Идеята е следната - едно старо сузуки витара ще се прави на газ. От моно ще става пълна инжекция. Управлението ще е със megasquirt. След време ще се слага и вентилатор (то и затова е тази схема с газов инжекцион със самостоятелно ECU). Мегата ще е единственото ECU и ще управлява както и газовата, така и моното (т'ва не знам как става, но човека дето ще я настройва каза, че го е правил).
От това което разбрах до момента е, че трябват дюзи поне 3 ома. Лошото е, че на тема газови съм бос. Не ми се е налагало да знам нищо до сега.
Та трябва да избера читави дюзи на поне 3 ома и читав изпарител. Търся съвет за това. До колкото разбрах изпарителя е по-важно да е читав, дюзите не били толкова критични. А, да - изпарителя трябва да е предвиден за турбо мотор. Като коне - абсолютният таван е 150, по-вероятно е да са 100-120. Като пари - не са толков притеснителни на фона на цената на управлението.
Също трябва да намеря букси за дюзите (или цели кабели). Те продават ли се отделно от газовите комютру?
И другото за което се чудя - има ли смисъл да си правя газов рейл за да минимизирам разстоянието между дюзите и колектора, или 5см маркучи от дюзата до колектора не са фатални? До какви разлики може да доведе това разстояние?
Избор на дюзи и изпарител?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Избор на дюзи и изпарител?
Нещата отидоха към Заволи. Намерих и рейка с 3 омови дюзи разделена на 2х2 (май на Романо). Та май всичкото заложено като въпроси е решено.
Ще се добави и циркулационна помпа специално за изпарителят. Малко или много ще позволи работа при по-ниска температура. Остава да се реши дали ще има въобще бензинова система или ще се кара и в големите студове на газ. Само там не е ясно как ще подгрява изпарителят. Ако някой знае решения за това - ще съм благодарен да сподели. До тук има няколко варианта:
1) Циркулационна помпа, проверено че до -5 градуса няма проблем.
2) Подгрев с дизелови свещи на антифриза точно преди изпарителят - не е пробвано и е само идея, но се предполага, че няма да има дебит и ще замръзва изпарителят.
3) Газова фаза за газта (взема се изпарена газ от бутилката, в горната част) и се ползва за празен ход и малки обороти колкото да стопли колата. С този вариант е проверено, че дори в люта зима няма проблеми. Но е най-сложен за реализация.
Ще се добави и циркулационна помпа специално за изпарителят. Малко или много ще позволи работа при по-ниска температура. Остава да се реши дали ще има въобще бензинова система или ще се кара и в големите студове на газ. Само там не е ясно как ще подгрява изпарителят. Ако някой знае решения за това - ще съм благодарен да сподели. До тук има няколко варианта:
1) Циркулационна помпа, проверено че до -5 градуса няма проблем.
2) Подгрев с дизелови свещи на антифриза точно преди изпарителят - не е пробвано и е само идея, но се предполага, че няма да има дебит и ще замръзва изпарителят.
3) Газова фаза за газта (взема се изпарена газ от бутилката, в горната част) и се ползва за празен ход и малки обороти колкото да стопли колата. С този вариант е проверено, че дори в люта зима няма проблеми. Но е най-сложен за реализация.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта