Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
greddy90
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот greddy90 » Сря 14 мар 2012 23:17


Голф 3 2.0 115 кончета с обикновенна газова ловато прекъсва от 1300 до 2200 оборота на бензин го няма а на гас когато е студена много леко се долавя като загрее става непоносимо. Газаджията каза че било от дистрибуторна капачка но ми се струва че ако ще е от нея няма да има разлика топла студена пък и на бенз ще го прави и се чудя дали да я сменям или не е от това




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот eurogas » Чет 15 мар 2012 7:48


Какъв ти е избора, симптомите са точно такива, щом ти казва трябва да я смениш, газта изисква по-силна искра и такива проблеми се усещат първо на газ, имай уважение към професионалиста. :да:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот muns61 » Чет 15 мар 2012 10:46


Бедна смес.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот eurogas » Чет 15 мар 2012 20:44


Точно затова казвам да имаме уважение към професионалистите, предполага се че човека е обогатил сместа за проба, предполага се че е огледал капачката и е забелязал пробиви, освен това "колега" muns61( не те знам какво работиш ), съвсем ясно съм написал че симптомите са точно такива като на капачка, проблемите по запалителната система се проявяват по силно при затопляне на мотора....., а бедната смес прекъсва еднакво при топъл и студен мотор!!! :да:

Последна промяна от eurogas на Чет 15 мар 2012 21:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот muns61 » Чет 15 мар 2012 21:22


Ключовата дума е ОБИКНОВЕН изпарител - на студено пуска повече газ, отколкото топъл. Каки са причините - друг въпрос.
Принципът при диагностика и отстраняване на проблеми е да се върви от простото към сложното, това е логично и се учи тук-там.
Колкото до капачки, палци, свещи - заради газаджии се купуват двойно повече от необходимото. А дали колегата е опитал да обогати сместа - не е казал и е излишно да се предполага, така че е възможно да е и от смес, и от запалване. Без физически контакт не може да се даде 100% точна диагноза. Та дали е от стар изпарител, засмукване на въздух, стара мръсна капачка, износени свещи - след проверка. Ама от лесното и евтиното, към другото. Като смени свещи и не се оправи, кво прайм? Врът винта, пък на клиента не се казва, а той се радва, че се е оправил дефекта. Нищо, че е набутан с пари за смяна на работещи неща, които може да служат още доста.


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот anonym0us » Чет 15 мар 2012 21:40


Имах същия проблем! Докато е колата студена, няма проблем! Но загрее ли яко предърпва! И се оказа че кабела от бубината до делкото вътре в чашката беше счупена пластинката, смених го с нов и колата се роди! Но не ти пречи да провериш кабелите!


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот eurogas » Чет 15 мар 2012 21:42


Ето това много не го харесвам колега muns61, подценяването на професионалистите, двайсет години правя диагностика на газ и отлично зная какво пиша, монтирал съм хиляди уредби, да не съм видял колата но симптомите са добре обяснени, на мен не ми трябва повече.

Така никога няма да се оправиме като народ, аз винаги се доверявам на специалиста, ей така по подразбиране съм оптимист и му вярвам, никога не позволявам песимизма и негативизма да ме завладява, едва ли ще ме разбереш......ама ако искаш пробвай така да поживееш няколко дни, ще си промениш живота. :да:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот kossel » Пет 16 мар 2012 4:06


Това е истината ... mhihi

eurogas написа:Ето това много не го харесвам колега muns61, подценяването на професионалистите, двайсет години правя диагностика на газ и отлично зная какво пиша, монтирал съм хиляди уредби, да не съм видял колата но симптомите са добре обяснени, на мен не ми трябва повече.

Така никога няма да се оправиме като народ, аз винаги се доверявам на специалиста, ей така по подразбиране съм оптимист и му вярвам, никога не позволявам песимизма и негативизма да ме завладява, едва ли ще ме разбереш......ама ако искаш пробвай така да поживееш няколко дни, ще си промениш живота. :да:


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот designer1 » Нед 25 мар 2012 11:01


Айде и аз да се включа тука :)
Значи аз съм с 2.0 8в АДИ двигател, колата я взех с разцепена филтърна кутия и след хиляди опити да я възтановя - не ми се получи и се принудих да сложа спортен филтър тип конус, само и само да намаля прахоляците които смуче матора.
Резултата е следния:
1. На Газ колата си върви добре, в смисъл поносим разход на Газ и без никакви прекъсвания и загуби на мощност в целия оборотен диапазаон. НО
2. На Бензин се появи сериозен проблем , който трудно ще се отстрани и почти е невъзможно да се докара вървежа както ако имах оригиналната филтурна кутия, как го забелязах.
Симптоми: прекъсване и загуба на ускорение между приблизително 1500 и 3000 оборота
Диагноза: след като смених почти всичко по запалителната и горивната система и проверих всички ваккумни маркучи дали няма скъсани или лоши връзки - нямаше ефект или беше почти минимален. Но си направих някои опити за затварянето на спортния филтър в кутия с цел да смуче само студен въздух и да не се цапа от мазнотийте в двигателния отсек. Резултата е че почнах да побутвам дебитомера и да го накланям и изведнъж се сетих че това ми е бил основния проблем с вървежа на бенз. Порсото за този модел дебитомер има голямо значение въздушния поток който минава през него и дали минава през него или го заобикаля и също какви вихри се образуват в тръбата.
Спортния филтър тип конус разваля много ламинарния поток на въздуха който дизайнерите от ФВ са се опитали да направят с тази сложна филтърна кутия с много дифузьори и решетки и най-вече металната мережичката койято махнах - този която седи в дебитомера. Махнах я защото беше скъсана, скоро ще се опитам да я възтановя от сито за брашно да речем :) И ще си напиша тема как да възстановим спукана кутия за въздушен филтър.
Поне примен това се оказа като проблем с вървежа на бемзин.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 115 - Придърпва от 1300 до 2200 оборота

Мнениеот stefan4o » Нед 25 мар 2012 11:19


eurogas написа:Ето това много не го харесвам колега muns61, подценяването на професионалистите, двайсет години правя диагностика на газ и отлично зная какво пиша, монтирал съм хиляди уредби, да не съм видял колата но симптомите са добре обяснени, на мен не ми трябва повече.

Така никога няма да се оправиме като народ, аз винаги се доверявам на специалиста, ей така по подразбиране съм оптимист и му вярвам, никога не позволявам песимизма и негативизма да ме завладява, едва ли ще ме разбереш......ама ако искаш пробвай така да поживееш няколко дни, ще си промениш живота. :да:

Колега, много е хубаво, това, което казваш за доверието ама... Има професионалисти има и "професионалисти". Ти как си сигурен, че пусналият темата е отишъл при първия вид? Има майстори, дето сменяват здраво с ново докато се оправи проблемът, щото ги е срам да кажат "не мога да ти открия проблема, понеже не съм сигурен". Инак и двамата може да сте прави, защото проблемът може да произлиза както от стари (или заминали) мембрани, така и от проблем по запалителната система. Имам някакъв спомен, че и аз имах подобен проблем, но на точно определени обороти (малко под 2000) преди доста време. Откак смених мембрани и пипнах малко делкото колебанието и замислянето, което не беше така ясно доловимо изчезна съвсем. Тогава нямах за цел да открия причините, понеже мембраните ми си бяха за смяна, а ми се искаше да опитам и с делкото (карах на 8 градуса, при заводски 6). Отделно, че причината за такова придърпване може и да не е само една :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта