Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
За карборатор кой от двата вида изпарители е по добре,има ли разлика в динамиката в оскорението как се даржи като цяло колата ? и как да разберем кога един изпарител е за ремонт.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
вакуумния пали по добре на карбуратор, разхода и динамиката са сходни между двата вида изпарители!
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
Разходът и динамиката нямат отношение към това дали е вакуумен или електрически. Те зависят единствено и само от:
1. Състоянието на автомобила
2. Настойката на газовата
3. Тежестта на обувката
1. Състоянието на автомобила
2. Настойката на газовата
3. Тежестта на обувката
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
На карбуратор се слага вакуумен, защото ключето за управление има нулево положение - не пуска никакво гориво. Този режим е необходим, когато минаваш от бензин на газ и трябва да изгориш бензина в карбуратора, преди да пуснеш газта.
Инак няма разлика в разход и динамиката между двата вида изпарители.
Инак няма разлика в разход и динамиката между двата вида изпарители.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта