
От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
От ипарителя към моно ижекцията влиза само един маркуч отпред, погледнах на няколко приатела и при тях се раздвояваше и единият влиза отпред в моно инжекцията другия отзад ( предполагам за първа и втора клапа).Та това можели да доведе до прекъсване в средни обороти както е при мен, и във високите да набира много бавно защото ми се струва че на втора от 75-90 ги прави много бавно едвам едвам.И имали смисъл да я свалям и да я разпробивам и отзад?Също така си палех само на газ и един два пъти в седмица я подкарвам малко на бензин в началото си палеше нормално като е на газ топла след това почва все повече да върти и вече не иска да пали на газ като е топла иначе студена си пали без проблем и се чуда от какво може да е това?
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Не е поблем ,а другото е профилактика (ако е стар изпарителя),нов филтър и реглаж.
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Трябва да го отвора , и разхода ми е много голям онзи ден ходих до Елена скорост междо 120-140 без да връщам скорости и т.н. ми даде 13.5 обаче бях запушил малко дупката на въздушния филтър и вървеше на връщане я махнах и карах само с 90 на 5-та и ми даде 11 което ми се струва че не е малко вектрата ми дава 14-15 по пъта към велико търново на пълна "ръчка" . Имам чувството че пасата ако го карам така ще ми даде 20л/100км
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
И един маркуч може да поеме преспокойно дебита, нужен на мотора, та даже да му остане голям запас за още 
Просто теоретично плочката с два щуцера може би смесообразува малко по-добре...
Разхода ти е прекомерно висок според мен...

Просто теоретично плочката с два щуцера може би смесообразува малко по-добре...
Разхода ти е прекомерно висок според мен...
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
И аз си мисля че разхода е висок а пък нищо не прави смисъл днес го ръчках яко и ако дуржа гаста на 2ра до долу постояно (от 35-40км/ч примерно) на 60 забива муцука и почва да прекъсва сеедно съм на прекъсвач само че по "зловещо" и ако не пусна педала и пак после да го натисна и така няколко пъти седи до като си държа крака на газта на 60 и прекъсва а ако случайно нещо тръгне почва супер бавно да набира сиг 13-14 сек от 60 до 80 . И примерно на 3та от 40 набира по бързо до 90 от колкото на втора .Чуда кфо да праа
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Настройка, филтри, смучене на въздух... ? 

Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Ква кола караш бе пич,къв е мАторя?
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Пасат 1.8 моно преди 200км съм сменил въздушния филтър, и си бях запушил половината дупка на кутията
ама разхода беше към 16л/100км

Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Защо си я запушил ? Да не би да си я" удушил " от тройника или ония кавали от сервиза да са я "скопили" и да я мъчиш със запушване на филтъра?
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Аз си запуших дупката та да върви повече, иначе не иска.
Re: От изпарителя към моното има само един маркуч проблем ли е ?
Wr450f написа:Аз си запуших дупката та да върви повече, иначе не иска.
Tи си фен на Кичка Бодурова.Развий тройника и махни тиксото от филтърната кутия с която запуши отвора.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта