Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
Моята като я сложих гореше14/100 без значение градско или извънградско.Не знам за фолклора,но след 1000 км. сама се намести....Карай сега и засичай,после ще те съветваме като се стабилизираш на някакъв твърд разход.
-
Dragomir920519
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
и колко ти е максималната и колко ти гори в града и извън града
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
ами макса ми на бензин и газ е еднакъв,180 май.Извънградско ми гори от 8 до 11,зависи от "макса"...Градско 14.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
muns61 написа:Това със слягането на мембраните е от монтьорския фолклор! Истината е, че трудно се регулира точно от първи път, без да се засече някакъв разход. Винаги съм го обяснявал на клиентите, за да не са изненадани от висок разход, или трудно палене сутрин.

-
Dragomir920519
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
Здравейте днес направих засечка заредих на Shell до горе и направих 53 извън града със скорост 90-100 и пак отидох на Shell да заредя и допълних точно 5.55л след това отидох до майстора и му казах колко гори идва извън града 11л на 100км и нещо я бутна и я спъна и ми каза че ще падне най ниско на 9л извън града май е много за извън градско искам да ми е някъде 7-8л някъде извън градско да е но с майстора не може да се спори ако можете да ми дадете съвет.И имали смисъл да я засичам в града 

- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
Ще ти кажа 2 съвета и ги приеми като закон божий.
1.Газ се засича празно-празно.
2.Най- малко гори като караш с 70-80.
3/извънредна/.За газ ти трябват няколко градуса предварение в повече.
1.Газ се засича празно-празно.
2.Най- малко гори като караш с 70-80.
3/извънредна/.За газ ти трябват няколко градуса предварение в повече.
- Gal
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
M_POLO написа:добре колеги сега с една дума не разбрах има или няма смисъл от нова ?
Какво да не е наред, че да трябва да се сменя с нова? Иди на читава диагностика.
-
Dragomir920519
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
дай по подромно инфо как да я засега и колко е нормално да гори в града и извън града.Колата е 90 коня и майстора ми каза че ми лъжи киометража
споделете
споделете-
Dragomir920519
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
и забравих да ми отбележа изпускателната система на колата е само с крайно гърне няма катализатор и без резонатор и можели от това да гори повече нищо друго не е барано
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
моя пасат е същия мотор и гори 8/100 извънграда,предполага се че голфа ще гори по-малко щото е по-малък.Слагаш 20 лева газ,караш докато свърши и така се засича.С по-малко газ няма да ти е точен разхода.За в града важи същото,там разход твърд е трудно да се даде но моя е 14 по маршрут тракия-дивизия през кашкаваления и жп гара.Километража-накарай някой приятел да засече маршрут с неговата кола и после го мини с твоята,или пък карайте заедно от точка А до точка Б.За предварение мога да те пратя при майстор или можеш да си поиграеш сам.
и аз нямам катализатор и резонатор,имам тръба.
и аз нямам катализатор и резонатор,имам тръба.
- M_POLO
- Мнения: 495
- Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
Gal написа:M_POLO написа:добре колеги сега с една дума не разбрах има или няма смисъл от нова ?
Какво да не е наред, че да трябва да се сменя с нова? Иди на читава диагностика.
а къде е тази читава диагностика в София?
-
Dragomir920519
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
ами кажи майстора къде е и кво става с това предварение и за какво служи
- Gal
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
M_POLO написа:Gal написа:M_POLO написа:добре колеги сега с една дума не разбрах има или няма смисъл от нова ?
Какво да не е наред, че да трябва да се сменя с нова? Иди на читава диагностика.
а къде е тази читава диагностика в София?
Имаш ЛС.
- Fand
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 4:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Помощ за Газова Уредба на Голф 1.8 моно
Както на всички е известно, но рядко се замисляме, разходът на колата е прекалено относително нещо и зависи от толкова неща, че не се събират на пръстите и на двете ръце: добре е да се позамислите кога за последно сте си сменяли свещите, кога сте си сменяли въздушните филтри, кога сте си сменяли филтрите на газовата, знаете ли какво е предварение /аванс/ и дали вашето предварение е правилно, колко са ви напомпани гумите, как ви е свързан изпарителя към охладителната система, работят ли ви правилно термостатите и цялата охладителна система, имате ли течове на антифриз и т.н., и т.н.
Също така, се опитайте поне веднъж да заредите за едни 10 лв. и да се насилите да карате бавно и плавно - бас държа, че ще има много изумени от разхода си - направо ще се влюбите в колите си. Аз с бавно каране съм постигал 6,8
Като карах 1,8 моно с обикновена Ловато, разхода ми беше 13/8,5 лятото и 15/9,5 зимата и за мен е съвсем нормално да е такъв. Никога не се стремете да обеднявате сместа прекалено много от зор да карате без пари. Бедната смес ще ви скапе клапани, свещи и целия двигател. Намерете си свестен майстор и намерете правилната настройка постепенно след няколко засичания, дори се научете да се настройвате сами, както и аз се самонаучих. Никой майстор няма да може да ви настрои 100% правилно колата в гараж без тя да е в движение. Винаги се налагат корекции, защото реалното подналягане в колекторите е в движение, а не на място.
Има доста литература из нета и форумите. Разберете принципа на газовата. Не си мислете, че с натягане на изпарителя обеднявате сместа и колата ще харчи по-малко, нито че с отваряне на тройника до край, пускате повече газ и колата ще върви повече - нещата са точно на обратно.
Също така, се опитайте поне веднъж да заредите за едни 10 лв. и да се насилите да карате бавно и плавно - бас държа, че ще има много изумени от разхода си - направо ще се влюбите в колите си. Аз с бавно каране съм постигал 6,8
Като карах 1,8 моно с обикновена Ловато, разхода ми беше 13/8,5 лятото и 15/9,5 зимата и за мен е съвсем нормално да е такъв. Никога не се стремете да обеднявате сместа прекалено много от зор да карате без пари. Бедната смес ще ви скапе клапани, свещи и целия двигател. Намерете си свестен майстор и намерете правилната настройка постепенно след няколко засичания, дори се научете да се настройвате сами, както и аз се самонаучих. Никой майстор няма да може да ви настрои 100% правилно колата в гараж без тя да е в движение. Винаги се налагат корекции, защото реалното подналягане в колекторите е в движение, а не на място.
Има доста литература из нета и форумите. Разберете принципа на газовата. Не си мислете, че с натягане на изпарителя обеднявате сместа и колата ще харчи по-малко, нито че с отваряне на тройника до край, пускате повече газ и колата ще върви повече - нещата са точно на обратно.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта