рапорт:
Изпарителя е готов.... не тече и .... след малко почвам с играта с него. налягания и т.н.
това което видях вътре е ужасяващо но не е от осножно значение защото мембраните бяха здрави и приятни
Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на празен ход.
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на празен ход.
Последна промяна от Bobby_ на Вто 13 авг 2013 9:26, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
KingoftheROAD написа:strong ако само това е проблема при теб, тогава сваляй колектора, слагай тапи на старите щуцери, и разпробивай на ново място, и както трябва - под необходимия ъгъл и тн. Един път го правиш. Само, че колегата Еурогаз гарантира ли, че след това всичко ще е тип-топ при твоя движок?
Между другото и ти ли си фулгруп? диджифант?
Да точно,днес смених рейка плюс настройка и доста се подобриха нещата,рейката е РЕЙЛ 1.5ом и дюзи 1.5ф,малки ми се виждат ама
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
И при мен нещата отиват в посока намаляване на диаметъра на дюзите. Пробвах с първоначалните 2,6мм.(с които ми бяха монтирали уредбата), но само замаскира проблема. Сега съм с 2,0мм. и се бия по-главата, що не пробвах с 1,8 да речем. Тия дни като имам време, ще му бодна кабела на фобоса да видим какво става. Сега след премахване на пружинния клапан на изхода на сондата, и 8мм. тръба и клапан, проходимостта от бутилката до изпарителя би трябвало да е на 6++. При мен дължината на старата тръба 6мм, е около 4,50-4,60м. Новата тръба 8мм. е дължина 5м. и остава малко резерва в двата края.
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Аз да ви кажа...
положението на колата няма никаква промяна при мен.
Сменена рейка Реил 3ом нова
Нова мап сензор
ремонтиран изпарител(редуктор)
Центровка на запалване
Празноходов клапан
Бобина с комутатор
ТПС
Свещи
палец и капачка
кабелите са проверени и т.н.
колата е нагласена в момента на 1,5 диференцилано налягане и дюзи на 2мм
коефициента на компа на ниски е 2,5мс .... само и само да докарам близко време тдо това на бензин...... бедна кочина до безумие
Търся ЗДРАВ маркуч (между дебитомера и дросела) няма как да дам 120лв за нов при положение че ще сменям мотор септември или октомври
всичко това е сменено и ефект 0
положението на колата няма никаква промяна при мен.
Сменена рейка Реил 3ом нова
Нова мап сензор
ремонтиран изпарител(редуктор)
Центровка на запалване
Празноходов клапан
Бобина с комутатор
ТПС
Свещи
палец и капачка
кабелите са проверени и т.н.
колата е нагласена в момента на 1,5 диференцилано налягане и дюзи на 2мм
коефициента на компа на ниски е 2,5мс .... само и само да докарам близко време тдо това на бензин...... бедна кочина до безумие
Търся ЗДРАВ маркуч (между дебитомера и дросела) няма как да дам 120лв за нов при положение че ще сменям мотор септември или октомври
всичко това е сменено и ефект 0
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Пак ти казвам... това налягане е много. Приемливо е от 1.0 до 1.3 :) Най-хубав вървеж за мен има при 1.0 ,а и не е само мое мнение това
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
на това налягане трябва да карам с огромни дюзи..... и налягането при свършване на газта ще е много малко
с тези мои настройки ще видя сега до морето какъв разход ще даде и ..... ще преценявам какво правя после. Но това че са малки дюзите или налягането е голямо не решав апроблема с тресенето определено
с тези мои настройки ще видя сега до морето какъв разход ще даде и ..... ще преценявам какво правя после. Но това че са малки дюзите или налягането е голямо не решав апроблема с тресенето определено
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Моето налягане е 1.150,Трябваше да направим настройките и при включен климатик,че сега като го включа започва да претриса
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
магистрала 120-140 - 10/100
магистрала до 120 - под 10 (9.5 примерно на 100)
разходките ми до плажове и т.н. 35км и мотане в Бургас още 36км - 71км с 10,2л газ
нещо ми множеее този разход.....
магистрала до 120 - под 10 (9.5 примерно на 100)
разходките ми до плажове и т.н. 35км и мотане в Бургас още 36км - 71км с 10,2л газ
нещо ми множеее този разход.....
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Толкоз е горе долу и при мен :) фулгруп... и икономия



- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Като чета тази тема, със всичките проблеми и разхода си мисля дали не е по добре да се сложи обикновенна газова 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Има хора, които нямат такива проблеми с ГИ и Дигифант. Следователно е възможно да се направи да работи добре. Аз се надявам, че след седмица ще мога да се похваля с напредък.
П.С. Напредък не се очаква - Боби ме разубеди за манипулацията по местене на рейката и ново разпробиване на колектора. Нося си гарнитурата на колектора в багажника ...
П.С. Напредък не се очаква - Боби ме разубеди за манипулацията по местене на рейката и ново разпробиване на колектора. Нося си гарнитурата на колектора в багажника ...

Последна промяна от myrshavija на Пон 19 авг 2013 14:40, променено общо 2 пъти.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Ха, дано! Ако имаш напредък казвай от какво е :)
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
При мен придръпването се оказа от делкото. Днеска като си чесах репата, ми щукна да го сваля и проверя. Отдавна не го бях почиствал отвътре и съм забравил. То си е за смяна, ама като се развали печатницата в избата, и така. Свалих го, почистих го, изстъргах нагара по палеца, и по изводите за кабелите на свещите. Центалния кабел в дистр. капачка се беше окислил вътре. Идухах прахоляка, и почистих с парцалче напоено със зебин. Изчаках да изсъхне добре. И сега не мога да си позная звука на движока. Равно и равномерно работи. Сега остава и аналната уредба да се настрои като хората, и да събирам кинти за нова дистр. капачка, палец и кабели.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта