


VOLTRAN-LPG GPL
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VOLTRAN-LPG GPL
5 години с Волтран -никакъв проблем Никога не съм имал и нищо не съм сменял
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: VOLTRAN-LPG GPL
Слагай го,на бащата жигулата вече 7ма година е с такъв,само веднъж развих един болт в долния край на изпарителя и изтече нещо като масло,но даже не знам дали има филтър и ако има къде се намира.
- illy1977
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 мар 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София- Своге
Re: VOLTRAN-LPG GPL
На стария Пасат сложих нов изпарител Волтран през месец февруари 2009.
С него навин към 30000км. Палеше директно на газ- нямах никакви проблеми.
Е вече продадох стария Пасата и си взех нов /стар/ с двигател 2Е. Монтирах му газова /обикновена/, като намерих от един приятел употребяван изпарител Волтран т.е. като моя стария. От два месеца карам с него и нямам никакъв проблем!!! С 35 литра газ изминах 365 км. смесено каране!!!!
Това е личен опит, при положение че сам си монтирах всичко с изключение на ключа превключващ газ-бензин. Машината работи перфектно...!!! Нямам оплаквания!!!!
С него навин към 30000км. Палеше директно на газ- нямах никакви проблеми.
Е вече продадох стария Пасата и си взех нов /стар/ с двигател 2Е. Монтирах му газова /обикновена/, като намерих от един приятел употребяван изпарител Волтран т.е. като моя стария. От два месеца карам с него и нямам никакъв проблем!!! С 35 литра газ изминах 365 км. смесено каране!!!!
Това е личен опит, при положение че сам си монтирах всичко с изключение на ключа превключващ газ-бензин. Машината работи перфектно...!!! Нямам оплаквания!!!!
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VOLTRAN-LPG GPL
Golf 2 1.6 RF - 6 години или ~65000 километра на газ с изпарител VOLTRAN - никакви проблеми, колата си върви и до ден днешен на газ без проблеми.
Равносметка:
-ходене на газаджия 3 пъти за горепосочения период
-колата не е имала проблеми с празех ход, ускорение и работата на мотора на газ изобщо.
-смяна на мембрани някъде по средата на въпросният период.
Равносметка:
-ходене на газаджия 3 пъти за горепосочения период
-колата не е имала проблеми с празех ход, ускорение и работата на мотора на газ изобщо.
-смяна на мембрани някъде по средата на въпросният период.
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: VOLTRAN-LPG GPL
theultimate написа:Galov-8607 написа:Много скъп е този испарител ЛОВАТО 130 лв
Да, но при мен кара вече 5 години или 50 000км, като не го жаля - когато може се пали директно на газ, като е много студено се пали на бензин и веднага при тръгване се минава на газ. Не съм сменял мембрани - единствено веднъж на 2 години ходя на профилактика (реглаж и смяна на филтърчето) и то по желание, без да има проблем. Струва ли си да спестиш 30-40лв и постоянно да ходиш по майстори?
И аз нямам сериозни проблеми, пали си на газ добре, понякога сутрин в студа само иска бенз колкото да запали и директно минава на газ. Единствената мъка ми е, че като стане топло лятото трудно превключва на газ при пълна бутилка. Дали се отнася проблема до нивомера или е клапана на газта ?
П.П.: Проблема се оправя като покарам малко и успявам да включа. Последния път обаче не знам как я напълниха и не успя дори и след 100 км да го превключа. Оправи се след като спрях "кранчето" на двигателя и разхлабих тръбата да падне налягането ( ест. на необитаемо място на къра )...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта