Проблем с ГИ фобос
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
То на мен опроводяването ми е за 5 дюзи, за 6-тата просто няма кабел. Стои си там като резерва един вид. Но мен ме притеснява това, че рейката е монтирана върху движока с две шини. И от вибрациите или сътресения може да пропуска по малко, въпреки, че на прегледа на газовата още тогава нямаше забележки. Двигатела е редови 5 цилиндъра - ACU. Разхода ми преди понякога варираше, и не мога да хвана от какво. Аз това за 6-тата дюза, чак сега го видях, мислех си че има тапичка, просто не бях проверил - око да види, ръка да пипне. Рейката ми е рейл, с дюзи валтек мисля.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
Колега, покажи го тоя усилен томасето да видим ко мяза. Иначе по принцип като гледам и тоя стефанели би трябвало да има доволно резерв нагоре.
Той движока си вървеше напълно нормално до един момент, поне 20-30 000км. След това започна да не достига мощтност във високите обороти. Сменял съм филтрите редовно на 10 000 със смяна на маслото. Имаше и проблем със свещите бриск силвър. Сега са сменени с бош триполюсни. Има ли смисъл да слагам бош-газ?
Сега е на около 40 000км. Сменил съм фърмуера с версия 060. Не бързам да слагам най-новата версия, за да се науча да го настройвам. Не знам какъв точно изпарител да му задам в настройките. Пробвах с налучкване, но нещо не правя както трябва. Показва ми неточни температури на газта. Датчика за температура/налягане на газта ми е на рейката, и е в метален корпус, залят с някаква смола. Освен това не знам диаметъра на дюзите, и ще трябва да го измеря.
Как точно се прави автоматичната настройка? Трябва да му държиш 3000 оборота, и той гледам че мени нещо по таймингите(коефицентите) на дюзите. Но лентата която показва докъде е стигнал, не можа да се запълни докрай, и да даде следващия бутон - next. Играх си половин час, но с педала е много трудно да държа точно 3000 оборота на място, жилото малко подвежда крака. Последния път докара такива коефициенти, че таймингите на бензин, много малко се различаваха, от тези по време на работа на газ.
Имам тук таме понапукани маркучи, и скоро време мисля да направя една профилактика. И да измеря дюзите, итн.
Той движока си вървеше напълно нормално до един момент, поне 20-30 000км. След това започна да не достига мощтност във високите обороти. Сменял съм филтрите редовно на 10 000 със смяна на маслото. Имаше и проблем със свещите бриск силвър. Сега са сменени с бош триполюсни. Има ли смисъл да слагам бош-газ?
Сега е на около 40 000км. Сменил съм фърмуера с версия 060. Не бързам да слагам най-новата версия, за да се науча да го настройвам. Не знам какъв точно изпарител да му задам в настройките. Пробвах с налучкване, но нещо не правя както трябва. Показва ми неточни температури на газта. Датчика за температура/налягане на газта ми е на рейката, и е в метален корпус, залят с някаква смола. Освен това не знам диаметъра на дюзите, и ще трябва да го измеря.
Как точно се прави автоматичната настройка? Трябва да му държиш 3000 оборота, и той гледам че мени нещо по таймингите(коефицентите) на дюзите. Но лентата която показва докъде е стигнал, не можа да се запълни докрай, и да даде следващия бутон - next. Играх си половин час, но с педала е много трудно да държа точно 3000 оборота на място, жилото малко подвежда крака. Последния път докара такива коефициенти, че таймингите на бензин, много малко се различаваха, от тези по време на работа на газ.
Имам тук таме понапукани маркучи, и скоро време мисля да направя една профилактика. И да измеря дюзите, итн.
Re: Проблем с ГИ фобос
когато монтирам газов инжекцион на коли с по голяма мощност на слагам редуктор с по голяма мощност а два редуктора защото колкото и да е мощен редуктора не върши същата работа както двата
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
При Фобос ако неможеш да се справиш с автоматичната настройка имаш ръчна настройка, кеф ти с карта, кеф ти с графика, всички екстри накуп в един софтуер, никоя друга система не дава толкова възможности, ако можеш да ги ползваш разбира се. 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
Да, но аз съм още новобранец с фобоса. Първо искам да пробвам автоматичната настройка, някъде четох, че с по-новите версии на фърмуера ставала доста добре, после като покарам малко ще пробвам и други експерименти. Този изпарител си вървеше доста добре, преди да започнат проблемите, пък и двигателя не е чак толкова мощен, че да иска два изпарителя. Веорятно мембраните са за смяна.
Проблема сега идва, от това че не знам какъв точно изпарител да задам в настройките. Показва ми нереални температури, или налягане на газта. Затова питам, койото повече се е занимавал с настройките на фобоса да помогне. Ако не мога да сколасам, по-нататък ще ида в сервиза дето ми я монтираха уредбата, и ще ми я направят там. След това експортвам настройките на няколко места, и така...
Проблема сега идва, от това че не знам какъв точно изпарител да задам в настройките. Показва ми нереални температури, или налягане на газта. Затова питам, койото повече се е занимавал с настройките на фобоса да помогне. Ако не мога да сколасам, по-нататък ще ида в сервиза дето ми я монтираха уредбата, и ще ми я направят там. След това експортвам настройките на няколко места, и така...
Re: Проблем с ГИ фобос
първо за редуктора (изпарител) в уредбите на фобос се слага редуктор томасето който е може би най-добрия редуктор за газов инжекцион до сега не съм чул на някой да са се повредили мембраните но може такива монтирам от 2 години и не съм имал никакъв проблем
второ при автоматичната настройка се избира вида на редуктора най-често се монтират стандартни зтова му задай нормален успех с настройката
второ при автоматичната настройка се избира вида на редуктора най-често се монтират стандартни зтова му задай нормален успех с настройката
-
skeeto
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 23 мар 2011 15:43
- Автомобил: Passat 2.0 115 Hp
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с ГИ фобос
Здравейте,аз също съм на мнение че Томасето е много добър,но мисля че има и Стефанели в усилен вариант.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
viewtopic.php?p=2785556#p2785556
Колеги, прочетете темата отначалото. Мисля, че тоя стефанели е усилен вариант. По ТТД го дават до 200 коня или около 140 кВт. Съответните параметри на движока са 110 коня или 81 кВт. Би трябвало да има доволно резерв. В началото всичко си работеше нормално. Проблема се появи в последствие, и то само на високите обороти.
Навъртял съм около 40 000 км. В други форуми четох че са правили профилактика на такива километри, но с друг изпарител. Смяна на мембраните и промивка на рейката. И смяна на филтрите...
Последно ъпдейтвах фърмуера до версия 060. Не знам какъв точно изпарител и датчици за водата и темпрература/налягане на газта да задам в готовите настройки, и пробвах с налучкване, но се получават нереални стойности за температурата на газта (107 градуса) или пък се менеше налягането ако сменя настройката за изпарителя. Затова питам. Като имам време ще направя скрийншотове...
Колеги, прочетете темата отначалото. Мисля, че тоя стефанели е усилен вариант. По ТТД го дават до 200 коня или около 140 кВт. Съответните параметри на движока са 110 коня или 81 кВт. Би трябвало да има доволно резерв. В началото всичко си работеше нормално. Проблема се появи в последствие, и то само на високите обороти.
Навъртял съм около 40 000 км. В други форуми четох че са правили профилактика на такива километри, но с друг изпарител. Смяна на мембраните и промивка на рейката. И смяна на филтрите...
Последно ъпдейтвах фърмуера до версия 060. Не знам какъв точно изпарител и датчици за водата и темпрература/налягане на газта да задам в готовите настройки, и пробвах с налучкване, но се получават нереални стойности за температурата на газта (107 градуса) или пък се менеше налягането ако сменя настройката за изпарителя. Затова питам. Като имам време ще направя скрийншотове...
-
skeeto
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 23 мар 2011 15:43
- Автомобил: Passat 2.0 115 Hp
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с ГИ фобос
Колега KingoftheROAD,идеята с профилактиката не е никога лоша.Според мен изпарителя си е достатъчно мощен,колата ти няама нужда от повече.Колкото до софта....иди в някой сервиз,ще си спестиш и време и нерви.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
При пробег от 40.000км., освен традиционното "запушване" по системата, ако си зареждал на Петрол има опасност рейката да е заминала, и от нея да ти идват всичките ядове, чува ли се засилено тракане от рейката? 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
За по-силно тракане на дюзите, не мога да кажа, по принцип са по-шумни от бензиновите. Не съм зареждал блуфорса на петрол повече от 2-3 пъти, основно съм зареждал на лукойл и ОМВ, по-рядко и на Ромпетрол или ЕКО или някакви други зебинджийници. Колкто до спестяване на главоболията в сервиза, понякога могат да ти отворят повече главоболия, зависи от майсторите. Освен това живея на около 30-на км. от най-близкия сервиз, и ако трябва за щяло и нещяло да се разкарвам до там и обратно, то като се поусъвършенствам бързо ще изплатя калбела...
п.п. Аз кабел имам. Но напоследък време нямам да се чопкам, и докато поразуча програмата.
п.п. Аз кабел имам. Но напоследък време нямам да се чопкам, и докато поразуча програмата.
Последна промяна от KingoftheROAD на Нед 03 апр 2011 9:13, променено общо 1 път.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
Тогава взимай кабел, пък ние ще помагаме ако има нещо неясно. 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта