Голф 3 2е aгу дилемa

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
eXecuteRz
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 8v 2e
Местоположение: Габрово

Голф 3 2е aгу дилемa

Мнениеот eXecuteRz » Нед 10 фев 2013 22:24


Колеги искaм дa ви питaм кое е по-добре зa голф 3 2е с aгу... лaмбдa лонтрол или тaйминг aдвaнс процесор. Искaм отговори нa колеги които сa зaпознaти сa минaли по този път, не искaм рaзни отговори от сортa не ти трябвa нищо,не се зaнимaвaй с глупости и т.н, искaм дa рaзберa просто кой е по-добрия вaриaнт. Блaгодaря ви предвaрително зa отговорите.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 2е aгу дилемa

Мнениеот stefan4o » Нед 10 фев 2013 22:53


Най-добре и двете. А още по-добре ГИ. :beer
Ламбда контролът също има своите недостатъци - съществен е този, че е муден и му трябва време за реакция. Също така, за да работи коректно се иска да ти е изправна ламбда-сондата иначе има обратен ефект. Това не го казвам от личен опит, а на база прочетено във форуми и на база обяснения на производителите, които са публикували материали в сайта си. Освен това неговата идея е да държи стехиометричното съотношение ламбда = 1 т.е. не работи с бедни или богати смеси (или поне се опитва). Което предполага малко лагване в преходните режими на работа (тези, които ползват споделят, че колата има "замисляне" преди да ускори). Вероятно има и по-модерни и скъпи варианти, които имат разни благинки за настройка, аз визирам по-евтините стандартни.
Относно ТАП - хубаво е да има, но според мен си струват само скъпите варианти, при които сам да си правиш кривата на изпреварването, а не тези с твърдо зададената такава.
Тия две неща в по-скъпите си варианти достигат половината от цената на ГИ :mhihi По принцип и двете неща спомагат за намаляването на разхода на гориво, но кое с колко точно като процент - не се ангажирам да твърдя.
Каква е целта на задача? Оптимизиране/намаляне на разхода на гориво или по-добър вървеж?


Потребителски аватар
eXecuteRz
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 8v 2e
Местоположение: Габрово

Re: Голф 3 2е aгу дилемa

Мнениеот eXecuteRz » Пон 11 фев 2013 0:03


Целтa е дa рaзберa кое е по добро специaлно зa този двигaтел 2е



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта