За регулировката на електрическо LOVATO

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

За регулировката на електрическо LOVATO

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 21 окт 2006 13:40


Прочетох във форума за начина на реглаж на LOVATO.Само че при мен бронзовия винт е завъртян до край.Развиването му не влияе по никакъв начин на празния ход или на вървенето.Поне при мен е така.Единствената регулировка му е празния ход тройника за количеството газ към двигателя.




Потребителски аватар
Harakiri1
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Harakiri1 » Пет 03 ное 2006 14:40


Приятел да не би брозовия винт да е за мърсотиите. Потърси друг.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 03 ное 2006 14:48


електрическо ловато се регулира от два винта. Единият е бронзовото болче, а другият е в един от крайщата на изпарителя и е пластмасов. Третото, най-отдоло е утайник за мръсотиите.
Бронозовото болче служи за постоянно подаване на газ, независимо от засмукването на двигателя. Негова цел е ако се пали колата на газ, когато се подаде контакт да отворят клапаните и реленцето като включи, колкото по-развит е бронзовия болт, толкова повече газ пуска. Но той не трябва да се развива много, тъй като регулировката на изпарителя става невъзможна. Значи по принцип най-добре според мене е да се завие до край и да се отвори оборот и половина, най-много два и да не се пипа повече. След това се регулира тройника колко да е отворен /пробва се динамиката на колата/ и се регулира и другия винт, за празен ход който е. Ако след изминати км колата гори много се намаля малко тройника и пак се регулира пластмасовия винт.
Това е, надявам се разбираемо да съм го обяснил.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 03 ное 2006 21:07


Благодаря за мненията.Мисълта ми беше,дали е нормално бронзовия винт да е завит докрай.Динамиката е почти като на бензин,а разхода под 10 градско на къси разстояния.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 04 ное 2006 6:57


ами според мене щом не палиш на газ а първо на бензин и имаш стабилни обороти на празен ход е по-добре да е завит брозновия винт. А и разхода ти е добър. Отвиеш ли го със сигурност ще се завиши разхода ти.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 04 ное 2006 18:34


Съвета на газаджията беше да е на автоматичен режим,така че винаги паля на бензин.Вече 1.5г нямам проблеми,оборотите са стабилни.Просто проверих при мен как са нещата.Благодаря за мнението.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 14 ное 2006 15:59


Няма проблем да е завит докрай бронзовия винт, защото при работещ двигател пластмасовия винт го компенсира, основната му функция е само да облегчи паленето.

Обаче с него може да се постигне малко по-добра динамика (влияе леко), а също и да се намали склонността към гаснене при рязко изключване от скорост (ако има такъв проблем). Но наистина не бива да се развива много, защото почва да пречи.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта