След угасване - трудно палене!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 16 фев 2006 13:11


За превключването на бензин преди угасяне - веднага ми идва на ум следните асоциации:
Голямо "цъкане" на ключа за газ/бензин ще пада. Както замислям, или по точно една от идеите ми за прекъсване на бензиновата помпа е да става чрез този ключ, ще и се такова мамата на помпата от включване и изключване.
В повечето случаи загасям двигателя несъзнателно и си мисля че ще се сещам за превключването на бензин, чак след като съм я угасил вече.
А ако забравя че ключа е на положние само бензин, тогава ще има да си карам на бенз и да си мисля че съм на газ...

Иначе ми стана ясно, от къде се получава това давене




Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Чет 16 фев 2006 15:57


i.e.i написа:"ДАВИ" При ниската температура количеството е по -голямо.

Говорим след като е запалила и си карам. Тя докато е задавена не може да запали предполагам.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10070
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 02 мар 2006 20:30


И аз имам същия проблем и той се появи сега(тази зима) когато е по-студено . Сега вече знам защо става така, но неразбирам само защо миналата зима го нямах :roll: Някой спомена за гумички по изпарител... утре така или иначе ще ходя да си мембрани и там каквото друго има и ако се оправи ще пиша ;)


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Пет 07 апр 2006 23:24


Сменяите свещите и сте готови.Имах същия проблем само че с друга марка автомобил.И взимаите някои по-читави ,ако не искате скоро да имате пак същите проблеми.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Нед 09 апр 2006 18:54


Не е от никакви свещи. Аз съм с нови свещи и акумолатор и го имам същия проблем. Ако при студен двигател запаля и я огася след 1-5 минути после бая върти стартера докато запаля отново. С газова Ловато съм с електронно превключване газ-бензин. Така че по принцип тя винаги си пали на бензин първо и после превключва на газ. Чудя се и аз от къде е този проблем, ама дано го разнищим тук. :)


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Пон 10 апр 2006 21:00


Значи колега ,двигателя ти се дави от преобогатена горивна смес.Аз също съм с електронно превкл. на газ-бензин (ПАСАТ В4 ,Ловато с електрически изпарител, двигател АЕК) и нямам подобен проблем.Може би при следващото палене(палиш на бензин) в колектора имаш голямо количество газ и като подадеш и бензин колата се задавя.Трябва да има някаква регулировка за количеството на газта постъпваща във всмукателния колектор.Като ми регулираха газовата на стенда видях че въртяха някакъв винт за количеството,ама ще те излъжа точно кои беше,А същия проблем го имах само,че когато беше топъл двигателя не палеше,а при студен нямаше проблеми-оказаха се свещите..Не е лошо да я закараш на стенд,там ще си покаже.Успех


Потребителски аватар
road runner
Мнения: 221
Регистриран на: Чет 11 май 2006 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот road runner » Съб 03 юни 2006 10:14


При мен проблемът е малко по особен: от скоро карам Г2 1.8i и също съм с автоматично превключване бензин/газ. Тук уточнявам, че никога до сега не бях карал кола на газ и не разбиран нищо от газови уредби. Та по същество - когато карам само на газ, нямам проблем с паленето. Най-много 4-5 сек. съм въртял сутрин на студено! Проблемът идва, когато съм на автоматично превключване, или само на бензин... Сутрин няма палене! :cry: Въртя по 15-20 сек.... с газ, без газ, помпя - не ще и не ще! Консултирах се с газов майстор и той каза, че тази кола трябва да се пали задължително на бензин, после обръщаш на газ! За това била направена с автоматичен превключвател. Е добре, но като не иска да пали на бензин какво да правя!?
Въпросът ми е към какъв майстор да се обърна? Дали нещата опират до регулиране на газовата уредба, или да я закачам на четец и да се търси проблема другаде :?:
Благодаря!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта