Изпарителя не заграва достатъчно-решено

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Изпарителя не заграва достатъчно-решено

Мнениеот i.e.i » Съб 02 сеп 2006 18:06


Изпарителя ми беше вързан след автоматичния смукач и термоампулата на 2Е2.От известно време забелязах, че изпарителя не се загравя достатъчно особено когато двигателя работи на празен ход.Проверих проходимоста на маркучите, но не разбрах на какво се дължи слабата циркулация на антифриз. :banghead:
За момента вързах изпарителя за тънкия маркуч който идва от горната част на радиатора към разширителния съд и резултата е добър, но имам два въпроса.

1.Ще има ли проблем когато отвори термостата и течността завърти през радиатора и ще навреди ли този начин на връзване на цялата система?

2.Каде е най-добре да се върже изпарителя?Някой опитвал ли е на маркучите за парното?

Последна промяна от i.e.i на Пет 22 сеп 2006 18:16, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Съб 02 сеп 2006 18:40


При мен е така,махнах байпаса на парното и с 2 тройника от маркучите на парното към изпарителя.След 7-8 км като спра и бутна изпарителя може да ми изгори ръката :wink: Колкото е по-загрял изпарителя,толкова по-добре е за газта и е по-малък разхода


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 03 сеп 2006 10:26


Огледах внимателно, но на мойте маркучи за парното няма никакви клапани и разклонения с изключение на тръбичката за карбуратора.
На всички коли ли има байпас?
ДЖЕТА 87 година


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 03 сеп 2006 10:32


байпасите не е задължително да ги има.
свържи изпарителя след радиаторчето на парното.
загрява се добре.

може и преди, може и успоредно.
въпрос на избор. :wink:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 03 сеп 2006 10:38


Мисля си за последователно свързване, но незнам като се удължи системата с метър и половина(изпарителя е на десния калник) какъв ще е ефекта.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 03 сеп 2006 18:27


няма никакви проблеми за охладителната система, парното, изпарителя и т.н.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 05 сеп 2006 18:41


Дотук добре, но имам още 2 въпроса
1.Кой маркуч да прекъсна левия или десния погледнато с/у двигателят (от кой идва топлия антифриз)
2.Маркучите са с отвор около 20 мм а входа на изпарителя 14 или 16-дали няма да изчезне парното?


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Чет 07 сеп 2006 18:22


Прекъсваш двата маркуча които излизат от парното,с 2 тройника


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 22 сеп 2006 18:15


Изображение Проблема е решен и ефекта е доста добър.Разхода падна с повече от литър, може би не толкова от самото подгряване колкото от възтановяване на подгряването на карбуратора.


Може да заключвате темата



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта