POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот snuupy93 » Нед 09 май 2010 20:23


Caleb_meat написа:
bizona69 написа:Е колега колата ти не е ли моно :?:


Няма ли да се научите че поло 6н няма моно... МПИ значи - Multy point injection - демек пълна инжекция...

Как да няма моно, 1.3 ADX какво е?




Потребителски аватар
Bally
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот Bally » Чет 08 юли 2010 12:48


stanislav zdravkov написа:здр.Колеги преди няколко дена зет ми си купи Поло 1,4 2001г.Може ли да ми кажете колко ще му излезе смяната на ремъка и ролките и бива ли ги тези моторчета.


Имам спомен за около 240-260 лв. Ремък ролки водна помпа и труд. Относно мотора най-вероятно неговото е 1.4 16V 75к.с.Над него нямам наблюдение. Но ако случайно е с АКК двигател 60к.с. като моя - 25000 к.м. съм го карал по мотора нищо. Не е жалено все пак е 60 к.с. и трябва да го понапънеш та да изпревариш нещо. Доволен съм от колата за 10 годишна кола само моторче на чистачките съм сменил. за консумативите .... те си вървят при всяка кола. За полото е що годе ефтинко.


Потребителски аватар
Bally
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот Bally » Чет 08 юли 2010 12:51


snuupy93 написа:
Caleb_meat написа:
bizona69 написа:Е колега колата ти не е ли моно :?:


Няма ли да се научите че поло 6н няма моно... МПИ значи - Multy point injection - демек пълна инжекция...

Как да няма моно, 1.3 ADX какво е?


1.3 е преди 2000г. Говорим за модели след 2000г. Бензинките са МПИ т.е. пълни инджекции. А и 1.3 няма на 6N2. освен ако не е присаждан разбира се :mrgreen:


Bennett
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
Автомобил: Golf Mk2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Търговище

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот Bennett » Пет 09 юли 2010 16:38


stanislav zdravkov написа:здр.Колеги преди няколко дена зет ми си купи Поло 1,4 2001г.Може ли да ми кажете колко ще му излезе смяната на ремъка и ролките и бива ли ги тези моторчета.


Днес я свърших тази процедура, 232лв излезе всичко (ремъци, ролки и водна помпа + труд). Ходих в сервиза под бензиностанция Еко. Само дето моето поло е 96г.


rkoef
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот rkoef » Пон 29 ное 2010 21:29


колеги с този двигател и газов инжекцион да споделят менения, моля. По-скоро ме интересува къде, каква марка и колко пари ви е излязло монтирането


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот delpi » Пон 15 окт 2012 10:43


Да събудя малко тази тема и да попитам колегите с Поло 6N2 а и като цяло всички, къде ви сложиха капачките за зареждане с газ? Питам, защото днес слагам ГИ на моята и майстора ми звъня преди малко и каза, че не може да постави капачката за зареждане на бронята отзад понеже имало някаква ламарина, която пречи.
Вариантите от тук нататък са на калника над задната гума да се пробие дупка(не ми се иска да е така) или зареждането да е вътре в багажника. За момента решихме да е в багажника, но доколкото знам може да има проблем по бензиностанциите, така, че по-нататък може да мисля нещо друго като вариант, разбира се след като чуя и вашите предложения.
Чакам мненията Ви!


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот digo_pl » Пон 15 окт 2012 15:13


Мойто го "туриха" под левия стоп без даже да ме питат... направо така си я заварих, малко ме издразни все пак това, но какво можех вече да направя. Е изби раждичка отоло дупката за около половин година! Та както си решиш, но мисля е добра идея под бронята и нищо да не се пробива!


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот delpi » Пон 15 окт 2012 15:29


digo_pl написа:Мойто го "туриха" под левия стоп без даже да ме питат... направо така си я заварих, малко ме издразни все пак това, но какво можех вече да направя. Е изби раждичка отоло дупката за около половин година! Та както си решиш, но мисля е добра идея под бронята и нищо да не се пробива!


Колега за същото Поло ли говориш?
Ако да значи и при теб са се отказали от варианта на бронята вероятно подари същата причина. Като взех колата преди малко ми казаха, че не може понеже точно под самата броня има ламарина и дори и да се пробие нямало как да се захване куплонга за зареждане, единствено като вариант си го обяснявам, че може да стане ако се изкриви и пробие тази ламарина и се направи място между нея и бронята.
Относно пробиване на калници или пък под стопа... отпада при мен като вариант именно заради ръждата.


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот digo_pl » Пет 19 окт 2012 8:17


за 6n1 говоря, но те нямат съществени разлики :)
При положение, че под бронята не става, по купето не искаш, ти остава само бронята или от вътре - за отвътре е рисковано, защото може да ти откажат зареждане... един път да стане, ама в неподходящ момент и бляяя. Ами слагай на бронята отстрани поне да не е в обсега на директен удар отзад!


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: POLO 6N2 1.4 60 к.с 2000г.

Мнениеот delpi » Пет 19 окт 2012 12:39


digo_pl написа:за 6n1 говоря, но те нямат съществени разлики :)
При положение, че под бронята не става, по купето не искаш, ти остава само бронята или от вътре - за отвътре е рисковано, защото може да ти откажат зареждане... един път да стане, ама в неподходящ момент и бляяя. Ами слагай на бронята отстрани поне да не е в обсега на директен удар отзад!


Вариант ПОД самата броня не е стоял на дневен ред, виждал съм на някой коли, но е много ниско и зареждането е трудно. Ставаше въпрос да е НА самата пластмасова броня.
Иначе определено има разлика между 6N1 и 6N2, имам колега с 6N1 и на него му я сложиха точно там дето беше моята предварителна идея - на самата броня странично, точно задна задна дясна гума.
За зареждането... до момента един път съм зареждал - на ОМВ и нямаше проблеми.
Доколкото разбрах зареждат навсякъде, евентуален проблем може да имам с полицаите.

Чакам още мнения!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта