Студен старт на газ
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Студен старт на газ
Чудно ми е колеги защо защо понякога не иска да запали на газ когато е студена?Колата е голф 3 1,6 моно ,иначе всички филтри са сменени.Единият изход където смуче въздух съм го запушил и когато си поиска пали студена когато иска не пали.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Студен старт на газ
Колежке, кое си запушила точно, че не разбрах.
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Студен старт на газ
stefan4o написа:Колежке, кое си запушила точно, че не разбрах.
Колега съм


Запушил съм единия отвор на филтърната кутия от където смуче въздух колата.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Студен старт на газ
Въпроси:
1. На бензин пали ли нормално винаги студена?
2. Изпарителят вакуумен или електрически е?
1. На бензин пали ли нормално винаги студена?
2. Изпарителят вакуумен или електрически е?
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Студен старт на газ
На бензина пали без проблем ,а изпарителя е вакумен.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Студен старт на газ
След като е вакуумен, предполагам имаш съответния ключ за него.
Той има бутон за предварително обогатяване. С натискането му еднократно клапанът бутва мембраната и се впръсква газ към плочката и колектора на колата. Аз например го цъкам 3-4 пъти преди да запаля за първи път през деня. После не го ползвам изобщо, или го ползвам само ако колата преседи повече от 5-6 часа без да е работила.
Той има бутон за предварително обогатяване. С натискането му еднократно клапанът бутва мембраната и се впръсква газ към плочката и колектора на колата. Аз например го цъкам 3-4 пъти преди да запаля за първи път през деня. После не го ползвам изобщо, или го ползвам само ако колата преседи повече от 5-6 часа без да е работила.
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Студен старт на газ
И така пробвах ама не става.Ще пробвам пак по-късно.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Студен старт на газ
Значи има проблем вероятно с настройката на газовата.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Студен старт на газ
Ама въобще ли не пали или след доста въртене?Като направи пак проблема с не паленето,отвори капака,остави колата на контакт и копчето в режим на газ и натисни на ръка онова нещо(калпана)дето се намира по средата на изпарителя.Което се ползва както Стефан каза за студено палене.Като му натиснеш стърчащата част би трябвало да се чуе как изпарителя пуска газ.Ако пуска газ но въпреки това не пали,значи може би пуска прекалено много и дави колата,ако пък нищо не се чуе,значи клапана преди изпарителя не отваря. 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта