Профилактично регулиране на АГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Профилактично регулиране на АГУ

Мнениеот K22 » Пон 11 сеп 2006 12:09


Презкакъв период, или при какви случаи е необходимо да се регулира АГУ?
Малко ми се вдигна разхода след като смених износените свещи, дистрибутурна капачка и въздушен филтърПреди беше 9,3/100 до Варна с климатик , а онзи ден Плевен -Боженци 9,7/100 почти без климатик, та се чудя каква е причината -надморска височина или трябва регулировка?




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Профилактично регулиране на АГУ

Мнениеот Iavor » Пон 11 сеп 2006 15:24


kaloyan22 написа:та се чудя каква е причината -надморска височина или трябва регулировка?

А може би - атмосферното налягане :maaad: , спектъра на слънчевите изригвания,разстоянието до луната,или дебелината на озоновия слой :dontknow: ?!
Защо да е само това причината? :ihihih:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 11 сеп 2006 15:55


При мен се вдигна разхода с почти литър и започнах поред свещи,филтър,термостат и ефект почти никакъв.Сега ще ходя на диагностика.Така като гледам май веднъж годишно е желателно.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 11 сеп 2006 17:13


Е как ги изчислявате тия разходи не мога да ви разбера с 0,4 това разлика ли е?Колега мислиш ли че винаги караш с еднаква скорост и срещаш винаги едни и същи коли и ги изпреварваш на едни и същи места абе я не се излагай :wink: Виж разлика в разхода може да ти даде преди и след смяна на въздушен филтър например,също така разлика ще ти даде на различни газстанции на които зареждаш та дори и на една и съща разлика пак има ама аз за 5год. съм сменил 4коли и НИКОГА не ми е изкарвало един и същ разход между зарежданията.Темата е безмислена :wink:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 11 сеп 2006 23:04


Според мене е добре веднъж в годината да се прави профилактика.
По скоро не настройка ами източване на събралите се примеси под формата на остатък след изпаряването на газтта. Аз съм с Ловато и има една пробка одоло която се развива и те си изтичат.Добре е да е загряла колата преди да се направи това защото тези остатъци са подобни на масло и по лесно ще изтекът.
Ако имаш някакви съмнения за пропуски на газ взимаш едно шише от веро( като оставиш да има малко веро в него) пълниш и малко вода правиш си пяна и проверяваш връзките.При тази проверка е добре да са студени тръбите иначе пяната бързо изчезва. Незабравяй че газ от магнетвентила до самия изпарител има само в работещо положение на двигателя.
За разхода съм съгласен че трудно може да се засече.Трябва човек постоянно да го засича и да си прави статистики за да усети дали колата почва да гълта повече.


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Профилактично регулиране на АГУ

Мнениеот Mustang GT-R » Вто 12 сеп 2006 10:52


Iavor написа:А може би - атмосферното налягане :maaad: , спектъра на слънчевите изригвания,разстоянието до луната,или дебелината на озоновия слой :dontknow: ?!


:да:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта