Изолация на маркучи и изпарител с цел по малък разход

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Изолация на маркучи и изпарител с цел по малък разход

Мнениеот vwg3 » Чет 21 дек 2006 22:49


колеги извинявам се ако не съм намерил,а има инфолмация в търсачката,но се интересувам......не става въпрос за VW а за един москвич с който си върша работа и имам проблеми на бензин така,че се налага да го карам на гас....та прочетох темата за палене на газ,но искам да питам има ли някакъв смисъл от един вид"обличане" с някакъв изолационен материал на маркучите на изпарителя-с цел по бързо загряване и задържане на топлината и евентуално по нисък разходл Някой правил ли е подобни "номера" и имат ли ефект...
И евентуално дали ще е удачно да си направя някакъв вид "кутия"примерно от стереопор която да сложа върху изпарителя..Знам,че на много хора темата може да се стори глупава ,но моля за мнения..




Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Чет 21 дек 2006 23:50


Колега,когато се изпарява газта поглаща топлина и зимата когато е много студено и палиш на газ температурата на изпарителя пада много под въшната , така че не мисля че с изолация ще решиш проблема.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 22 дек 2006 10:22


По-лесно ще е да сложиш един картон на решетката отпред - така зимата ще запазиш "топлото" под капака на двигателя. Едно време имаше и фабрични кожени "жилетки".
Не знам за какъв москвич става дума, ако е от по-старите с ремък на вентилатора, може да махнеш перката и да приспособиш електрически вентилатор който да се включва само когато е нужно, това също ще помогне да загрява по-бързо.
Иначе веднъж позагрее ли двигателя, няма смисъл от изолация - генерираната топлина заради ниското КПД и без това е повече от нужната.
Ако палиш направо на газ, потърси из темите, има варианти за електро подгряване на изпарителя, но не е тривиално - трябва термостат който да спира циркулацията в него + нагревател.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта