 8:16


The_Machine написа:Змейчо, тия по 50-на лв я изкарат 10 000 я не... и през тези 10к трябва да го пренастройваш през две паления тъпия турчоляк... айде няма нужда...

Неро - първо започни с това какъв е изпарителя.
Ако пазиш старите мембрани ще е много хубаво...
Драсни какъв е изпарителя и ще помагам нататък.


благодаря, но всичко се оправи благодарение на колегата jorogas за което :bowdown :beer

проблема беше в това, че когато сме събирали изпарителя с новите мевмбрани сме разменили мястото на една гумичка (вместо от долната страна, сме е сложили от горната) и от там колата се давеше в гас.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот Winner25 » Чет 30 юли 2009 10:18


Да използвам темата за да попитам за моя проблем :)
След като смених мембраните като запаля и премина на газ, оборотите падат доста в началото. Колата не угасва но почва да тресе. Като подам няколко пъти леко газ, всичко се оправя :roll:


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот nero » Чет 30 юли 2009 10:50


Winner25 написа:Да използвам темата за да попитам за моя проблем :)
След като смених мембраните като запаля и премина на газ, оборотите падат доста в началото. Колата не угасва но почва да тресе. Като подам няколко пъти леко газ, всичко се оправя :roll:


и при мен е така, но днес след настройката предполагам ще се оправи и това!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот The_Machine » Пет 31 юли 2009 22:12


Бедна/богата смес... постепенно стъпковото моторче компенсира... иска настройка просто :)

Друга възможна причина е да не сте изчистили хубаво осите на конзолите, на които лежат гумичките - те трябва да мърдат съвсем свободно около осите, инак ще има разни лагвания в режимите на изпарителя...


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот nero » Нед 02 авг 2009 21:25


след настройка всичко се оправи. оборотите са стабилни и колата върви прилично добре.


jorogas
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и унас

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот jorogas » Нед 02 авг 2009 21:44


:да: :applause: :bowdown :drive


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: След смяна мембраните на изпарителя гасне...

Мнениеот Winner25 » Пет 07 авг 2009 17:52


The_Machine написа:Бедна/богата смес... постепенно стъпковото моторче компенсира... иска настройка просто :)

Друга възможна причина е да не сте изчистили хубаво осите на конзолите, на които лежат гумичките - те трябва да мърдат съвсем свободно около осите, инак ще има разни лагвания в режимите на изпарителя...

Осите съм ги лъснал с водна шкурка :) Явно е от настройката.
Нормално ли е мембраните докато са нови да ми създават проблеми :roll:
Бях минал малко над 1000 км с новите мембрани. Регулирах тройника оправих и празния ход. Сега след 2000км пак нямам празен ход - предполагам заради бедна смес защото дори леко да подам газ, оборотите се вдигат, а от време на време прекъсва :roll:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта