Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

Мнениеот nero » Чет 31 окт 2013 9:31


От известно време работата на газ се промени: губи обороти и гасне понякога при спиране или тръгване на светофар, при работа на място около колата мирише много на газ и вдигна разхода. Обслужена е преди 5500 км, свещи преди 1000 км, кабели миналата година, по газовата са сменени газовия филтър и филтъра на газовия клапан заедно с О-пръстена. На бензин колата си работи добре.
Някакви идеи какво може да е? Изпарител? Дюзи?

Последна промяна от nero на Чет 31 окт 2013 11:09, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с Landi Renzo

Мнениеот siso_k » Чет 31 окт 2013 9:50


щом миреше много да не би изпуска от някъде? клапана на ботюлката ОК ли е? изпарителя къде е монтиран? Моя (същия голф с LR ГИ) е монтиран долу до предната лява решетка на бронята и перката на климатика ми беше протрила единия маркуч за водата. Малко вероятно при тебе да се протрил някой маркуч, ама кой знае.


Потребителски аватар
geo0rg1
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 авг 2012 10:29
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с Landi Renzo

Мнениеот geo0rg1 » Чет 31 окт 2013 9:52


Аз имах същия проблем и се оказа сцепен маркуч от дебитомера към дросела ...Дърпа неотчетен от дебитомера въздух и колата гасне


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с Landi Renzo

Мнениеот siso_k » Чет 31 окт 2013 10:00


ама то тогава и на бензин ще прави проблеми, а колегата пише, че на бензин е ОК.


Потребителски аватар
geo0rg1
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 авг 2012 10:29
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с Landi Renzo

Мнениеот geo0rg1 » Чет 31 окт 2013 10:22


siso_k написа:ама то тогава и на бензин ще прави проблеми, а колегата пише, че на бензин е ОК.


Хмм това не го бях прочел ;) Извинявам се за което :beer


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с Landi Renzo

Мнениеот nero » Чет 31 окт 2013 10:45


siso_k написа:щом миреше много да не би изпуска от някъде? клапана на ботюлката ОК ли е? изпарителя къде е монтиран? Моя (същия голф с LR ГИ) е монтиран долу до предната лява решетка на бронята и перката на климатика ми беше протрила единия маркуч за водата. Малко вероятно при тебе да се протрил някой маркуч, ама кой знае.


Клапана на бутилката изглежда ОК, почивните дни минах всички връзки с пяна да гледам дали не изпуска от някъде. Изпарителя е монтиран в празното място между двигател и акумулатора (посочил съм на снимката къде горе долу)

geo0rg1 написа:Аз имах същия проблем и се оказа сцепен маркуч от дебитомера към дросела ...Дърпа неотчетен от дебитомера въздух и колата гасне


По късно ще погледна за това. Колата не винаги гасне, прави го от време на време или аз просто свикнах да е карам и не е оставям да загасне.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

Мнениеот nero » Пон 04 ное 2013 12:48


В неделя имах малко време и човърках по колата. Няма теч на газ, няма сцепен маркуч. Възможно ли е проблема да е в изпарителя ? За 4 години и 100 000 км не е отварян и не съм сменял мембрани или каквото и друго да е.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

Мнениеот Pet_rov » Пон 04 ное 2013 13:06


Отдавна им е време на платната да бъдат сменени...


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

Мнениеот nero » Пон 04 ное 2013 22:13


Смених мембраните, на първо четене разлика никаква...утре ще видя в реални условия.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

Мнениеот nero » Сря 06 ное 2013 20:35


Никаква промяна след смяната на мембраните, проблемите си останаха същите. Някой някакви идеи или добър газаджия в Пловдив без тези в сервиза на Ланди ?


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

Мнениеот jijane » Сря 06 ное 2013 23:17


Какво ти пречи да идеш в сервиза на Ланди? Поне ще ти кажат какво ти има. Моите 2 стинки ги залагам, че някой от МЕД-овете се е предал.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Golf 4, 1998 г. AKL с газов инжекцион Landi Renzo

Мнениеот mrpetrov » Чет 07 ное 2013 14:43


Аз залагам на ламбда сонда - колегата ако може по-добре да изгърми едни 200 лв за една нова.... Ако ли не - от някъде да намери една работеща - само ей така, за проба! :Mr Green Fun
Така или иначе ако не е сменяна последните 3-4 години, или там колко хиляди километра бяха - и без друго ще да е за смяна... :a045



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта