Здравейте,става въпрос за метанова Ланди Ренцо която е монтирана на BMW 318I.Сега в тези студове доста трудно прехвърля от бензин на метан,а особено трудно това става когато колата е в движение.
Метановия рудуктор е захранен с топла вода от водно съединение №8 от приложената картинка .Изглежда ,че това засраннване на редуктора с топла вода е нещо неефективо.Може ли да се захрани по друг начин за да може редуктора по бързо да достига 40 градуса
Зимата на място прехвърля на газ на 40*, в движение на 70* ?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Зимата на място прехвърля на газ на 40*, в движение на 70* ?
Как по-точно е захранен редуктора от маркуч номер 8? последователно? (без тройници,тетки) или паралелно? ( с тройници, тетки) Ако можеш нарисувай го с някоя рисувачка...
Номер 9 на схемата какво е? Ако двигателя има маслен радиатор на самия маслен филтър, съм показал по-горе как съм го направил и какъв е ефектът....
Номер 9 на схемата какво е? Ако двигателя има маслен радиатор на самия маслен филтър, съм показал по-горе как съм го направил и какъв е ефектът....
- karlson18
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 04 авг 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Зимата на място прехвърля на газ на 40*, в движение на 70* ?
KingoftheROAD написа:Как по-точно е захранен редуктора от маркуч номер 8? последователно? (без тройници,тетки) или паралелно? ( с тройници, тетки) Ако можеш нарисувай го с някоя рисувачка...
Номер 9 на схемата какво е? Ако двигателя има маслен радиатор на самия маслен филтър, съм показал по-горе как съм го направил и какъв е ефектът....
Метановия редуктор е захранен с тройник.Прекъснат е маркуч №8,надянат е един тройник и от него тръгва маркуча за редуктора.Относно детайла с номер 9 ,това е клапан за картерните газове.За съжаление на масления филтър няма радиатор,стойката на масления филтър е хваната дирекно за блока.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Зимата на място прехвърля на газ на 40*, в движение на 70* ?
Ясно, сега дължините на двете парчета на маркуч номер 8 стигат ли до изпарителя? Според мен, премахни тройника, и ако трябва смени двете парчета, с такава дължина, че да стигат до изпарителя, от двигателя до входа на изпарителя (отдолу), и от изхода, там където отива другото парче, след тройника. Ако някъде другаде по системата е сложен още един тройник, го смени със снадка, или целия маркуч ако е за смяна. След това трябва да се обезвъздуши добре самия изпарител, и системата като цяло....
- karlson18
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 04 авг 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Зимата на място прехвърля на газ на 40*, в движение на 70* ?
KingoftheROAD написа:Ясно, сега дължините на двете парчета на маркуч номер 8 стигат ли до изпарителя? Според мен, премахни тройника, и ако трябва смени двете парчета, с такава дължина, че да стигат до изпарителя, от двигателя до входа на изпарителя (отдолу), и от изхода, там където отива другото парче, след тройника. Ако някъде другаде по системата е сложен още един тройник, го смени със снадка, или целия маркуч ако е за смяна. След това трябва да се обезвъздуши добре самия изпарител, и системата като цяло....
Ще го пробвам този номер да махна тройника и дирекно да свържа макруча към редуктора.
Нещо друго ми прави впечатление.Когато остане да свети само една зелена лампичка за показанието на нивото на метана веднага прехвърля на бензин,въобще не стига до червена лампичка да светне.
Може ли по някакъв начин да се регулира да прехвърля на метан чак ,когато светне червената лапичка за нивото на метана.Питах този който ми слагаха уредбата и ми каза ,че не можа но ме съмнавя.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Зимата на място прехвърля на газ на 40*, в движение на 70* ?
За ланди-ренцо не мога да кажа, имаме такъв спец у форуму - landir май му беше ника. Ще чакаме да се появи и разясни подробно.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта