И тъй,наскоро взехме въпросното возило,и понеже ми се струва разхитително да се кара на бензин,разрових из гаража и захванах монтаж на АГУ.
С монтаж на бутилка,тръби,клапани и изпарител(ел.Ловато) се справих,но достигнах до момента в който трябва до прекъсна моно инжекциона и помпата,за да може да бачка на газ.
Понеже не познавам добе мотора,изникнаха доста въпроси.
1.дали да прекъсна помпата от предпазителя(№18-бензинова помпа,мИ и ламбда сонда),или да прекъсна отделно помпата и моноинжекциона.
2.ако трабво до прекосно помпата,къде е наи смеслено да го направя
3.на Моно инжекциона има вход с 4-ри кабела,кой и правилният дето трябва да срежа.
4.трябва ли му ламбда контрол на този мотор.
Благодаря предварително за мненията.
П.П.знам,че според някой схващания нетрябва да се прекъсва помбата,но така мисля да го направя,че на пасат,май АБС е мотора,така си замина горката.
П.П.2,Ще е с адтоматичен превключвател бензин/газ,който реагира на оборотите.
Сеат Ибиза 95 6К1,двигател ABU агу Ловато,питанки за тоците
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта