Колега, след малко ще ти се скара

(и с право), че по този въпрос е писано много, ползвай търсачката.
Все пак, тъй-като съм с почти същия мотор (АЕК) и в момента нямам какво да правя ще споделя своя опит. Въпреки, че повечето газаджий ще ти кажат, че този мотор е пълна инжекция и затова само ГИ има и такива, които казват може и го правят. Затова (и най-вече заради цената)на Пасата сложих обикновенно АГУ Ловато. Карах 5 години и през това време нямах нито един гърмеж в колектора - нещо с което всички ме плашеха. Това беше добрата страна на проекта. Лошата е, че АГУ ми докара и доста проблеми. Първо отиде стъпковото моторче, добре че намерих във форума на втора ръка по-евтино, защото иначе е цифра. Второ, гумения тръбопровод от въздушния филтър до смукателния колектор се разкапа от газта, спука се и почнах да имам ядове с вървежа. Пак ме спаси колега от форума, намерих втора ръка (че и това съединение е цифромания). Трето компа взе да трупа грешка, наложи се да слагам симулатор на дюзи и емулатор на ламбда сонда т.е. още пари. И четвърто - разхода на газ ми беше много висок. В Сф 14-16л/100. На дълго пада до 8-9, но пък 99% карам в града така, че градския разход ми е важен. Накрая на годишните прегледи взеха да ме тормозят, че ми би била стара сондата (не е евросонда), а нова е 150 лв. Писна ми и свалих АГУ и карам на бензин. Ако си с ГИ всички гореизброени проблеми ще бъдат елиминирани. Когато слагах газовата вариант за ГИ беше или италианска БРЦ/Ловато за 1800лв или руски ГИГ за 1300лв. Руски = не. Италианото бе ОК обаче парите ми бяха много. Отидох на обикновенна за 470лв и в началот мислех, че съм спечелил, но после дадох още сигурно 200лв за допълненията и още 100-тина за проблеми по колата от АГУ. В момента добър ГИ можеш да сложиш за 950-1000лв и мисля, че това е по-добрия вариант.