Айде да си ги мерим... монтажите :D

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Айде да си ги мерим... монтажите :D

Мнениеот The_Machine » Вто 30 мар 2010 8:40


Хора, писна ми да преправям някакви откровени мърлявщини и претупваници - ето няколко снимки, ще понапиша и съвети кое-как... ако и един монтажник се замисли малко и промени нещо по маниера си на монтиране - пак ще е постижение :)

Автомобилът е тривиално Ауди а6 1,8Т код на двигателя АEB (150 к.с.)
Първо - прегледайте мотора за типични проблеми като например пластмасовата тръба за картерната вентилация (намира се под всмукателните колектори) - като се спука и дебитомера откача...

Изображение

Ето го новото - струва около 50-на лв

Изображение

Дросела е хубво да се изчисти (след това и адаптира!)

Изображение

Като разпробиете дюзите, МОЛЯ ви се, маркирайте ги някак си - улеснява много една последваща диагностика!

Изображение

Инжекторите се събират идеално между бензиновата рейка и капака на клапаните, маркучите на 2-ри и 3-ти цилиндър се кръстосват (тоест 2-ри инжектор щрака 3-ти цилиндър, а 3-ти инж. - 2ри)

Изображение

Където видите закъсано маркуче - не се стеснявайте, няма да фалирате ако го смените, след това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО скоби (тези пружинните в китовете на Бардолини не ми харесват - след максимум година като се одървят маркучите и вече нищо не стягат).
Водните тройници - задължително алуминиеви с препилени ръбове от лепенето и разпробити вътрешно поне с 12-ка бургия (само за пътя на парното, посока изпарителя се оставя оригиналния по-тесен отвор - колегите ми се занимават с автопарно и климатици - доста сме експериментирали по въпроса)

Изображение

Инсталацията цялата изплетена в изолирбанд, което е нужно - подкъсено - тия смотвания на кабели във всяко кьоше... ::) (което ми напомня - някой да знае къде продават платнен изолирбанд? )
А, не виждате къде е инсталацията на снимката? Е нали това е идеята! Газовия комп е между подкалника и блока на абс-а, инсталацията върви заедно с фабричната.
Всички кабелни снадки - задължително запоени и изолирани хубаво (термосвиваемия шлаух е супер за целта, струва 20-30 стотинки метъра)

Изображение

Бутилката - с шини, захванати с БОЛТОВЕ! никакви рапидки!!! - нитачката за нитгайките е около 80-100 лв, после 500 нита са 40 лв - пак няма да фалирате! Тръбите в гофре, в пода дупките с фреза 31мм и фланци за гофрираната тръба (идват си със сондата , дааа да - ония, дето в повечето случаи изхвърляте в кофата!)
Тръбата от бутилката до изпарителя за коли с по-голям моментен дебит като тази - задължително 8мм с преходници.

Изображение

Зарядното:

Изображение

Автомобилът, готов за издаване:

Изображение


Успех! Искам някой да ми каже "некадърник" и да ми покаже по-хубав и прибран монтаж, но надали скоро ще се случи >:( Рядкост е да ми хареса монтаж на колега, но определено има такива случаи, което е лъч надежда :D




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Айде да си ги мерим... монтажите :D

Мнениеот L&R » Вто 30 мар 2010 8:45


Има такава тема

viewtopic.php?f=22&t=47076


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Айде да си ги мерим... монтажите :D

Мнениеот ARusev » Пет 02 апр 2010 23:50


"...Искам някой да ми каже "некадърник".."
Винаги ще се намери такъв, бъди сигурен. Идеята за качеството е да се работи колкото може по технически грамотно и естетически издържано, пък каквото ще да казват некадърните завистници.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта