Значи първо трябва да се прави разлика м/у "празен ход" и "принудителен празен ход". Та при принудителен празен ход при повечето автомобили (особено след 90-те)на 100% се спира притокът на гориво, та нали това е целта (някъде четох че даже и при дизелите е така). И няма смисъл да се коментира какво ще правим по кръстовищата, ка сме щели често да палим и т.н. То мн ясно си е определено кога започва и кога завършва режимът на принудителен празен ход.
Но ето, че не видях някой да е сигурен какво става ако имаме ламбда контрол - само се намалява притока на газ или се спира на 100% - ето това ме интересува, защото според мен има голяма разлика. Според мен силата на ЛК е другаде (подобрява динамиката на мотора, кеф ти да караш бегачка - отваря кранчето, кеф ти пенсионерска кола - притваря кранчето, но напълно ли?), но поправете ме ако греша. Ако пък се спира на 100% спира ли се и газовия клапан и/или пък и ел. изпарител. В някоя от темите пише, че не е проблем да затвотиш изхода на изпарителя, щото като нямало вакуум той не пускал газ, други пък пишат че мембраните щели да се скапят - направо ме объркахте.

И накрая има ли някой който е пробвал някаква система за ППХ, например самоделка или пък нещо фабрично и какви са впечатленията. Или ако реша да си сложа ЛК и ТАП как вървят цените, кои производители препоръчвате,каква е разликата в разхода с и без тях, правят ли номера тия неща, че то колкото по-сложно...
