За превключването на бензин преди угасяне - веднага ми идва на ум следните асоциации:
Голямо "цъкане" на ключа за газ/бензин ще пада. Както замислям, или по точно една от идеите ми за прекъсване на бензиновата помпа е да става чрез този ключ, ще и се такова мамата на помпата от включване и изключване.
В повечето случаи загасям двигателя несъзнателно и си мисля че ще се сещам за превключването на бензин, чак след като съм я угасил вече.
А ако забравя че ключа е на положние само бензин, тогава ще има да си карам на бенз и да си мисля че съм на газ...
Иначе ми стана ясно, от къде се получава това давене
След угасване - трудно палене!
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е от никакви свещи. Аз съм с нови свещи и акумолатор и го имам същия проблем. Ако при студен двигател запаля и я огася след 1-5 минути после бая върти стартера докато запаля отново. С газова Ловато съм с електронно превключване газ-бензин. Така че по принцип тя винаги си пали на бензин първо и после превключва на газ. Чудя се и аз от къде е този проблем, ама дано го разнищим тук. 

- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи колега ,двигателя ти се дави от преобогатена горивна смес.Аз също съм с електронно превкл. на газ-бензин (ПАСАТ В4 ,Ловато с електрически изпарител, двигател АЕК) и нямам подобен проблем.Може би при следващото палене(палиш на бензин) в колектора имаш голямо количество газ и като подадеш и бензин колата се задавя.Трябва да има някаква регулировка за количеството на газта постъпваща във всмукателния колектор.Като ми регулираха газовата на стенда видях че въртяха някакъв винт за количеството,ама ще те излъжа точно кои беше,А същия проблем го имах само,че когато беше топъл двигателя не палеше,а при студен нямаше проблеми-оказаха се свещите..Не е лошо да я закараш на стенд,там ще си покаже.Успех
- road runner
- Мнения: 221
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
При мен проблемът е малко по особен: от скоро карам Г2 1.8i и също съм с автоматично превключване бензин/газ. Тук уточнявам, че никога до сега не бях карал кола на газ и не разбиран нищо от газови уредби. Та по същество - когато карам само на газ, нямам проблем с паленето. Най-много 4-5 сек. съм въртял сутрин на студено! Проблемът идва, когато съм на автоматично превключване, или само на бензин... Сутрин няма палене!
Въртя по 15-20 сек.... с газ, без газ, помпя - не ще и не ще! Консултирах се с газов майстор и той каза, че тази кола трябва да се пали задължително на бензин, после обръщаш на газ! За това била направена с автоматичен превключвател. Е добре, но като не иска да пали на бензин какво да правя!?
Въпросът ми е към какъв майстор да се обърна? Дали нещата опират до регулиране на газовата уредба, или да я закачам на четец и да се търси проблема другаде
Благодаря!

Въпросът ми е към какъв майстор да се обърна? Дали нещата опират до регулиране на газовата уредба, или да я закачам на четец и да се търси проблема другаде

Благодаря!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта