Ти го каза. Карам кола на газ от 15г., и на наще колата все е била на газ. Как изведнъж стана толкова опасно и аз все се чудя. Ма тея хора верно си нямат работа.[/quote]
Требе да се движи световната икономика,немците дето цепят стинката на две,да не би много да им се купуват нови коли,ма немат избор-екологични норми(без Евро4,не мжеш да влизаш в по-големите градове),застраховки,данъци и сервизите скъпи,пък ако човъркаш пред блока идват да ти дърпат ушите...Та накрая щът-не щът-нова кола.
Та,и при нас лека-полека ще дойдат тези измишльотини,само дето нема да взимаме немски заплати,пък ще трябва да покриваме техните стандарти...

Вьпрос евросонда и пьлначка
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
с риск да напиша някоя глупост да питам, кое се води еврото на тая евросонда, това че има ел. клапан и отпред и на самата бутилка и като минава на газ щракат и двата клапана или нещо друго?
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
Ма никаква глупост не си написал, да знаеш. Ако пробие след бутилката някъде да я затвори.
Баш това е цялата работа, щрак-щрак. 200лв.
КАто ги сменим, ще поискат бутилките да са на тавана или да имат катапулт да ги изстрелва при удар. Техната майка не до е..на.
Баш това е цялата работа, щрак-щрак. 200лв.
КАто ги сменим, ще поискат бутилките да са на тавана или да имат катапулт да ги изстрелва при удар. Техната майка не до е..на.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
И старите сонди имат клапанче, което при пробив в тръбата спира газта, механично с пружинка.
Като гледам, преглед се минава и със "българската" сонда.
Като гледам, преглед се минава и със "българската" сонда.
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
Всъщност,май по-важен е клапана за принудително изпускане на газта при определено налягане-не позволява при прекомерно нагряване бутилката да се взриви.
Демек ако ти се запали колата ще изгари без да се взриви обаче.
Демек ако ти се запали колата ще изгари без да се взриви обаче.
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
taran написа:Всъщност,май по-важен е клапана за принудително изпускане на газта при определено налягане-не позволява при прекомерно нагряване бутилката да се взриви.
Демек ако ти се запали колата ще изгари без да се взриви обаче.
всичко е важно си мисля, а тия мойте клапани гладам работят в такат НЗ са и отварят като минеш на газ и затварят като угасиш двигателя. Малко дразнещо е като в бутилката има малко газ или е празна и се получава дразнещо ехо в бутилката, ама компенсира от сметката при зареждане

Едиствено не покриват тръбата към изнасената пълначка навън, и от там може да изпуска евентуално при проблем е там требва да е предпазния клапан.
Впрочем колко бара е газта вътре в бутилката?
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
Мисля,че е около 15-16 бара.Предпазния клапан трябва да изпусне газта при около 20 бара.Накъде в нета имаше клипове с опожаряване на кола с такава сонда-докато изгори колата един-два пъки имаше ефект на огнехвъргачка
,но бутилката не се взриви,щото веднъж видях кола с гръмнала бутилка-тавана и беше на палатка...

- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
Ако монтажа е правилен, няма начин да пуска газ в купето. И не е 200 а 100 лв (може и за по-малко). И не били компютри а компоти.
Но според мен, за да не се запалиш, е по-важно да не тече бензин, отколкото типа на сондата.
Но според мен, за да не се запалиш, е по-важно да не тече бензин, отколкото типа на сондата.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
kbot написа:Ако монтажа е правилен, няма начин да пуска газ в купето. И не е 200 а 100 лв (може и за по-малко). И не били компютри а компоти.
Но според мен, за да не се запалиш, е по-важно да не тече бензин, отколкото типа на сондата.
Колко струва една сонда казваш, ама такава да не я хвърлиш след година, две или да ходиш да ти я оправят? За колко пари се слага в сервиз?
http://www.gasmagazin.com/%D1%81%D0%BE% ... D0%B0.html
Най обичам ферментирал, компот от сливи

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
газта мисля че нормално в бутилката е на 2-3 атмосфери.на сондата на брс на safty valve пише 27бар.бутилките ги водят тествани на 30+ атмофсвери...колко точно преди да се сцепи е божа работа..
а това че някой е карал 15 години на газ без проблем нищо не значи.сериозно птп имал ли е?пожар в колата? не предполагам ...и дай боже да няма..тая евро сонда не и е идеята когато колата си върви нормално да прави нещо,а когато стане инцидент.цял живот човек може да няма инцидент,идеята е ако стане нещо шансовете да оцелеем да са максимални.
а това че някой е карал 15 години на газ без проблем нищо не значи.сериозно птп имал ли е?пожар в колата? не предполагам ...и дай боже да няма..тая евро сонда не и е идеята когато колата си върви нормално да прави нещо,а когато стане инцидент.цял живот човек може да няма инцидент,идеята е ако стане нещо шансовете да оцелеем да са максимални.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
Налягането в бутилката е от 2 - 3 до около 17 - 20, зависи от температурата. Преди доста години мой познат ми е казвал, че при изпитание до разрушаване техните бутилки са се цепели на около 80 атмосфери.
2 пъти съм гледал как гори кола с газова, едната беше с пълна бутилка. От температурата и на двете поддаде гуменото уплътнение под сондата и газта си изгоря на факел.
2 пъти съм гледал как гори кола с газова, едната беше с пълна бутилка. От температурата и на двете поддаде гуменото уплътнение под сондата и газта си изгоря на факел.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
Аз съм виждал сопотска бутилка без поплавък, разцепена по надлъжния шев. По интересното е, че собственика не е знаел за липсата на поплавък, заредил на газстанция до горе, и има няма 1-2 км, се прибрал до блока и паркирал колата на на слънце, тъмно кафява (или бордо). Точно тогава температурата била 39 градуса, и освен това по шева се вижда две ръждясали места - явно фуги, а се беше разпрал от край до край. Още по-интересното е че, пожал не възникнал, тъй като нямало какво да подаде искра, а като се разцепил шева, газта се изляла в течно състояние в багажника изпарила се мощтно, и изкорубила колата нагоре, и това е. После човека я продаде на части.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Вьпрос евросонда и пьлначка
лоша работа
бая ще да е била и кофти бутилката..аз мойта съм я гледал като съм паркирал няколко часа на яко слънце .. в купето не се диша..като вдигна кичето на багажника и бутилката(тороидална) на допир си е хладна..чак студена не,но е хладна на допир...а в купето сигурно е 60 градуса..

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта