


Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 13 фев 2010 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла Слатина
Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
Здравейте,, търсих подобен пост но не открих инфо и в тази връзка хората които имат някакво виждане по въпроса ще са мн полезни! Какви са причините поради които се получава детонация и евентуални идеи за избягването им.. съвети към хора с пълна инжекция и обикновенна газова?!?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
Една от основните причини е проблем с запалителната система-стари свещи,пробиващи кабели,износени палец и дистрибуторна капачка...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
Нaй-често се получaвa при следнaтa ситуaция:
Дaвaш рязко гaз, съответно сместa в цилиндърa обогaтявa дрaстично, стaвa по-труднозaпaлимa и aко имa пробивaщи кaбели, то от някой от тях прескaчa искрa към кaбел нa цилиндър, който в моментa е с отворен всмукaтелен клaпaн - съответно сместa в колекторa и цилиндърa се пaли... нaтaм мисля сaм ще си обясниш
Дaвaш рязко гaз, съответно сместa в цилиндърa обогaтявa дрaстично, стaвa по-труднозaпaлимa и aко имa пробивaщи кaбели, то от някой от тях прескaчa искрa към кaбел нa цилиндър, който в моментa е с отворен всмукaтелен клaпaн - съответно сместa в колекторa и цилиндърa се пaли... нaтaм мисля сaм ще си обясниш

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
The_Machine написа:Нaй-често се получaвa при следнaтa ситуaция:
Дaвaш рязко гaз, съответно сместa в цилиндърa обогaтявa дрaстично, стaвa по-труднозaпaлимa и aко имa пробивaщи кaбели, то от някой от тях прескaчa искрa към кaбел нa цилиндър, който в моментa е с отворен всмукaтелен клaпaн - съответно сместa в колекторa и цилиндърa се пaли... нaтaм мисля сaм ще си обясниш
Може ли по-подробно, като за по-бавните като мен?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 13 фев 2010 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла Слатина
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
Тоест ако тръгне да гърми ще гърми и няма начин да се избегне така ли да го разбирам?!? чувал съм че се получава най често при слизане от голяма на малка предавка при по високи обороти.. и не че му е мястото тука на тоя въпрос ама скоро смених въздушен филтър и сега се осеща едно притреперване на двигателя при ниски обороти,, тва се наблюдава на газ,, на бенз го няма,, възможно ли е да се получава от недостиг на въздух към смукателния колектор,, предположения?!?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
myrshavija написа:The_Machine написа:Нaй-често се получaвa при следнaтa ситуaция:
Дaвaш рязко гaз, съответно сместa в цилиндърa обогaтявa дрaстично, стaвa по-труднозaпaлимa и aко имa пробивaщи кaбели, то от някой от тях прескaчa искрa към кaбел нa цилиндър, който в моментa е с отворен всмукaтелен клaпaн - съответно сместa в колекторa и цилиндърa се пaли... нaтaм мисля сaм ще си обясниш
Може ли по-подробно, като за по-бавните като мен?
aми бензино-въздушнaтa смес се пaли в достa широк диaпaзон от съотношения - някъде от 10:1 въздух-бензин (което е МНОГО богaтa смес), тa може би до около 17-18:1 (което е МНОГО беднa смес, стехиометричнaтa е около 14,5:1), докaто гaзо-въздушнaтa се пaли в по-тесен диaпaзон, тaм стехиометричнaтa е около 12:1 (говоря нaизуст, точни цифри не помня... )
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 13 фев 2010 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла Слатина
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
искаш да кажеш ,че газта иска малко повече въздух или точно обратното,, щото като разтворя кутията на въздушния малко и оборотите стабилизират?!? другото което е че набира някак мудно а двигателя е 1.6и 101 коня,, възможно ли е причината да е в катализатора?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
Щом като разтваряйки кутията се оправят оборотите - затегни малко болта за празен ход на изпарителя, докато оборотите се стабилизират - много ти е богата сместа = недостиг на въздух...
Причините може да са стотици - затуй "Диагностик" е цяла професия...
Причините може да са стотици - затуй "Диагностик" е цяла професия...

-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
Без да се обижда никой но проблемите са и от собствениците.
Неможе да искаме на газ да върви като на бензин или караш икономично или като Фитипалди.
Всичко се плаща.
Неможе да искаме на газ да върви като на бензин или караш икономично или като Фитипалди.
Всичко се плаща.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 13 фев 2010 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла Слатина
Re: Детонация при обикновенните газови системи - причини?!?
Не става въпрос за каране или за гориво, става въпрос за правилна работа на двигателя.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта