настройка на изпарителя !

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: настройка на изпарителя !

Мнениеот balamata » Вто 24 ное 2009 21:45


А не сте ли чували,че плочките ги правят с едни доста големи от нужното вътрешни диаметри?Оттам идват най-вече по-високите разходи на газ.Чудеса стават когато се намали вътрешния диаметър на плочката.Ако някой е виждал оригинална италианска плочка,знае за какво говоря.Тогава въпросния винт между изпарителя и плочката се завива с поне половин до един оборот и колата има по-добра динамика и разход.Но тук в БГ,всичко се прави по една матрица от знайни и незнайни стругари.За тях е важно да се вкара просто газо-въздушната смес в ДВГ без да се прави изчисление за въпросния вътрешен диаметър и после следва :screwy .Колегата DOBROMIRSKI беше загатнал в една тема за какво иде реч.Айде със здраве!





Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта