Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
- greddy90
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Голф 3 2.0 115 кончета с обикновенна газова ловато прекъсва от 1300 до 2200 оборота на бензин го няма а на гас когато е студена много леко се долавя като загрее става непоносимо. Газаджията каза че било от дистрибуторна капачка но ми се струва че ако ще е от нея няма да има разлика топла студена пък и на бенз ще го прави и се чудя дали да я сменям или не е от това
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Какъв ти е избора, симптомите са точно такива, щом ти казва трябва да я смениш, газта изисква по-силна искра и такива проблеми се усещат първо на газ, имай уважение към професионалиста. 

- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Точно затова казвам да имаме уважение към професионалистите, предполага се че човека е обогатил сместа за проба, предполага се че е огледал капачката и е забелязал пробиви, освен това "колега" muns61( не те знам какво работиш ), съвсем ясно съм написал че симптомите са точно такива като на капачка, проблемите по запалителната система се проявяват по силно при затопляне на мотора....., а бедната смес прекъсва еднакво при топъл и студен мотор!!! 

Последна промяна от eurogas на Чет 15 мар 2012 21:58, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Ключовата дума е ОБИКНОВЕН изпарител - на студено пуска повече газ, отколкото топъл. Каки са причините - друг въпрос.
Принципът при диагностика и отстраняване на проблеми е да се върви от простото към сложното, това е логично и се учи тук-там.
Колкото до капачки, палци, свещи - заради газаджии се купуват двойно повече от необходимото. А дали колегата е опитал да обогати сместа - не е казал и е излишно да се предполага, така че е възможно да е и от смес, и от запалване. Без физически контакт не може да се даде 100% точна диагноза. Та дали е от стар изпарител, засмукване на въздух, стара мръсна капачка, износени свещи - след проверка. Ама от лесното и евтиното, към другото. Като смени свещи и не се оправи, кво прайм? Врът винта, пък на клиента не се казва, а той се радва, че се е оправил дефекта. Нищо, че е набутан с пари за смяна на работещи неща, които може да служат още доста.
Принципът при диагностика и отстраняване на проблеми е да се върви от простото към сложното, това е логично и се учи тук-там.
Колкото до капачки, палци, свещи - заради газаджии се купуват двойно повече от необходимото. А дали колегата е опитал да обогати сместа - не е казал и е излишно да се предполага, така че е възможно да е и от смес, и от запалване. Без физически контакт не може да се даде 100% точна диагноза. Та дали е от стар изпарител, засмукване на въздух, стара мръсна капачка, износени свещи - след проверка. Ама от лесното и евтиното, към другото. Като смени свещи и не се оправи, кво прайм? Врът винта, пък на клиента не се казва, а той се радва, че се е оправил дефекта. Нищо, че е набутан с пари за смяна на работещи неща, които може да служат още доста.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Имах същия проблем! Докато е колата студена, няма проблем! Но загрее ли яко предърпва! И се оказа че кабела от бубината до делкото вътре в чашката беше счупена пластинката, смених го с нов и колата се роди! Но не ти пречи да провериш кабелите!
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Ето това много не го харесвам колега muns61, подценяването на професионалистите, двайсет години правя диагностика на газ и отлично зная какво пиша, монтирал съм хиляди уредби, да не съм видял колата но симптомите са добре обяснени, на мен не ми трябва повече.
Така никога няма да се оправиме като народ, аз винаги се доверявам на специалиста, ей така по подразбиране съм оптимист и му вярвам, никога не позволявам песимизма и негативизма да ме завладява, едва ли ще ме разбереш......ама ако искаш пробвай така да поживееш няколко дни, ще си промениш живота.
Така никога няма да се оправиме като народ, аз винаги се доверявам на специалиста, ей така по подразбиране съм оптимист и му вярвам, никога не позволявам песимизма и негативизма да ме завладява, едва ли ще ме разбереш......ама ако искаш пробвай така да поживееш няколко дни, ще си промениш живота.

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Това е истината ...

eurogas написа:Ето това много не го харесвам колега muns61, подценяването на професионалистите, двайсет години правя диагностика на газ и отлично зная какво пиша, монтирал съм хиляди уредби, да не съм видял колата но симптомите са добре обяснени, на мен не ми трябва повече.
Така никога няма да се оправиме като народ, аз винаги се доверявам на специалиста, ей така по подразбиране съм оптимист и му вярвам, никога не позволявам песимизма и негативизма да ме завладява, едва ли ще ме разбереш......ама ако искаш пробвай така да поживееш няколко дни, ще си промениш живота.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
Айде и аз да се включа тука 
Значи аз съм с 2.0 8в АДИ двигател, колата я взех с разцепена филтърна кутия и след хиляди опити да я възтановя - не ми се получи и се принудих да сложа спортен филтър тип конус, само и само да намаля прахоляците които смуче матора.
Резултата е следния:
1. На Газ колата си върви добре, в смисъл поносим разход на Газ и без никакви прекъсвания и загуби на мощност в целия оборотен диапазаон. НО
2. На Бензин се появи сериозен проблем , който трудно ще се отстрани и почти е невъзможно да се докара вървежа както ако имах оригиналната филтурна кутия, как го забелязах.
Симптоми: прекъсване и загуба на ускорение между приблизително 1500 и 3000 оборота
Диагноза: след като смених почти всичко по запалителната и горивната система и проверих всички ваккумни маркучи дали няма скъсани или лоши връзки - нямаше ефект или беше почти минимален. Но си направих някои опити за затварянето на спортния филтър в кутия с цел да смуче само студен въздух и да не се цапа от мазнотийте в двигателния отсек. Резултата е че почнах да побутвам дебитомера и да го накланям и изведнъж се сетих че това ми е бил основния проблем с вървежа на бенз. Порсото за този модел дебитомер има голямо значение въздушния поток който минава през него и дали минава през него или го заобикаля и също какви вихри се образуват в тръбата.
Спортния филтър тип конус разваля много ламинарния поток на въздуха който дизайнерите от ФВ са се опитали да направят с тази сложна филтърна кутия с много дифузьори и решетки и най-вече металната мережичката койято махнах - този която седи в дебитомера. Махнах я защото беше скъсана, скоро ще се опитам да я възтановя от сито за брашно да речем
И ще си напиша тема как да възстановим спукана кутия за въздушен филтър.
Поне примен това се оказа като проблем с вървежа на бемзин.

Значи аз съм с 2.0 8в АДИ двигател, колата я взех с разцепена филтърна кутия и след хиляди опити да я възтановя - не ми се получи и се принудих да сложа спортен филтър тип конус, само и само да намаля прахоляците които смуче матора.
Резултата е следния:
1. На Газ колата си върви добре, в смисъл поносим разход на Газ и без никакви прекъсвания и загуби на мощност в целия оборотен диапазаон. НО
2. На Бензин се появи сериозен проблем , който трудно ще се отстрани и почти е невъзможно да се докара вървежа както ако имах оригиналната филтурна кутия, как го забелязах.
Симптоми: прекъсване и загуба на ускорение между приблизително 1500 и 3000 оборота
Диагноза: след като смених почти всичко по запалителната и горивната система и проверих всички ваккумни маркучи дали няма скъсани или лоши връзки - нямаше ефект или беше почти минимален. Но си направих някои опити за затварянето на спортния филтър в кутия с цел да смуче само студен въздух и да не се цапа от мазнотийте в двигателния отсек. Резултата е че почнах да побутвам дебитомера и да го накланям и изведнъж се сетих че това ми е бил основния проблем с вървежа на бенз. Порсото за този модел дебитомер има голямо значение въздушния поток който минава през него и дали минава през него или го заобикаля и също какви вихри се образуват в тръбата.
Спортния филтър тип конус разваля много ламинарния поток на въздуха който дизайнерите от ФВ са се опитали да направят с тази сложна филтърна кутия с много дифузьори и решетки и най-вече металната мережичката койято махнах - този която седи в дебитомера. Махнах я защото беше скъсана, скоро ще се опитам да я възтановя от сито за брашно да речем

Поне примен това се оказа като проблем с вървежа на бемзин.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота
eurogas написа:Ето това много не го харесвам колега muns61, подценяването на професионалистите, двайсет години правя диагностика на газ и отлично зная какво пиша, монтирал съм хиляди уредби, да не съм видял колата но симптомите са добре обяснени, на мен не ми трябва повече.
Така никога няма да се оправиме като народ, аз винаги се доверявам на специалиста, ей така по подразбиране съм оптимист и му вярвам, никога не позволявам песимизма и негативизма да ме завладява, едва ли ще ме разбереш......ама ако искаш пробвай така да поживееш няколко дни, ще си промениш живота.
Колега, много е хубаво, това, което казваш за доверието ама... Има професионалисти има и "професионалисти". Ти как си сигурен, че пусналият темата е отишъл при първия вид? Има майстори, дето сменяват здраво с ново докато се оправи проблемът, щото ги е срам да кажат "не мога да ти открия проблема, понеже не съм сигурен". Инак и двамата може да сте прави, защото проблемът може да произлиза както от стари (или заминали) мембрани, така и от проблем по запалителната система. Имам някакъв спомен, че и аз имах подобен проблем, но на точно определени обороти (малко под 2000) преди доста време. Откак смених мембрани и пипнах малко делкото колебанието и замислянето, което не беше така ясно доловимо изчезна съвсем. Тогава нямах за цел да открия причините, понеже мембраните ми си бяха за смяна, а ми се искаше да опитам и с делкото (карах на 8 градуса, при заводски 6). Отделно, че причината за такова придърпване може и да не е само една

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта