Dino18 написа:Ламбда контрол- чудя се колко съвършенна е тази система. Четейки тук и там си задавам въпроса не е ли малко инертна за разлика от начина по които работи инжекциона ( моно инжекциона ) . Когато компютъра получи сигнал от ламбда сондата и изчисли че е необходимо нанасяне на корекция задейства стъпковия мотор с кранчето на газта ,а то отваряйки се свобождава повече гориво което трябва да извърви доста повече път за разлика от слъчая когато системата е на безнин и дюзата много по директно вприсква безнина. Ако това което си мисля е вярно ,това не е ли проблем .
Това не ти го споменах на лични... освен от ламбда сондата, се взема сигнал и от тпс!!!, и да има(ако има!) някакво забавяне, на практика не го усещаш.
Щом не е проблем пътя, Пловдив, фирмения им сервиз в Тракия, прозвуча като реклама, но там ще свършат работа със сигурност.