Здравейте
Наскоро се сдобих с колата и започнах да се запознавам по обстойно с метановата уредба.За съжаление не можах да намеря по подробна схема за редуктора и при разглобяване се получиха някои повреди. Ако някой от вас е правил ремонти по газовата система моля да сподели подробности.Това което аз разбрах е че тялото на магнит вентила , за който си правих специален ключ е залепен с уплътнител който отпуска при загряване (пистолет за горещ въздух ) .Котвата на магнит вентила също е залепена и се разглобява но ако се загрее има опасност да се повреди ,(вътре има някаква гумена топчица пълна с някакъв газ който при нагряване се спуква )Причинната да я разглобя е че не отваряше само от магнитното поле , указа се че замисълът е да отваря над определено налягане на вход ( налягането смачква гуменото топче отвора се освобождава налягането се изравнява и чак тогава магнитното поле успява да привлече котвата и отваря на пълно. Сензора за налягане и прехода под него се уплътняват с о ринг и се развиват сравнително лесно. Долната чаша която притиска мембраната и в нея стои пружината изисква много добра упора.За целта използвах маса и пробих отвори и стегнах целия детайл за нея. За по лесно отвиване също загрях корпуса. След това се отвива капачката под мембраната и отново се загрява гайката която служи за повдигане на на основния клапан. Необходимо е да се държи контра от противоположната страна с глухо тръбно 10 .На входа на редуктора има металокерамичен филтър който се притиска с пружина.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_373_d1.pdf
Някой ако знае от къде могат да се купуват части за редуцири от този модел моля да сподели.
VW TOURAN 2.0 Bi-Fuel CNG
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта