Ако беше само на газ голям разхода-ок,но и с бензина не е наред нещо...и понеже сте изчерпали идеите да дам...
Смени цялото моно за проба,ако можеш.
Кажи какви са свещите,черни ли са,с нагар ли са.Освен високия разход някакви проблеми да има,с палене,с вървене?
Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ - Решен
- dynalias
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ
ще проверя свещите тия дни, но с вървенето и паленето никви проблеми... Докато завартя ключа и пали... За разхода на бензин немога да определя дали гори нормално понеже немога да напълня резервоара...
Като сипя за 10 лева бензин минавам същите километри колкото и на газ...
Ако съдя по стрелката което е много несигурно, извънградско я карах и минах към 300 км само на бензин и стрелката застана на същото място преди да налея горе доло разход 7 бензин така го сметнах пък вече колко е +- незнам
Като сипя за 10 лева бензин минавам същите километри колкото и на газ...

Ако съдя по стрелката което е много несигурно, извънградско я карах и минах към 300 км само на бензин и стрелката застана на същото място преди да налея горе доло разход 7 бензин така го сметнах пък вече колко е +- незнам
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ
dynalias написа: Минавам аз на бензин и хоп огаснах след 40 километра засякох я на бензин за 10 лева А98 от ОМВ 25км :shock това прави към 15-16 литра градско бензин
Много е важно да се знае големия разход само на газ ли е или и на двете.Аз останах с такова впечатление,15-16 бензин и 18 газ,но ако кажеш сега,че на бензин гори 7 до 10,нещата се променят.Както се променят и при положение,че извънградско гори 7,а градско 18.В такъв случай със сигурност имаш теч.За това е хубаво да правиш някакви засечки по-често и да ориентираш хората,че вече 4 страници никакво развитие.
Ако и на двете горива си гори яко,смени моното
Ако има такава огромна разлика САМО градско и САМО на газ,смени инсталацията.Възможно е да имаш пробита тръба.Има вариант да отидеш при газаджия сс съответния уред,да мери в ауспуха и по трасето за сурова газ но си е играчка,а и старание трябва.Логиката навежда на мисълта за теч.
Ако обаче и на бензин си ламя,или нещо не е в ред или баси случайноста-и там имаш теч.На мен ми се е пукал маркуча за изходящото гориво и пръскаше на колекторите тънко,случайно го хванах при едно работене на място и по миризмата през парното.
Това всичко го пиша при положение,че си пробвал с настройки и ефект няма.Защото нито знам къв е изпаритела,как върви колата,имаш ли ресет реле,трупа ли грешки компа,въртял ли си винта на тройника на дясно и какъв е ефекта и прочие.Хубаво е да си поиграеш,да дадеш пълна информация и ние тогава да помагаме.
- dynalias
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ
За точен разход на бензин немога да кажа... Извънградско ми се вижда добре а градско като чели гори повече от колкото трябва. На газ разхода е ясен... За теч и дума неможе да става все пак това беше първото проверено нещо... Колата е стояла 1 седмица на паркинг понеже ме нямаше и после си минах същите километри... За тройника и врътката на изпарителя съм си играл и преди да се развали разхода бях докарал 11-12 градско газ и 8 до 10 извънградско в зависимост от карането и това лятото. След това нищо несъм бутал с месеци а разхода постепенно се качи първо с 2 литра и после пак с 2 и така до смешните 20 сега зимата... След този разход на колата и бяха сменени всички консумативи(без изключение) изпарителя на колата е BRC AT90E със сменени мембрани след големия разход (и пак не се оправи). Колата върви като пушка, малко е удоших на газ за да смъкне разхода от 20 на 18, а напреди както на бензин така вървеше и на газ и гореше горенаписания разход. За ресет рели си нямам и на представа дали има. Въобще си нямам и на представа за какво иде реч. Просто няма какво друго да напиша. Колата както на сервиз тук, така и на сервиз в moto phoe плевен ходи за диагностика, но хората ми казват, че колата освен, че е добре неможе да ги изгори тия литри газ и неми вярват. Ако имате други въпроси питайте... Ако познавате някой Габровец който може да си поблъска главата ще ида и при него, просто няма управия.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ
Тука е разковничето,ако на бензин гори добре...значи колата е добре.Градското е относително нещо,не се наемам с прогнози колко е нормално горене,особено зимата.Факторите в случая са прекалено много.За извънградско ще следя темата.
- svepldi
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 9:53
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ
Колеги и аз имам подобен проблем. Извънградско колата харчи 8-9 газ и то с настъпване, градско 15-16. Мотора е 1,8 моно АБС на Пасат.
Сменени есента: кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец.
Ефект: нулев.
Реглаж на газта при майстор: градско разхода падна на около 13.
В началото на зимата обаче разхода пак се качи на 15-16 градско. Извънградско не се промени.
Скоро смених масло, маслен и въздушен филтър.
Преди по-малко от месец смених изпарителя с чисто нов Ловато както и тампона на моното защото беше разкъсан и миришеше на газ.
Разхода отново НЕ падна и на всичкото отгоре газаджията не можа да регулира газовата (оборотите играят, а преди не ги пипаше) както и вече не работи на бензин (след смяната на тампона). Т.е. дадох над 150лв. на газаджията за да ми разбазика колата още повече и накрая да вдигне рамене.
Моля, кажете къде има газаджия в София, който да разбира наистина от работата си, за да отида и да настрой Пасата както трябва, защото ми омръзна от претенциозни ламери, които само ти взимат парите и нищо не правят по въпроса.
П.С. преди да "оправят" колата, така че изобщо да не пали и да не върви на бензин, искам да уточня, че палеше трудно на бензин, но винаги палеше и работеше перфектно.
Сменени есента: кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец.
Ефект: нулев.
Реглаж на газта при майстор: градско разхода падна на около 13.
В началото на зимата обаче разхода пак се качи на 15-16 градско. Извънградско не се промени.
Скоро смених масло, маслен и въздушен филтър.
Преди по-малко от месец смених изпарителя с чисто нов Ловато както и тампона на моното защото беше разкъсан и миришеше на газ.
Разхода отново НЕ падна и на всичкото отгоре газаджията не можа да регулира газовата (оборотите играят, а преди не ги пипаше) както и вече не работи на бензин (след смяната на тампона). Т.е. дадох над 150лв. на газаджията за да ми разбазика колата още повече и накрая да вдигне рамене.
Моля, кажете къде има газаджия в София, който да разбира наистина от работата си, за да отида и да настрой Пасата както трябва, защото ми омръзна от претенциозни ламери, които само ти взимат парите и нищо не правят по въпроса.
П.С. преди да "оправят" колата, така че изобщо да не пали и да не върви на бензин, искам да уточня, че палеше трудно на бензин, но винаги палеше и работеше перфектно.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ
Зимната газ е по-калпава.Хем гори , хем не върви
"На станциите за зареждане на автомобили с газ,в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутана, за да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури"
От : http://www.lovato-bg.com/index.php?opti ... &Itemid=10[url][/url]
Ето и 1 цитат на колегата eurogas :"но при условие че наистина получавам зимен пропан-бутан, с него при минусови темпператури трябва да имам нормално налягане в бутилката, да ама не ?
При отваряне на бутилки налягане почти НЯМА, свалям сондата на почти пълна битилка и едва изсъсква, ако го меря с манометър сигурно няма 0.3 атмосфери, това е сигурен признак че няма достатъчно пропан в сместа, всички турбинни коли ако на са с пълни бутилки, при рязно настъпване преминават на бензин от липса на налягане, затова постоянно допълват бутилките догоре, това също потвърждава липсата на т.н. зимна газ.
Значи излиза че се калкулира зимна газ а практически получаваме леко подобрена лятна газ, убедил съм се многократно в това което казвам, ако сега паднат температурите до минус 20 градуса, почти всички коли на газ ще спрат да се движат и ще преминат на бензин."
"На станциите за зареждане на автомобили с газ,в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутана, за да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури"
От : http://www.lovato-bg.com/index.php?opti ... &Itemid=10[url][/url]
Ето и 1 цитат на колегата eurogas :"но при условие че наистина получавам зимен пропан-бутан, с него при минусови темпператури трябва да имам нормално налягане в бутилката, да ама не ?
При отваряне на бутилки налягане почти НЯМА, свалям сондата на почти пълна битилка и едва изсъсква, ако го меря с манометър сигурно няма 0.3 атмосфери, това е сигурен признак че няма достатъчно пропан в сместа, всички турбинни коли ако на са с пълни бутилки, при рязно настъпване преминават на бензин от липса на налягане, затова постоянно допълват бутилките догоре, това също потвърждава липсата на т.н. зимна газ.
Значи излиза че се калкулира зимна газ а практически получаваме леко подобрена лятна газ, убедил съм се многократно в това което казвам, ако сега паднат температурите до минус 20 градуса, почти всички коли на газ ще спрат да се движат и ще преминат на бензин."
- dynalias
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ
Проблемът най-после е решен! Разход газ 11/100 градско в град Габрово.
Проблемът беше леко смучене на въздух от единия извод на клапана на сервото и най вече проблема се оправи след като смъкнахме за пореден път изпарителя и го разпарчедисахме от - до и се оказа, че при входящата тръба на гас където влиза има едно уплатнение, което се е изпекло или и се е скъсало и от там отдоло след като отвори клапана е изпускало газ... Просто е било на такова място където несме можели да го видим докато изпуска 


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта