
Износен изпарител
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Износен изпарител
Здравейте колеги.Какви са признаците на заминал изпарител.Решил съм да го сменям защото нещо ми вдигна разхода(с 2 л/100 горе-долу) и сутрин започна да пали много трудно,макар,че съм с газов изжекцион и пали на бензин,пак запалва много трудно когато е студена(10 завъртания на стартера някъде).Газовата е Landi инжекцион,на голф 3-AFT.Преди малко ходих на газаджия и ми каза цена 140 лв с труда.Изпарителя е от малките. 

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Износен изпарител
Това трудно палене на бензин навява на мисли хм според мен,може 1 во дасе провери и после дасе гледа изпарител но това е мое мнение 

-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и унас
Re: Износен изпарител
Дай повече информация за инжекциона и при кой си ходил
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Износен изпарител
Да не би да ти пропуска газ и да дави като палиш на бензин??/ За разхода сега е зима и има повече бутан в газта - колата харчи и не върви .
То и изпарителя на ГИ не е сложен , че да се налага смяна . Нещо те пързалят
То и изпарителя на ГИ не е сложен , че да се налага смяна . Нещо те пързалят
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Износен изпарител
Ходих при газаджия направи пълна проверна на уредбата,налягане всичко и ми каза,че всичко е наред,налягането било супер,на газовия клапан ми сменил филтъра и това можел да направи,но колата си продължава да не пали студена,макар че пали на бензин заради инжекциона.Много хора ми казват и аз си мисля,че наистина смесва газта с бензина и затова не пали,но въпросите са 2 за мен:защо като загрее пали,тогава не смесва ли газта с бенз и другото според вас какво трябва да сменя за да не се смесват двете горива?Газовия клапан ли какво?
Наистина майсточерто ми каза,че според него изпарителя си е в ред,защото такситата карали по 600 хил.км. с такъв изпарител а моя незнма на колко е(колата е на 220хил,незнам на колко км е сложен в Италия,но предполагам,че в самото начало),но мен много ме дразни да е така и реших да го сменя на собствена глава изпарителя между дугото.
Наистина майсточерто ми каза,че според него изпарителя си е в ред,защото такситата карали по 600 хил.км. с такъв изпарител а моя незнма на колко е(колата е на 220хил,незнам на колко км е сложен в Италия,но предполагам,че в самото начало),но мен много ме дразни да е така и реших да го сменя на собствена глава изпарителя между дугото.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Износен изпарител
Клапанчетата на рейката са втвърдени и като са студени, не държат. Като се затоплят, поомекват и уплътняват.
Все пак, само предположение. Трябва на студено да подадеш с кабелче ток на клапаните, да писне газ от изпарителя до рейката, сваляш маркуча след рейката и с пяна пробваш дали пуска газ.
Все пак, само предположение. Трябва на студено да подадеш с кабелче ток на клапаните, да писне газ от изпарителя до рейката, сваляш маркуча след рейката и с пяна пробваш дали пуска газ.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Износен изпарител
Остави ги такситата там те не гасят тия коли,и маслото да го сменят на два пъти повече километри нищо не им става на двигателите.
Пробрай две неща,сутрин като палиш откачи маркуча ,който излиза от изпарителя и запали да видиш дали ще запалиш лесно,също така ще усетиш дали изпарителя изпуска.
Другия варянт е да ти свърши газта и на празна бутилка да го пробваш това,но проблема е че винаги остава малко газ ,и въпреки по-ниското налягане може пак да създаде проблем.Особенно като си с ГИ компютъра прехвърля на бензин при ниско налягане.То и на обикновена уредба никога не можеш да изхабиш абсолютно всичко,остава си малко колкото да се дави колата на 1500оборота ако я държиш на газ.
Пробрай две неща,сутрин като палиш откачи маркуча ,който излиза от изпарителя и запали да видиш дали ще запалиш лесно,също така ще усетиш дали изпарителя изпуска.
Другия варянт е да ти свърши газта и на празна бутилка да го пробваш това,но проблема е че винаги остава малко газ ,и въпреки по-ниското налягане може пак да създаде проблем.Особенно като си с ГИ компютъра прехвърля на бензин при ниско налягане.То и на обикновена уредба никога не можеш да изхабиш абсолютно всичко,остава си малко колкото да се дави колата на 1500оборота ако я държиш на газ.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта