При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
- mupk0
 - Мнения: 3822
 - Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
 - Автомобил: Mercedes Benz S202
 - Двигател: C200 Kompressor
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
Здравейте.Имам 1 въпрос.Таралежа(подгрева на всмукателният колектор) е по-добре да работи или не.Говоря само за палене на студен мотор на газ?
			
									
									- mafiota
 - Мнения: 1583
 - Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
 - Автомобил: Audi A6 C5
 - Двигател: APU
 - Местоположение: Козлодуй
 
Re: При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
до колкото знам при работа на газ на двигателя му е по-добре да е по-студена сместа (повечко кислород има). Докато при бензин трябва сместа да е по-топла за даможе бензина по-добре да се изпари и се получи по-хубаво смесообразуване.
			
									
										
						- mupk0
 - Мнения: 3822
 - Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
 - Автомобил: Mercedes Benz S202
 - Двигател: C200 Kompressor
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
За бензина ми е ясно.Защото замислих следната схема с едно реле с НЗ.При подаване на 12в от газовата,прекъсва веригата и тералежа спира да работи,а при включване на бензин отива от отворено в затворено положение и воала 
'
EDIT: С реле го направих на газ,да не работи.
			
									
										
						EDIT: С реле го направих на газ,да не работи.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта