електрически изпарител

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

електрически изпарител

Мнениеот zdravko_jett » Вто 24 ное 2009 21:14


здравеите на всички колеги! не зма далие писано за това,не немарих и нищо. един приятел има голф 2ка на газ с електрически изпарител но с обикновенно копче за вакуумен изпарител,пак работи,ама сутри мног трудно пали,трудно качва газ сисъл оставя е много време на контакт,дори и да е запали ако не е дуържи в уборот гасне, та проблем ли е това че е с обикновенно копче,не трябва ли тва електрическо клапанче като се подава повече газ на колата и на него да се подава ток повече както е вакуумния,или при тех е по различно




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: електрически изпарител

Мнениеот The_Machine » Сря 25 ное 2009 0:04


Електрическия изпарител не е с много по-различен от вакуумния.
Ел. клапана му има само две крайни положения - копчето нищо не регулира!
Най-вероятно просто му е бедна сместа и затова трудно пали и Т.Н., още повече - защо по дяволите пали на газ? :screwy :screwy


П.С. Толкова ли си неграмотен по принцип, или само се правиш?


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: електрически изпарител

Мнениеот zdravko_jett » Сря 25 ное 2009 8:27


The_Machine написа:Толкова ли си неграмотен по принцип, или само се правиш?
просто от бързината и от клавиатурата, но не мога да разбера защо на вакуумния изпарител ако му засмучиш вакума ще изгасен а електрическия клапан си му подаваш 12в и готово, кое прави така при електрическия като подаваш повече газ на педала и изпарителя да пуска повече газ(а на клапанчето си има12в),както е при вакуумния


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: електрически изпарител

Мнениеот i.e.i » Сря 25 ное 2009 9:13


Разликата е само в празния ход,иначе изпарителите са еднакви.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: електрически изпарител

Мнениеот i.e.i » Сря 25 ное 2009 9:14


i.e.i написа:Разликата е само в празния ход,иначе изпарителите са еднакви.

За кое точно питаш?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: електрически изпарител

Мнениеот The_Machine » Сря 25 ное 2009 20:14


Вакуума в смукателните колектори кара изпарителя да пуска повече газ :)
Тоест връзката е в маркуча между плочката и изпарителя...
Вакуумния е същия - вместо ел. клапанче има една допълнителна мембранка, която под влиянието на вакуума се смачква и отпуска голямата тънка мембрана, която започва да пуска газ...


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: електрически изпарител

Мнениеот zdravko_jett » Сря 25 ное 2009 20:48


мерси колега че си направи труда, колегата по горе ми обясни доста добре,подробно на ЛС как стоят нещата,но ти благодара и за отношението



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта