колеги извинявам се ако не съм намерил,а има инфолмация в търсачката,но се интересувам......не става въпрос за VW а за един москвич с който си върша работа и имам проблеми на бензин така,че се налага да го карам на гас....та прочетох темата за палене на газ,но искам да питам има ли някакъв смисъл от един вид"обличане" с някакъв изолационен материал на маркучите на изпарителя-с цел по бързо загряване и задържане на топлината и евентуално по нисък разходл Някой правил ли е подобни "номера" и имат ли ефект...
И евентуално дали ще е удачно да си направя някакъв вид "кутия"примерно от стереопор която да сложа върху изпарителя..Знам,че на много хора темата може да се стори глупава ,но моля за мнения..
Изолация на маркучи и изпарител с цел по малък разход
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По-лесно ще е да сложиш един картон на решетката отпред - така зимата ще запазиш "топлото" под капака на двигателя. Едно време имаше и фабрични кожени "жилетки".
Не знам за какъв москвич става дума, ако е от по-старите с ремък на вентилатора, може да махнеш перката и да приспособиш електрически вентилатор който да се включва само когато е нужно, това също ще помогне да загрява по-бързо.
Иначе веднъж позагрее ли двигателя, няма смисъл от изолация - генерираната топлина заради ниското КПД и без това е повече от нужната.
Ако палиш направо на газ, потърси из темите, има варианти за електро подгряване на изпарителя, но не е тривиално - трябва термостат който да спира циркулацията в него + нагревател.
Не знам за какъв москвич става дума, ако е от по-старите с ремък на вентилатора, може да махнеш перката и да приспособиш електрически вентилатор който да се включва само когато е нужно, това също ще помогне да загрява по-бързо.
Иначе веднъж позагрее ли двигателя, няма смисъл от изолация - генерираната топлина заради ниското КПД и без това е повече от нужната.
Ако палиш направо на газ, потърси из темите, има варианти за електро подгряване на изпарителя, но не е тривиално - трябва термостат който да спира циркулацията в него + нагревател.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта