За регулировката на електрическо LOVATO
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
За регулировката на електрическо LOVATO
Прочетох във форума за начина на реглаж на LOVATO.Само че при мен бронзовия винт е завъртян до край.Развиването му не влияе по никакъв начин на празния ход или на вървенето.Поне при мен е така.Единствената регулировка му е празния ход тройника за количеството газ към двигателя.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
електрическо ловато се регулира от два винта. Единият е бронзовото болче, а другият е в един от крайщата на изпарителя и е пластмасов. Третото, най-отдоло е утайник за мръсотиите.
Бронозовото болче служи за постоянно подаване на газ, независимо от засмукването на двигателя. Негова цел е ако се пали колата на газ, когато се подаде контакт да отворят клапаните и реленцето като включи, колкото по-развит е бронзовия болт, толкова повече газ пуска. Но той не трябва да се развива много, тъй като регулировката на изпарителя става невъзможна. Значи по принцип най-добре според мене е да се завие до край и да се отвори оборот и половина, най-много два и да не се пипа повече. След това се регулира тройника колко да е отворен /пробва се динамиката на колата/ и се регулира и другия винт, за празен ход който е. Ако след изминати км колата гори много се намаля малко тройника и пак се регулира пластмасовия винт.
Това е, надявам се разбираемо да съм го обяснил.
Бронозовото болче служи за постоянно подаване на газ, независимо от засмукването на двигателя. Негова цел е ако се пали колата на газ, когато се подаде контакт да отворят клапаните и реленцето като включи, колкото по-развит е бронзовия болт, толкова повече газ пуска. Но той не трябва да се развива много, тъй като регулировката на изпарителя става невъзможна. Значи по принцип най-добре според мене е да се завие до край и да се отвори оборот и половина, най-много два и да не се пипа повече. След това се регулира тройника колко да е отворен /пробва се динамиката на колата/ и се регулира и другия винт, за празен ход който е. Ако след изминати км колата гори много се намаля малко тройника и пак се регулира пластмасовия винт.
Това е, надявам се разбираемо да съм го обяснил.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Няма проблем да е завит докрай бронзовия винт, защото при работещ двигател пластмасовия винт го компенсира, основната му функция е само да облегчи паленето.
Обаче с него може да се постигне малко по-добра динамика (влияе леко), а също и да се намали склонността към гаснене при рязко изключване от скорост (ако има такъв проблем). Но наистина не бива да се развива много, защото почва да пречи.
Обаче с него може да се постигне малко по-добра динамика (влияе леко), а също и да се намали склонността към гаснене при рязко изключване от скорост (ако има такъв проблем). Но наистина не бива да се развива много, защото почва да пречи.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта