Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Пон 01 юли 2013 10:58


Не съм я разглобявал. Преместих щуцера от другата страна просто. Друго не съм и правил. Да я разчекна ли? Иска ли смазване там?




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 01 юли 2013 11:18


Не, ако я разглобиш, може да нарушиш гаранцията. Аз имах предвид с индикаторен часовник, и преходник за съответната рейка да се види колко е ходът на буталцата от завода. И след 15-20к.км. профилактично пак да се провери. Щото аз карах 65-70ккм. без нищо да пипам. :arrow http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=383251


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот jijane » Пон 01 юли 2013 13:45


freestyler911 написа:
Планката претърпя модификация с клещите че отгоре буксите на рейката опираха в капака.

Взел съм от инжектор 1 обороти. С тях проблем няма. Разход генерира около 9 смесено със извънградско 140 , а градско с климатик. Градското е пак толкова.

Ламбда сондата (на черния и кабел съм вързан, дава само 5 волта и тва е ....) май не е добре. Може би ако я подменя и си поиграя с настройките ще падне разхода с още литър. Но четох от колеги че все пак около 10 газ гори АЕХ-а ...


Грешки:
1. На малка кола не купувайте инсталация с букси за инжекторите. Удобство е , струва +15 кинта , но пък заема доста място. В един момент така ми беше писнало на к-ра че щях да ги изрежа и да си запоявам.....
2. Изпарителя ми е с филтъра надолу и смяната му ще ми е "pain in the ass"
3. Изрязах мокета в багажника като простак (моя грешка...)
4. Бобчето в купето е много паянтаво и трябва много внимателно с монтажа и задължително на равна повърхност.
5. Под лентите на бутилката можеше да сложа гума.
6. Дюзата за зареждането се държи в пластмасата на капачката на резервоара , мисля че евентуално може да се отхлаби, но ще го направя с болтчета и гайки , не с винт.
7. Наклона на бутилката не е удобно да е 30 градуса и е оставена под 45 , това води до малко трудно калибриране на нивомера (но не невъзможно!)
8. Тръбата към дюзата за зареждане трябва да се укрепи още към калника, страх ме е да не се изпокъсат опашките и да иде в пружината на аморт.
9. Добре е да си поиграе човек да натъпче ш*бания компютър в нишата до бенз. комп. , има място и може да стане много интелигентно.
10. Набавете си хубав поялник и стабилно напрежение.

Други неща за момента не се сещам, но ще пиша като се сетя.


Оборотите аз съм ги взел от датчика на Хол в делкото, но това е без значение.

Ще подредя нещата, които аз съм направил както и ти:
1.Взех го без букси, всичко се събра в оригиналния кабелен канал и нищо не си личи.
2. Моя е Томасето и е до въздушния филтър в ляво, малко под нивото на филтъра.
3. И аз го изрязох ама много внимавах :mrgreen
4. Бобчето е предполагам копчето за ГАЗ/БЕНЗИН - аз го завинтих за един от декоративните капачки под копчето за аварийки.
5. Под лентите - вътрешна гума от колело :mrgreen Под самата бутилка едно парче по-дебела гума.
6. Зареждачката при мене обаче е на планката за теглича, нито се вижда нито е неудобно.
7. Бутилката е на около 30-40 градуса, на око измерени.
8. Нема проблеми с това, поради другото място на зареждачката.
9. Компа е под въздушния филтър, закрепен на един болт от купето.
10. Всичко е 6 :mrgreen

Рейката съм е закрепил директно без планки, нема къде да мърда. Ако имам време ще щракна 2-3 снимки. Важното е че върви без проблеми.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Пон 01 юли 2013 22:27


Това с гумата от колело ще го направя.

Наистина със спойки ще стане много по компактно. И така се събира но има наместване. Пак става не-лошо. И моя комп. е на същото място.

Снимай рейката да видя как си Я натъкмил.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот Bai Sando » Вто 02 юли 2013 19:53


Ако ви се играе,можете да я намушите под декоративната кора.
Аз на АЕЕ-то така я бях направил,но бях изрязал и малко кутията на възд.фълтър за да се намърда там рейката.
Иначе от вън нищо не си личеше. :Mr Green Fun
Изображение


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Вто 02 юли 2013 19:58


Тва е кош на голф.... :bowdown :bowdown В полото е тЕсно....

Иначе нямам декоративна кора и не е имала колата, но бих си поиграл ако имах налична ... За сега ще е с планката...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот Bai Sando » Вто 02 юли 2013 20:04


И аз нямах,но си намерих от едно поло 1.0 :mrgreen Замаскирах цифрите 1.0 с шлайфчето.после загладих с малко шкурка и един черен спрей мат и се получи това.Иначе рейката ми седеше като твоята :th_up


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Вто 02 юли 2013 21:25


Чудесна идея. Дано в Моргите не искат 50 лева за тая кора. И аз ще ги вградя. Може да обърна планката.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Сря 03 юли 2013 18:24


A ламбда сондата е на 5 волта твърдо мнение. Това много ли ми бърка в джоба(разхода) при положение че всичко работи на пушка?

Мога ли да я заменя с някакъв емулатор или подобно или тия 160 лева са неизбежни?


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот misho_GTI » Нед 04 авг 2013 16:31


как стой въпроса с узаконяването и има ли още такова нещо, че и аз ще слагам в близките седмици



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта