Проблем с ниските обороти

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот Winner25 » Съб 13 мар 2010 19:59


Мина доста време откакто съм пуснал темата :) След като смених мембраните спря да мирише на газ въпреки че старите не бяха много твърди :)
Сега имам друг въпрос.
Винта на изпарителя който опъва мембраната беше завид повече и като работи на място почваше да прекъсва и да тресе. Развих винта с половин-един оборот и оборотите се стабилизираха и всичко е наред.
Обаче след като развих малко винта ми падна малко разхода на дълго, градско не съм засичал :)
Дали по ниския разход е в следствие на това че съм развил винта или е просто стечение на обстоятелствата(примерно по-топлото време или по-добра газ)
Тройника не съм го пипал.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот The_Machine » Съб 13 мар 2010 23:08


Може би от всичко по малко... щом като е била бедна сместа - може и от това да е харчела повече...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот Winner25 » Пон 04 окт 2010 23:19


Отново се появи проблем с изпарителя :roll: Изведнъж ми се вдигна разхода и почна да мирише на газ.
Преди като завивах винта който обтяга мембраната идваше един момент в който колата почваше да тресе и да гасне, ако не давам газ. Сега съм го стегнал на пълно и си работи нормално. Даже като стисна маркучите които отиват към плочката оборотите се повишават което ме кара да си мисля че сега работи на богата смес.
Пробвах да разпъна пружината, но не даде резултат.
Изключих и бензиновата помпа, понеже се съмнявах да не би дюзата да изпуска, но и това не е.
Дайте съвет къде да търся проблема :roll:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот i.e.i » Сря 06 окт 2010 9:40


Освен мембраните предполагам са сменени и гумичките.Ако са менте мн.бързо започват да
"пропускат".


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот Winner25 » Сря 06 окт 2010 19:52


Преди година и половина смених гумичките и мембраните.
Преди малко разглобих изпарителя - беше доста по мръсен отколкото на предишното разглобяване въпреки че е минло по-малко време и километри.
Почистих го, но ефект нямаше. Пак пуска по много газ въпреки че винта е натегнат напълно. Като изгася колата изпарителя продължава да изпуска по малко газ(останалата в изпарителя). Явно и гумичката на клапанчето не държи.
Дали ще се оправи ако сменя само гумичките? Или трябва и мембраните :roll:
Има ли вероятност да е станало нещо с изпарителя и да не се оправи?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот i.e.i » Чет 07 окт 2010 6:48


Навсякъде предлагат комплекти 15/20лв. "някакви" и 20/30+ "истински".Определено по-скъпите
изкарват повече.
При свалянето е трябвало да смениш гумичките (1лв/бр) .Може би тази на входа(високо налягане),не затваря добре(ако пропуска налягането е по-високо и от другата страна не работи коректно).При положение ,че ще го свляш пак -смени си всичко , за да ти е мирна главата известно време.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот Winner25 » Пет 08 окт 2010 18:44


Смених гумичките и заработи както трябва :) Живот и здраве, на пролет ще има пълна профилактика, че сега не можах да г измия хубаво.


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот jordancho » Чет 14 окт 2010 15:50


Колеги, къде точно са тези гумички, както е описано по-горе, явно има разлика между гумички и мембрани на изпарителя, и мога ли да ги сменя без да разглобявам изпарителя ?
Че и при мен когато колата още не е загряла (и на газ и на бензин) оборотите на празен ход падат много рязко до 500 - 600 и после трябва да минат поне 2-3 сек. за да се възтановят до нормалните.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот Winner25 » Пет 15 окт 2010 1:05


Гумичките и мембраните са различни неща и за да се сменят си трябва разглобяване :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот The_Machine » Пет 15 окт 2010 1:10


...И гумичките вървят комплект с мембраните като се купуват :)
... И хубаво се почистват и полират конусите, на които лягат гумичките като се прави изпарител...
... И осите се чистят и раздвижват...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот Winner25 » Пет 15 окт 2010 1:57


Да ама аз смених само гумичките, защото мембраните не са чак толкова стари :) Резултат има. А за почистването на конусите и осите - аз ги минавам с водна шкурка :)


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот jordancho » Сря 05 яну 2011 13:08


Здравейте отново,
Отдавна не съм писал по темата защото си реших проблема, но реших да споделя решението, за да може и друг да се възползва ако се наложи. При мен решението се оказа много прост - просто си почистих дроселовата клапа и оборотите на празен ход сега са прфектни, а като че ли и разхода на гориво ми понамаля. До сега не я бях почиствал тази клапа, защото ми се виждаше сравнително чистичка, но явно и малкото замърсяване оказва влияние.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта