имаше май дискотирано по въпроса но нищо не намерих с търсачката
та като си пусна на режим моментен разход бордовия компютър и си карам по мадолнище без гас си показва 0.00 но това ще е на бензин а на газ идея си нямам как е
и лятото си запуших клапата на въздушния филтар която сменя студен и топал ваздух
вазможно ли е от доста хладния въздух в момента да качва разхода сега я варзах на ново и ще видим каква е разликата но само със студен въздох колата си върви една идея по добре
п.ц. колата е голф 3 моноинжекция двигател abs с обикновенно газово ловато



как е по икономично на скорост или по инерция
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 16:51
- Автомобил: SEAT IBIAZA 6k2
- Двигател: 1.9 SDI
- Местоположение: Добрич
как е по икономично на скорост или по инерция
Последна промяна от ivayloat на Сря 02 дек 2009 22:12, променено общо 1 път.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: как е по икономично на скорост или по инерция
с обикновенна газова почти няма така наречения ППХ но въпреки това ако не по малко няма да гори повече от това да си на скорост!
Re: как е по икономично на скорост или по инерция
При инерцията обикновената АГУ, пуска "газ" точно толкова колкото и напразен ход. Независимо примерно, че колата са вижи с 1500-200-оборота на скорост.
Тези пък спестени 1-2 стотинки отиват за накладки и дискове, така че полза няма от това упражнение.
Тези пък спестени 1-2 стотинки отиват за накладки и дискове, така че полза няма от това упражнение.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как е по икономично на скорост или по инерция
има тема за ППХ
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта