Фобос 1 или Фобос 4
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Взеех да се чудя на акъла на автора на темата. Тва време,нерви и труд ,които полага до момента едва ли си заслужават ,ако му бяха монтирали уредбата в сервиз.... А тва на фобоса да не са надписани разбираемо кабелите няма да го коментирам :д
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Стандартния отговор е: Кеф цена няма!
Споко, колега! Не е като да те е хванал ти да му я правиш...
Аз например, на моята, като и слагах сам газта - и други неща правих по нея, та не е само черно и бяло. Пък и удовлетворението, че човек сам е направил нещо...
Споко, колега! Не е като да те е хванал ти да му я правиш...
Аз например, на моята, като и слагах сам газта - и други неща правих по нея, та не е само черно и бяло. Пък и удовлетворението, че човек сам е направил нещо...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
mrpetrov написа: ...на моята, като и слагах сам газта - и други неща правих по нея, та не е само черно и бяло. Пък и удовлетворението, че човек сам е направил нещо...
А често пъти и по-грамотно от по-голямата част газаджии и сервизаджии...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Така е.С мерак и малко знания,можеш да я направиш доста културно
- Ton4o_84
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
mpetrov написа:Стандартния отговор е: Кеф цена няма!
Споко, колега! Не е като да те е хванал ти да му я правиш...
Аз например, на моята, като и слагах сам газта - и други неща правих по нея, та не е само черно и бяло. Пък и удовлетворението, че човек сам е направил нещо...
-След този отговор няма какво повече да се каже.. Като допълня към него, че удоволствието от това да си премисляш нещо по 1000 пъти и накрая да го натамъниш според теб си води на моменти до ерекция
KingoftheROAD написа:А често пъти и по-грамотно от по-голямата част газаджии и сервизаджии...
-Именно!!
1-во -Да свалиш колектора си когато го разпробиваш и да спестищ всичките струшки на клапаните, макар и пластмасови... -Вместо да чуваш "ЕЕеее какво толкова..."
2-ро -Да обмислиш къде и как да разпробиеш колекторите, така, че струята да е под ъгъл по възможност, за да е с посока колкото се може по към клапана, а не да бие в стената на колектора... -Вместо да да ти разправят "няма абсолютно никакво значение"
3-то -Да поставиш редуктора където ще е най-близо до маркучите за водата и да си огънеш твоя планка според мястото на монтажа, вместо за по-лесно на този който ти я монтира; два маркуча по половин метър, които са още една дузина вода за загравяне.
-На моята огънах планка и я захванах за подаващата се част от болтовете, които държат парното; -Като купих шпилки и удължих резбата и навих в тях други болтове с които хванах редуктора.... -Кой ще "газаджия" ще ми го направи това!!!
4-то -Кабелажът... -Кой ще го премисли и прекара така, че да не се огъва излишно и пречупва на места; кой ще прекара оставащата част обратно към рейката и кой ще сложи там парче маркуч от газова фаза, за да не го протрива колелото с жилото на дроселовата клапа.. -Никой.. - Само ще видиш едни кабели хванати със свинска опашка в монтаж тип "паяжина".
5-то -Връзки и спойки на кабелите на сензора за топлина. Кой ще сложи парче маркуч от инжектори и армира с изолирбанд на сензора за топлина на мястото където излизат кабелите с цел да го предпази от прекъсване, защото има и такива случаи... -Никой, никой.. А отнема няма и две минути това, а от съществена важност.
6-то -Кой ще ти събере всички връзки на кабелите от сензор, от мултиклапана, от нивомера и др. в една прилична кутийка от 1.20лв., за да няма напрежение в спойките и да е красиво.
-И още дузина премислени дреболии!! За които ще кача снимки, но нека приключа първо.
-Никой, никой, никой не може да направи това.. Но за сметка на това. ще те одрусат дузина пари за ден-два работа, за това което няма да искат или не могат да ти направят и ще те гледат всякаш си последния бунак и как трябвало да се занимаваш с твоята си работа, а да оставиш тяхното на тях си и ако Пази Боже намериш кусур - те обсипват с куп глупости "Ееее, какво толкова, ти не разбираш".. А кажеш ли им, че четеш и се учиш да правиш сам - откачат, вземаш им хляба..
-Морафети които може и да вървят пред жени и някой хора, но не и при човек с две висши...
-Затова!! АКо можете малко от малко - действайте сами!
S_Abonata написа:Здравейте колеги, може ли някои да ми каже къде точно да разпробия колектора за газовите дюзи? Двигателят ми е 1.6 AHL и колектора ми е с едни гумени преходници. Благодаря предварително
Добре дошъл във форума.
-Има интелигентно решение без да дупчиш колектори, виж тази http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=392709 на mpetrov. На моята кола устройството на бензиновата рейка и филтъра не позволяваха да сложа такива, но на твоя двигател става идеално. Избегни дупченето, защото падат много стружки в колектора, или ако твърдо си решил да дупчиш, е добре да го свалиш, а галимацията е голяма.
-Успех!!
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 13 окт 2013 8:26
- Автомобил: passat B5
- Двигател: 1.6 AHL 98
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Благодаря ти Ton4o_84! И аз като теб съм решил да се "хвърлям в боя" с монтажа на инжекциона, защото имам резерви към "майсторите" газаджии и съм Благодарен на всички които споделят опит, ще ми е необходим в начинанието
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Разбирам те напълно.И на мойте коли аз съм ги слагал,но за ден два.Оставам с впечатлението ,че не я караш вече няколко седмици или разглабяш и сглабяш като луд. И да факт е ,че това което си направиш ти другаде няма къде :)
- Ton4o_84
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
ИИИИИИИИ КОЛАТА ВЕЧЕ РАБОТИ НА ГАЗ!!!!
