Иначе за чашките и тем подобни си има реално смисъл,но зависи как ще е направена центровката
 [/quote]
[/quote]Колега, сподели за чашките и настройките - вече разбрах, че имаш опит...
 [/quote]
[/quote]
genov1 написа:Нали се чудите как ще върви на бензин с тази модификация. Е ще ви кажа при мен как е. При нормално каране няма ралика. При пълна газ на бензин върви добре до 3000-3500 и там забива, не може повече. Получава се така понеже системата е моно-джетроник, компютъра следи колко е натисната газта и блъска толкова гориво, само че не знае че ние сме хитри и сме му спрели въздуха и буквално се дави. Ако системата беше с дебиромер, нямаше да се получава така.
Пробвал съм я на магистрала на бензин, с газта до долу върви до 120 и забива, и почва да пуши черно отзад, ако върна леко газта вдига 140. пробвал съм без тази плочка на бензин - вдига 190. Може би при колегата с карбуратора няма да се получава така, но при моно джетроника няма шанс. Но все пак важното е колата да върви добре на газ, бензина е резервно гориво
 
 
 . Незнам, при мен на бензин върви по същия начин ако не се юрка, даже ако си спокойна душа няма да го усетиш. Само при пълна газ почва да се дави. Но при мен няма такива облепвания на филтри и шишета от кока кола, аз съм със плочка, мисля че беше на 28 мм, което си е доста малък отвор, плюс това е обърната с конуса надолу и така още повече стеснява отвора понеже съвпада с дюзата. в някоя тема даже бях качил снимки точно как е
 . Незнам, при мен на бензин върви по същия начин ако не се юрка, даже ако си спокойна душа няма да го усетиш. Само при пълна газ почва да се дави. Но при мен няма такива облепвания на филтри и шишета от кока кола, аз съм със плочка, мисля че беше на 28 мм, което си е доста малък отвор, плюс това е обърната с конуса надолу и така още повече стеснява отвора понеже съвпада с дюзата. в някоя тема даже бях качил снимки точно как е
 
 Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта