Така
Значи по 1-во да разясним следното нещо ,бензиновите дюзи се ползват от газовата уредба САМО ако тя е тип "Течна фаза", тост газта се вкарва в течно състояние и няма изпарител. Тези уредби са доста скъпи, а в твоя случай не е такава уредбата. При теб си е "стандартен" газов инжекцион с изпарител, който изпарява газта, след това тя се подава към газовите инжектори (дюзи), които я вкарват вече в газообразно състояние във всмукателния колектор (най-често) и от там към мотора на колата. Доколкото аз зная има доста спорове по въпроса за или против спирането на бензиновата помпа при работа на газ. Лично аз (не ангажирам никой с мнението си)смятам, че е по-добре да си работи бензиновата помпа, когато колата е на газ. Повечето газаджии споделят тази концепция и не спират бензиновите помпи. Според тях, ако на бензиновата помпа и е дошло времето да се развали, то това, че работи докато колата е на газ няма да е причината! Та пак ти казвам, моята си бачка и вече 4-та година на газ нямам никакви проблеми. Има и още една препоръка, да имаш поне половин резервоар бензин, че да не работи "на сухо" помпата, но от опит ти казвам, че дори и с по-малко не съм имал проблеми (доста често бензина си стои на резерва при мен). Има един друг тънък момент. Преди време при сутрешно палене имах неприятен момент, а именно неравномерна работа на бензин за около 30 секунди, след което колата се нормализираше. Започвайки да търся причината се оказа, че са ми се позацапали бензиновите инжектори, като причината до която стигнах беше именно работата на газ. Прочетох, следното: когато колата работи на газ, в самата газ има някакви смоли и макар, че има филтър за изпарена газ, част от тях успяват да преминат така да се каже. Достигайки до бензиновите инжектори, когато колата се угаси, тази така наречена "смола" се отлага по тях и ги прави "лениви" (трудно подвижни да кажем, поне при първоначално стартиране). В резултат на това не пускат както трябва бензин и се отразява на работата на колата. Битува мнението, че запушен бензинов инжектор се чисти само със специален уред с ултразвук, но ще споделя това, което съм видял и как аз си реших проблема. Моите бензинови инжектори ги оправих с добавка на "Лики Моли" за чистене на инжектори. Слага се в бензина, кара се да кажем определено време само на бензин и въпреки, че бях скептичен, тя наистина помогна. Пак казвам, може моите инжектори да не са били много запушени, но е факт, че с тази добавка си реших този проблем. Друго не се сещам да добавя в момента, ако имаш още въпроси казвай