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 13 окт 2013 8:26
- Автомобил: passat B5
- Двигател: 1.6 AHL 98
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Честито и безаварийно пътуване
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Браво!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Дай снимки да скиваме
- Pet_rov
- Мнения: 4415
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Бай Сандо воайора - поздравления, колега, за старанието и желанието. Защо повече хора не са като теб..
- Ton4o_84
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
-Благодаря за пожеланията на всички ви!!!!
Пиша на градус от радост след две двулитровки бира с бащата, така че ако има нещо, нека модераторите бъдат по-снисходителни.
-Предлагам освен ден на детето, 1-ви Юни да е ден на поставилите си газов инжекцион сами .
Крах одеве колата с ерекция и сигурно половин час я гледах как работи на газ, седнал на пейката.
-Дори без настройка си ме докара от газстанцията към вкъщи. А след автоматичната настройка не се разбира на бензин или на газ работи, а возията няма почти никаква разлика, да не кажа никаква. Имаше някакво замисляне, но след 10-на километра из града все едно изчезна.
-За сега съм хванал пробно всички електрически възли с изолирбанд и не съм натамънил спойлера на двигателя. Тези дреболии ще оставя след 100-200 километра в случай, че има нещо за донагласяне и да не се боря допълнително после.
-Вчера си пограх с кутията с бушони ивидях коя линия се захранва след ключа и на нея вързах захранването след ключам като бушончето поставих при останалите, но имаше само едно краче, а на мястото на липсващото пробих с бормашината едното краче на бушона и вързах другия край на кабела за него.
Бушончето е 10А, не е предвидено такова, но знае ли човек, за всеки случай.
-Кажете, ако трябва ще сложа на 5А стига да предпазва.
-Смимах с телефона автоматичната настройка да кажете мнение, но явно не е запаметил снимката, не знам защо.
- Но това което ме учуди, е че линиите на картите за Газ и Бензин и точките на тях са с почти прави линии, както казват в описанието.
-Налягането на газта в свобосни обороти е 1250мбара, струва ми се много и затова ми излезе грешка за недостатъчно пробити инжектори, а те са на 1.7. Ако налягането е високо, кажете ми как да го снижа.
Това което не ми хареса е нивомера, показва ми празна бутилка при 10 литра от възможни 30 и кусур, нивомера ми е ОМВ и ми дава 1ом съпротивление. Незнам дали нивомера имат значение дали не са разменени кабелите, но това ще дооправя тия дни.
Тия дни ще подготвя снимките около монтажа и ще ги качвам постепенно.
Пиша на градус от радост след две двулитровки бира с бащата, така че ако има нещо, нека модераторите бъдат по-снисходителни.
-Предлагам освен ден на детето, 1-ви Юни да е ден на поставилите си газов инжекцион сами .
Крах одеве колата с ерекция и сигурно половин час я гледах как работи на газ, седнал на пейката.
-Дори без настройка си ме докара от газстанцията към вкъщи. А след автоматичната настройка не се разбира на бензин или на газ работи, а возията няма почти никаква разлика, да не кажа никаква. Имаше някакво замисляне, но след 10-на километра из града все едно изчезна.
-За сега съм хванал пробно всички електрически възли с изолирбанд и не съм натамънил спойлера на двигателя. Тези дреболии ще оставя след 100-200 километра в случай, че има нещо за донагласяне и да не се боря допълнително после.
-Вчера си пограх с кутията с бушони ивидях коя линия се захранва след ключа и на нея вързах захранването след ключам като бушончето поставих при останалите, но имаше само едно краче, а на мястото на липсващото пробих с бормашината едното краче на бушона и вързах другия край на кабела за него.
Бушончето е 10А, не е предвидено такова, но знае ли човек, за всеки случай.
-Кажете, ако трябва ще сложа на 5А стига да предпазва.
-Смимах с телефона автоматичната настройка да кажете мнение, но явно не е запаметил снимката, не знам защо.
- Но това което ме учуди, е че линиите на картите за Газ и Бензин и точките на тях са с почти прави линии, както казват в описанието.
-Налягането на газта в свобосни обороти е 1250мбара, струва ми се много и затова ми излезе грешка за недостатъчно пробити инжектори, а те са на 1.7. Ако налягането е високо, кажете ми как да го снижа.
Това което не ми хареса е нивомера, показва ми празна бутилка при 10 литра от възможни 30 и кусур, нивомера ми е ОМВ и ми дава 1ом съпротивление. Незнам дали нивомера имат значение дали не са разменени кабелите, но това ще дооправя тия дни.
Тия дни ще подготвя снимките около монтажа и ще ги качвам постепенно.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
1250 mbar ще е голямо налягане ако някъде по трасето има компонент от системата, който не може да го понесе. Аз като слагах газ на моята - дори маркучите, които взех им даваха че издържат 2 bar без проблем.
Огледай си компонентите - иначе за Фобоса не е проблем.
Огледай си компонентите - иначе за Фобоса не е проблем.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ton4o_84 Сега, засега не го пипай налягането. А по-добре засечи разхода на газ. Като поулегнат мембраните на изпарителя налягането може да падне малко надолу.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 25 госта