Днес сложих нов акомулатор гигават 60А 530V (стария беще 44А и здаде багажа-незнам как е изкарал 3години но без значение) завърта 4-5 пъти стартера и чак тогава запалва.. колата е с проста газ.(ПАЛИ САМО НА ГАЗ) Миналата година са сменяни кабели, капачка на делкото и филтърчето на газта.
п.с. ако е нормално да върти толкова преди да запали споделете и удряйте ключа
44 акумулатор си е нормално,защо да не изкара...не палиш танк с него.и аз карам с 44 и веднъж имах проблеми с тоците и от 1000 опита за палане не знам колко съм въртял,но беше много въртене и така и не падна акумулатора,а моя беше дори на 4 години. та по твоята тема..защо държиш да палиш на газ?ако мислиш че реализираш голяма далавера не е точно така.особенно при минусови температури.хайде ако е десетина градуса навън ок,ама сутрин на минус много вообще не си на далавера.пробвай да си палиш на бензин и да покараш 5 минутки така. иначе ако си доволен от вървеж и разход на газ не пипай нищо.виж дали имаш още едно копче на ключа за газ/бензин.като го натиснеш като си на контакт трябва да чуваш едно щтракане от към изпарителя.това пуска повечко газ към двигателя с идеята да запалиш по-лесно.това го имаш само ако изпарителя ти е вакуумен.пробвай примерно като си на контакт да го щтракнеш 2-3 пъти и после да въртиш,ако не е по-добре пробвай като въртиш да го държиш натиснато докато запали,също пробвай и различни комбинации с отпуснат и натиснат педал на газта,докато намериш варянта в който точно твоята кола пали по-лесно.но най-добре си пали на бензин ин е се заниамвай с глупости.дори да спестиш 1-2левчета от палене на газ за цялата седмица не е кой знае какво....