
Автомобилът е тривиално Ауди а6 1,8Т код на двигателя АEB (150 к.с.)
Първо - прегледайте мотора за типични проблеми като например пластмасовата тръба за картерната вентилация (намира се под всмукателните колектори) - като се спука и дебитомера откача...

Ето го новото - струва около 50-на лв

Дросела е хубво да се изчисти (след това и адаптира!)

Като разпробиете дюзите, МОЛЯ ви се, маркирайте ги някак си - улеснява много една последваща диагностика!

Инжекторите се събират идеално между бензиновата рейка и капака на клапаните, маркучите на 2-ри и 3-ти цилиндър се кръстосват (тоест 2-ри инжектор щрака 3-ти цилиндър, а 3-ти инж. - 2ри)

Където видите закъсано маркуче - не се стеснявайте, няма да фалирате ако го смените, след това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО скоби (тези пружинните в китовете на Бардолини не ми харесват - след максимум година като се одървят маркучите и вече нищо не стягат).
Водните тройници - задължително алуминиеви с препилени ръбове от лепенето и разпробити вътрешно поне с 12-ка бургия (само за пътя на парното, посока изпарителя се оставя оригиналния по-тесен отвор - колегите ми се занимават с автопарно и климатици - доста сме експериментирали по въпроса)

Инсталацията цялата изплетена в изолирбанд, което е нужно - подкъсено - тия смотвания на кабели във всяко кьоше... ::) (което ми напомня - някой да знае къде продават платнен изолирбанд? )
А, не виждате къде е инсталацията на снимката? Е нали това е идеята! Газовия комп е между подкалника и блока на абс-а, инсталацията върви заедно с фабричната.
Всички кабелни снадки - задължително запоени и изолирани хубаво (термосвиваемия шлаух е супер за целта, струва 20-30 стотинки метъра)

Бутилката - с шини, захванати с БОЛТОВЕ! никакви рапидки!!! - нитачката за нитгайките е около 80-100 лв, после 500 нита са 40 лв - пак няма да фалирате! Тръбите в гофре, в пода дупките с фреза 31мм и фланци за гофрираната тръба (идват си със сондата , дааа да - ония, дето в повечето случаи изхвърляте в кофата!)
Тръбата от бутилката до изпарителя за коли с по-голям моментен дебит като тази - задължително 8мм с преходници.

Зарядното:

Автомобилът, готов за издаване:

Успех! Искам някой да ми каже "некадърник" и да ми покаже по-хубав и прибран монтаж, но надали скоро ще се случи >:( Рядкост е да ми хареса монтаж на колега, но определено има такива случаи, което е лъч надежда
