Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот Adnan » Чет 09 фев 2012 17:23


Може ли да ми кажете тази бора от обявата дали е подходяща за Газ или Метан.
viewtopic.php?f=44&t=311313
Интересува ме дали е електрона инжекция или моно.
Знам, че на електрона инжекция се слага газов/метанов инжекцион. А на другото обикновенна уредба.

Съжалявам за глпавият въпрос но съм ултра мега бос на тема бензинови автомобили.
Благодаря!




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 09 фев 2012 22:17


Каква е тая електронна инджекция ве братчед? да не инджектира електрони вмето зебин?


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот H2O » Чет 09 фев 2012 23:08


Adnan написа:Може ли да ми кажете тази бора от обявата дали е подходяща за Газ или Метан.
viewtopic.php?f=44&t=311313
Интересува ме дали е електрона инжекция или моно.
Знам, че на електрона инжекция се слага газов/метанов инжекцион. А на другото обикновенна уредба.

Съжалявам за глпавият въпрос но съм ултра мега бос на тема бензинови автомобили.
Благодаря!

Модела би трябвало да е "пълна" инжекция.Има моно-инж.Моно се произвежда горе долу до 1997г.VW закъснява с идеята за "масовост"при пълната инжекция.Форд имат масови модели още през 1993г.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот Adnan » Пет 10 фев 2012 8:22


H2O написа:
Adnan написа:Може ли да ми кажете тази бора от обявата дали е подходяща за Газ или Метан.
viewtopic.php?f=44&t=311313
Интересува ме дали е електрона инжекция или моно.
Знам, че на електрона инжекция се слага газов/метанов инжекцион. А на другото обикновенна уредба.

Съжалявам за глпавият въпрос но съм ултра мега бос на тема бензинови автомобили.
Благодаря!

Модела би трябвало да е "пълна" инжекция.Има моно-инж.Моно се произвежда горе долу до 1997г.VW закъснява с идеята за "масовост"при пълната инжекция.Форд имат масови модели още през 1993г.


Благодаря точно и ястно!

KingoftheROAD написа:Каква е тая електронна инджекция ве братчед? да не инджектира електрони вмето зебин?

Аз писах ли, че съм много непознат с бензиновите двигатели?
Като толкова много знаеш вземи ги опиши или не пиши!


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот vaiper 1 » Пет 10 фев 2012 10:46


На метан ще гори малко пари, но автоматик небих търсил аз :talk:

:неграмотно


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот Adnan » Пет 10 фев 2012 11:22


vaiper 1 написа:На метан ще гори малко пари, но автоматик небих търсил аз :talk:

Хмм, защо?
Автоматика е по удобен за каране в града. А на мен лично ми трябва градска кола, вече рядко излизаме извън града.
Бората я замислям защото има багажник къде да се сложи бутилка около 15 кг. и да остане що годе място за багаж.
А сега като ще е метанов инжекцион, пъргавината на колата дали ще се промени "драстично"?
Не съм фен на ръчките или на високите скорости.
Но ако се срещнем на някой баир с бавен транспорт не искам да изчислявам земното притегляне + насрещният вятър и да се моля някоя муха да не ми се забие на стъклото за да не ми убива скороста.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот sam_boha » Пет 10 фев 2012 11:45


Adnan написа:
vaiper 1 написа:На метан ще гори малко пари, но автоматик небих търсил аз :talk:

Хмм, защо?
Автоматика е по удобен за каране в града. А на мен лично ми трябва градска кола, вече рядко излизаме извън града.
Бората я замислям защото има багажник къде да се сложи бутилка около 15 кг. и да остане що годе място за багаж.
А сега като ще е метанов инжекцион, пъргавината на колата дали ще се промени "драстично"?
Не съм фен на ръчките или на високите скорости.
Но ако се срещнем на някой баир с бавен транспорт не искам да изчислявам земното притегляне + насрещният вятър и да се моля някоя муха да не ми се забие на стъклото за да не ми убива скороста.


В такъв случай точно тази Бора няма да те изкефи. Ще стане значително по-бавна с метана (и заради газа и заради бутилките), което в градско движение надали ще го забележиш, но извънграда ще е бавничка, си мисля. Ако си пенсия шофьор и цели икономия - няма да има ядове, но иначе...
Все си мисля, че 1.8 мотор би горил същото, а би вървял малко по-добре. Та огледай се за такъв (тъкмо обикновено са по-богати като оборудване).

П.П. За мен Дъ ултимат Бора е 2.0 мотор. :applause:


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот vaiper 1 » Пет 10 фев 2012 16:15


Ако аз бях на твое място щях да мисля така,малко коне метан нема мощност но малко пари за гориво.Повече коне метан малко по барза малко повече пари за гориво много данак :Mr Green Fun Автомат за в града ок но извън малко кофти за мен лично :talk:

:неграмотно


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот H2O » Пет 10 фев 2012 20:20


vaiper 1 написа:На метан ще гори малко пари, но автоматик небих търсил аз :talk:

:неграмотно

Пич,ще те скъсат с това "НЕГРАМОТНО" Готин си,ама вземи се постарай малко!Иначе интонацията с която пишеш ми напомня"ОТЕЛО"от Шекспир!Невероятно е,но според мен е факт :shock


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот vaiper 1 » Съб 11 фев 2012 15:35


Обещавам ще се постарая :deal :beer


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот Adnan » Съб 11 фев 2012 18:12


sam_boha написа: В такъв случай точно тази Бора няма да те изкефи. Ще стане значително по-бавна с метана (и заради газа и заради бутилките), което в градско движение надали ще го забележиш, но извънграда ще е бавничка, си мисля. Ако си пенсия шофьор и цели икономия - няма да има ядове, но иначе...
Все си мисля, че 1.8 мотор би горил същото, а би вървял малко по-добре. Та огледай се за такъв (тъкмо обикновено са по-богати като оборудване).

Автоматичните скорости при бора са голяма рядкост, няма много избор. Аз държа автомобила да е автоматик заради здравословни причини.
Не съм толкова пенсионер шофьор но от както возя в колата дете нямам спомени да съм настъпвал колата.
Само не мога да разбера тези 101 коня които ги пишат по бензиновите коли ги нямат за нищо?
На мен сегашните 90 к.с. ми идват напълно достатъчно. Или при мен турбото върши мръсната работа?
Возил съм се на голф 3 с метанова уредба точно 1.6 мотора наистина там работата е много зле не може да се качи баира на панчерево на 3-та.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот eurogas » Нед 12 фев 2012 8:16


Точно така ще се почустваш в Бората ако сложиш метан, този двигател е многоточков инжекцион, правил съм поне 100 такива с пропан-бутан, с него нямат никаква загуба на мощност и изпреварваш като бял човек.

Колкото до автоматика, наистина Бора автомат е рядка, точно този дава усещане че караш тролей, карал съм и 1800 и 2000 кубика автоматик, голяма разлика във вървежа няма, или ако има само хронометър може да я хване, тромавия автоматик убива разликите и усещането за динамика.

Така че за приятно придвижване в града без да се състезаваш това е идеалната кола, разбира се ако всичко по автоматика е технически изправно, внимателно го провери да няма някой дефект, най-добре ползвай специалист да я погледне че ремонта после е скъп, всичко друго по колата е ОК. :да:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предимства и недостатаци на метанова уредба мнения

Мнениеот Adnan » Нед 12 фев 2012 10:22


eurogas написа:Точно така ще се почустваш в Бората ако сложиш метан, този двигател е многоточков инжекцион, правил съм поне 100 такива с пропан-бутан, с него нямат никаква загуба на мощност и изпреварваш като бял човек.

Колкото до автоматика, наистина Бора автомат е рядка, точно този дава усещане че караш тролей, карал съм и 1800 и 2000 кубика автоматик, голяма разлика във вървежа няма, или ако има само хронометър може да я хване, тромавия автоматик убива разликите и усещането за динамика.

Така че за приятно придвижване в града без да се състезаваш това е идеалната кола, разбира се ако всичко по автоматика е технически изправно, внимателно го провери да няма някой дефект, най-добре ползвай специалист да я погледне че ремонта после е скъп, всичко друго по колата е ОК. :да:

:bowdown Огромно благодаря!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта