Почистване на газови инжектори?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Почистване на газови инжектори?

Мнениеот PuShE_ » Съб 22 дек 2012 16:56


Хмммм,може и това да е,като се върна от търговище ще проверя на микрометър какво сме направили,при показанията последния път ходът на буталцето варираше между 0.55/0.60 мм




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Почистване на газови инжектори?

Мнениеот eurogas » Съб 22 дек 2012 17:54


При 0.55 до 0.60 няма начин да имаш проблеми, това което описваш че не иска да се изфорсира се случва при разстояние под 0.30 или затегнати почти докрай буталца, хвани реглажния винт с едни обикновени клещи, както са на колата без да демонтираш нищо, и отвий всички реглажни винтове с по 45 градуса всеки, колата ще ти тръгне веднага. :да:


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Почистване на газови инжектори?

Мнениеот husky » Съб 22 дек 2012 19:26


eurogas написа:При 0.55 до 0.60 няма начин да имаш проблеми, това което описваш че не иска да се изфорсира се случва при разстояние под 0.30 или затегнати почти докрай буталца, хвани реглажния винт с едни обикновени клещи, както са на колата без да демонтираш нищо, и отвий всички реглажни винтове с по 45 градуса всеки, колата ще ти тръгне веднага. :да:

:да: прав е колегата, по тоя начин с клещите поне можеш да се увериш, че проблема е в малкия ход. Единствено да го поправя, че ако рейката не му е е**н рейл със запушен инбус, може преспокойно да вкара шестостен 4мм. и така да отвърти. Аз лично предпочитам и препоръчвам по-малък ход и по-големи щуцери това прави рейката много по-тиха и с по-голям живот. Правя ги на 0.45 на студена рейка, като загрее се получава 0.40
Разбирам, че това се е случило непосредствено след монтажа на рейката, но просто за спорта да споделим, че може и да е от слабото налягане на газта по това време. Не зная с каква система е колегата, и ако прага на налягане при което да превключва на бензин е смъкнат много ниско, а времето за реакция е много, например под 0.3 бара за да кажем 5 секунди.... и също ако е дърво системата с кофти корекция по налягане. Ефекта ще е както го описва колегата


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Почистване на газови инжектори?

Мнениеот PuShE_ » Съб 22 дек 2012 22:57


Системата е Фобос 1,рейката е Риал със сменени гумички както на винтчетата така и на буталцата,ще пробвам утре с клещите но не мисля,че съм отпуснал празния ход малко,освен ако уреда не е мерил правилно,проверих по 3 пъти всеки инжектор,за прехвърляне мисля налягането беше 0.9 бара а времето 3сек,щуцерите са отворени на 2.2мм,но това го казвам по памет,утре ако не се получи с клещите ще закача колата и ще дам точно цифрите и ще снимам графиките :да:


u238
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 28 дек 2012 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на газови инжектори?

Мнениеот u238 » Пет 28 дек 2012 13:29


PuShE_ написа:
boyan.chav написа:
PuShE_ написа:...Значи няма да търся майстор за калиброването...

В крайна сметка сам ли си ги почисти или ходи при майстор. Ако си ги почиствал сам какви са ти впечатленията?

Ами аз почистването го бях направил още преди да пусна темата,не ходих на майстор но след почистването разхода от 30 ми падна на 14,при положение че навремето ми харчеше 12 градско,вървежа в градски условия се подобри,колата започна да се рязка повече в ниските и го няма придърпването към 3000 оборота,извънградско също,преди повече от 200 не вървеше,сега си лепи 220.В момента все още не съм си довършил настройките по дюзите,но слагах инжекцион Мегаджет на едно аверче и си купих кабела за настройките който е същия като на Фобос,а в софтуера има заложена опция да се следи колко газ пускат дюзите,така че тея дни да се надявам да успея да си донастроя колата,когато довърша целия ремонт ще споделя изцяло какво съм правил,но онзи ден ми направи впечетление че изминах 65км със близо 7 литра газ,но този път не заредих от петрол а от Ромпетрол или ОМВ,не си спомням точно,като колата в повечето случаи я оставям да позагрее и имам няма и километър докато обърне на газ,като цяло за този пробег реално я карам 2-макс 3 пъти докато позагрее,след това не я оставам да изстине mhihi

По принцип не пиша по форуми, случайно попаднах тук, защото търсех определена информация, регистрирах се във вашият форум,защото съм просто изумен - КАК МОЖЕ ДА КАРАШ С 220 КМ/Ч ПО ПЪТЯ ПО КОЙТО АЗ МОЖЕ ДА СЪМ В КОЛАТА С ДЕТЕТО СИ


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Почистване на газови инжектори?

Мнениеот PuShE_ » Нед 30 дек 2012 11:15


u238 написа:По принцип не пиша по форуми, случайно попаднах тук, защото търсех определена информация, регистрирах се във вашият форум,защото съм просто изумен - КАК МОЖЕ ДА КАРАШ С 220 КМ/Ч ПО ПЪТЯ ПО КОЙТО АЗ МОЖЕ ДА СЪМ В КОЛАТА С ДЕТЕТО СИ

Колега,нищо лично,но за 1 година колата съм я карал 4 пъти с такава скорост на магистралата след ремонти по двигателя,като те е страх от такива като мене можеш да караш извънградско,там карам със 100 макс :banghead:


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Почистване на газови инжектори?

Мнениеот PuShE_ » Нед 30 дек 2012 11:17


След близо 300км,повечето извънградско колата даде 8.5/100,проблемите със недостига се оправиха със наместването на маркуча след инжекторите :да:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта